Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 3 mobil kullanıcı
81
Cevap
0
Tıklama
5
Öne Çıkarma
Cevap: Süpürge Devi Türkiyede//ROİDMİ (3. sayfa)

O Oktanzeynep
4 ay (108 mesaj)
Evet aynen öyle dediğin gibi süpürgelerin kirli hava vermesinden astımım yüzünden çok çektim her süpürge açtığımda öksürüğe boğuluyodum.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @temmuzaksami

O Oktanzeynep
4 ay (108 mesaj)
Bi de koltuk başlığıyla yatakları koltukları süpürüyorum tüm tozu topluyo uyurken nefesim tıkanmıyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @temmuzaksami

O ozgeleringeris
4 ay (124 mesaj)
evet eve plus kullanıyorum




Bu mesajda bahsedilenler: @muratalagoz

B Bağıran Saman
4 ay (554 mesaj)
konuya cevap verenlerin çoğunun üyelik tarihi aralık 2020



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


E evilknight2000
4 ay (164 mesaj)
Ben de roidmi eve var insanın eli kolu oluyo resmen 


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @muratalagoz

O ozgeleringeris
4 ay (124 mesaj)
cidden öyle haftanın 6 günü çalışıyorum işten yorgun argın gelip temizlik yapmak 
Mahvediyodu beni bu süpürge hayatımı kolaylaştırdı işteyken uygulama üzerinden çalıştırıyorum eve
Gelince temizlik derdim olmuyo


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @evilknight2000

M muratalagoz
4 ay (849 mesaj)
Aynen hocam biz evde eşya az ve düz ayak her yeri temizliyor siliyor, yedek parçalarının da siparişini vericem yarın




Bu mesajda bahsedilenler: @evilknight2000

S sanapazar10
4 ay (99 mesaj)
Ben z1 air kullanıyorum baya hafif bi süpürge hiç yormuyo ses seviye baya düşük emiş gücü kuvvetli. 
Fiyatı da çok makul


Bu mesaja 2 cevap geldi.

F f1bilalII
4 ay (153 mesaj)
evim küçük olduğu için z1 air almayı düşünüyorum eviniz kaç m2 şarjı yeterli oluyo mu?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sanapazar10

S sanapazar10
4 ay (99 mesaj)
Evim 2+1 90m2 en düşük modda 1 saat çalışıyo orta modda 30 dk çalışıyo bana 
en düşük seviye yeterli geliyo günlük temizlik için kablolu süpürgemden daha iyi çekiyo.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @f1bilalII

E evilknight2000
4 ay (164 mesaj)
Evde herkes çalışıyosa gerçekten büyük bi ihtiyaç oluyo. Tertemiz siliyo süpürüyo temizliğe ayırdığım vakit bana kalıyo


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ozgeleringeris

F f1bilalII
4 ay (153 mesaj)
Benim ev 1+1 bana çok rahat yeter o zaman teşekkür ederim.




Bu mesajda bahsedilenler: @sanapazar10

M muratalagoz
4 ay (849 mesaj)
Ben bugün yedek parçalarını satın aldım, sadece toz torbaları kaldı, toz torbaları kalmamış gelince onun da siparişini vereceğim. < Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 3 cevap geldi.

C CemALACA81
4 ay (145 mesaj)
z1 airde de hava filtreleme sistemi var mı benim de aklımda bu model var memnun musunuz? Genel olarak performansı nasıl?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sanapazar10

S sanapazar10
4 ay (99 mesaj)
evet 5+2 çoklu filtreleme sistemi var dışarı temiz filtrelenmiş hava veriyo. Performansı da güzel 120 aw emiş gücü, 22000 pa çekiş gücü var çalışma süresi de 60 dk. Ben gayet memnunum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @CemALACA81

C CemALACA81
4 ay (145 mesaj)
Tam aradığım gibi bi özellikleri ay başında sipariş vermeyi düşünüyodum şimdi kesinleşti aklımda.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sanapazar10

S sanapazar10
4 ay (99 mesaj)
Şimdiden güle güle kullan o zaman aldığına pişman etmeyecek bi alet.




Bu mesajda bahsedilenler: @CemALACA81

A aysensS
4 ay (137 mesaj)
Hocam hayirli olsun gule gule kullan yedek parcalara kolay ulasma olayi beni cok memnun ediyo bu markada


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @muratalagoz

M muratalagoz
4 ay (849 mesaj)
Teşekkür ederim, fiyatta düşüş olursa anneme de almayı düşünüyorum doğum günü hediyesi, düşmezse de draeme f9 alıcam, lidar sensörünün olmaması ve alçak olup her yere girip çıkıyor olması cezbediyor insanı


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @aysensS

R Rindaman
4 ay (7487 mesaj)
aradığınız cevap hepa filtrede. sanırım hepa 13 yada 14 en yoğun filtrelerdi.

tabi bu cihazlarda ne var bilmiyorum.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Oktanzeynep