Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 kayıtlı üye
23
Cevap
0
Tıklama
2
Öne Çıkarma
Supreme sound BURSON audio V5i audiophile opamp i inceleme

S
sensation45
Konu Sahibi

3 ay (1692 mesaj)
Burson V5İ Opamplar elime ulaştı uygun ekipmanlar elime geldiğinde detaylı paylaşım yapacağım


< Resime gitmek için tıklayın >





< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sensation45 -- 28 Mayıs 2019; 19:52:12 >


Bu mesajda bahsedilenler: @the_cantan

S
sensation45
Konu Sahibi

3 ay (1692 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sensation45 -- 20 Mayıs 2019; 20:50:58 >


Bu mesajda bahsedilenler: @hilhan

S
sensation45
Konu Sahibi

3 ay (1692 mesaj)
Burson v6 vivid sipariş verdim yakın zamanda gelecek


< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sensation45 -- 20 Mayıs 2019; 22:19:17 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Emin-Firtina

S
sensation45
Konu Sahibi

3 ay (1692 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


S
sensation45
Konu Sahibi

3 ay (1692 mesaj)
Pr-800 AMP ve burson V5İ.


< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sensation45 -- 23 Mayıs 2019; 6:47:0 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Kursun_

S
sensation45
Konu Sahibi

3 ay (1692 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: sensation45

Burson v6 vivid sipariş verdim yakın zamanda gelecek


< Resime gitmek için tıklayın >


Burson V6 vivid ler tr ye giriş yapmış tır





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S
sensation45
Konu Sahibi

3 ay (1692 mesaj)
V5i teknik detaylar


< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


S
sensation45
Konu Sahibi

3 ay (1692 mesaj)
Şimdilik kofti bir preamp ile test ettim fark gayet var





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sensation45 -- 18 Haziran 2019; 18:29:3 >


S
sensation45
Konu Sahibi

3 ay (1692 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


S
sensation45
Konu Sahibi

2 ay (1692 mesaj)
Sevdiğim bir dostum burson V5İ leri istiyor kırmakta istemiyorum





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


M
mlevent
geçen ay (50 mesaj)
merhaba;
bende elimdeki walnut V2 dac-amp'nin opampını bursonla değiştirmeyi düşünüyordum. kendi sitesinden almışsınız sanırım! testlerin bekliyordum ama sen başkasına vericem diyosun olmadı be :) aslında az çok fikrim var. Ecnebi sitelerde Burson V5İ'nin walnutla yapılan incelemelerini okumuştum. mümkün olursa birde senin cihazlarla olanini duymak isterim





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mlevent -- 6 Temmuz 2019; 12:38:47 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

S
sensation45
Konu Sahibi

geçen ay (1692 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mlevent

merhaba;
bende elimdeki walnut V2 dac-amp'nin opampını bursonla değiştirmeyi düşünüyordum. kendi sitesinden almışsınız sanırım! testlerin bekliyordum ama sen başkasına vericem diyosun olmadı be :) aslında az çok fikrim var. Ecnebi sitelerde Burson V5İ'nin walnutla yapılan incelemelerini okumuştum. mümkün olursa birde senin cihazlarla olanini duymak isterim
Slm ustam elimdeki v5i ler single kanal burson v6 vivid dual op amp sipariş etmiştim adamlar v5i single yolladi yani single kanal normalde işimi görmuyor.. Bu single v5i ler bana kaldi adamlar burson v6 vivid yolladi bana.. Suan 2. Çift burson v6 vivid dual leri sipariş ettin kargoda





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S
sensation45
Konu Sahibi

geçen ay (1692 mesaj)
Sen bak yine yanliş yollamasinlar





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mlevent

M
mlevent
geçen ay (50 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: sensation45

Sen bak yine yanliş yollamasinlar
haydaaa üzüldüm valla umarım bu sefer yanlış göndrmezler Bende dual alacaktım kıllandım şimdi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
sensation45
Konu Sahibi

geçen ay (1692 mesaj)
Yanliş yolladiklari v5i bende kaldi geri istemediler
Sonra hemen v6 lari yolladilar .

Ustam keşke yine yanliş yollasalar





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @mlevent

M
mlevent
geçen ay (50 mesaj)
Ticaret ahlakı, esnaflık dediğin böyle olur. türkiyedede eskiden böyle esnaflık vardı artık sayıları çok azaldı. Adına sevindim vallaha


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
sensation45
Konu Sahibi

geçen ay (1692 mesaj)
V6 vivid alacaksan al derim ustam normal op amp ile v6 vivid arasin çok fark var ses dengeli bass lar detayli elimde opa2604 var orjinal opa2604 ü sokup burson v6 lari takiyorum ses çok fark ediyor





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @mlevent

M
mlevent
geçen ay (50 mesaj)
apartman gibi opamp be usta benim cevize sığmazki:) hadi 15-20 dolarda bağlantı kitine bayıldık fotodaki gibi opampı yerine yatırdık diyelim 400 liralık bi opamp'ı 150 liralık cihaza bağlamak benim için baya baya pahalı bi modifikasyon olur kaldıki V5i'yi bile pahalı buluyorken! ondan senin yorumlarını bekliyodum zaten o kadar para veriyoruz ne aldığımızı bilelim hesabı:)

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mlevent -- 9 Temmuz 2019; 22:49:54 >


M
mlevent
geçen ay (50 mesaj)
Benim WALNUT V2'de bulunan NE5532 aslında kötü değil bana 90larda kullandığım aiwa walkmanimi hatırlatıyor midler çok iyi ama sahnesi dar, tizler sönük ve kısa, her müzikte tekdüze ve sahneyi dolduran bi bass tonu var. dinlediğim rock blues metal türlerinde aradığım tadı bulamıyorum sahnesi geniş, tizleri güzel (ziller cısss cısss misali) basları kaçirmadan tonlarını ayırarak verebilen kısacası zengin sunum yapabilecek bir opamp arayışındayım ne alabileceğim konusunda net bir fikrim yok (V6 vivid'in tatmin edeceği aşikar) teknik konularda oldukçada yetersiz olunca alternatif konusunda sizlerden istifade etmeye çalışıyorum. Bu arada telefon olarakta Axon7 kullanıyorum üzerinde ak4490 var shure-play yada Hiby-music gibi oynatıcılarla harikalar yaratıyor ama çıkış yetersiz kaldığı için istediğim seviyelere çıkamıyorum cevizi amp olarak kullandığımda da o güzel sesten eser kalmıyor. V5i'nin yanında alternatif olabilecek opa yada muse serisinden tavsiyen varmı usta? Gerçi bunların orjinallerini bulmakta zor ama!





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mlevent -- 9 Temmuz 2019; 23:59:17 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.