Herkese iyi forumlar arkadaşlar. 2015 yılında kamu kurumuna taşeron olarak girdim. 2017 yılında 696 khk ile sürekli işçi kadrosuna girdim. Lise mezunuyum ve temizlik personeliyim ben. Bu arada personel kimlik bölümümde yedek yazıyordu aylar sonra da asil yazıyor artık. Resmi evrakta da geçici görevlendirilmenin sona erdiği ve birime atandığım yazıyor. Asil olmak önemli mi ? Ve geçici görevlendirilmem sona erdiği ve birime atanmam memur gibi olduğum anlamına mı geliyor? Çünkü atanma olayı memurlar da var diye biliyorum. Teşekkür ederim..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >