Bu konudaki kullanıcılar: 6 kayıtlı üye, 47 misafir, 25 mobil kullanıcı
254142
Cevap
9123314
Tıklama
338
Öne Çıkarma
Cevap: Steam ve Tüm Dijital PC Oyun Fırsatları [ANA KONU] #Epic'de CIV6 Bedava (4807. sayfa)

T
to9y
6 yıl (603 mesaj)

J
Johnny Silverhand
6 yıl (10129 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: badsiders

quote:

Orijinalden alıntı: knight0fheaven

spanid='market_timecanuse hatası nedir ya steam pazardan bişey alamıyorum yardım

Bende de aynı sorun var para attırdım almaya çalıştım bir şey steam aldırmadı

Pazardan bir hafta boyunca bir şey alamazsınız. Büyük ihtimal kartınızı kaydettiniz. Zaten tek seferli oluyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @knight0fheaven

P
Purone
6 yıl (959 mesaj)
dota2 de dunya turnuvasi olan international icin kitap cikardilar. dota2 traderlarida key ile kitap almaya calisiyorlar. 10 gunne herkes kitap bulunca 2 nin ustune cikar fiyat





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T
Tall Man
6 yıl (2556 mesaj)
Beyler bu family sharing COD black ops u desteklemiyor mu ? . Bir arkadaşla bunu yapmaya çalıyoruz onda benim 47 oyunun 41 i gözüküyor (CS GO filan gözüküyor ) bende ise Onun BO 1 gözükmüyor sadece dota 2 gözüküyor . Şimdi bu family sharing desteklemiyor mu yoksa biz mi beceremedik ?

EDİT:http://www.multiplayer.com.tr/haber/steam-family-sharing-ozelligi-artik-etkin/

Burda yazdığına göre CD key ile etkinleştirilen oyunlar gözükmüyormuş . E benim esaptaki CD keyle etkinleştirdiğim bir sürü oyun var onlar arkdaşımda gözüküyor fakat bende BO gözükmüyor





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tall Man -- 10 Mayıs 2014; 20:38:26 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

H
Hasenk
6 yıl (290 mesaj)
3. parti oyunların firmalarının onayına bağlı Aile Paylaşım olayı.
Mesela Assassins Creed serisi bazı oyunlar Gta 4 gibi oyunlar Aile Paylaşımına dahil değildir.




Bu mesajda bahsedilenler: @Tall Man

E
Elsewiir
6 yıl (1358 mesaj)
10 key olan oyuna 14 key istediler yaz indiriminde kullanirim artik :/





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


J
JorgeSalcedo
6 yıl (1617 mesaj)
dota 2 key alsak mı ya elimizde kalacak diye korkuyorum fiyat düştü ama keyin bi değeri kalmadı kimse kabul etmiyor etse bile normal fiyatın 1-2 key üstünü istiyor


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C
cemalcan6
6 yıl (449 mesaj)
Arkadaşlar demiş zaten yukarda. Piyasa 2-3 haftaya eski haline döner diye :D





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @|WhiteNight|

O
oknglr
6 yıl (2245 mesaj)
Hey maşallah key muhabbeti almış yürümüş :D

Dragon ages alıcaktım. Bugün bimeks D&R teknosa hepsini gezdim yok hiç birinde. Kutulu olsun istedim aslında ama yapıcak bişey yok. alsammıki steamden :S bi yol gösterin beyle r:D


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C
cemalcan6
6 yıl (449 mesaj)
Al steamden geç hacı. %75 boru mu? :D





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @oknglr

J
JorgeSalcedo
6 yıl (1617 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Purone

dota2 de dunya turnuvasi olan international icin kitap cikardilar. dota2 traderlarida key ile kitap almaya calisiyorlar. 10 gunne herkes kitap bulunca 2 nin ustune cikar fiyat

şimdi yeni bi haber duydum dota caseleri anahtarsız açılabilecekmiş ileride. o yüzden herkes elindeki keyleri satmaya çalışıyormuş. siz yine de çok fazla almayın




L
Levent Levent.
6 yıl (854 mesaj)
Konu amacından sapmış arkadaşlar





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


M
MoÇü
6 yıl (1921 mesaj)
Steam de doom serisi indirime girmiş.

DOOM 3 - 2.49 $

Doom 3: BFG Edition - 4.99 $





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MoÇü -- 10 Mayıs 2014; 21:50:46 >


X
xcosworthx
6 yıl (75 mesaj)
beyler g2a.com da muazzam indirimler var mirror's edge ve burnout paradise'ı 1.36 $'a veriyorlar.origin key olarak.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B
bahoho
6 yıl (1537 mesaj)
keyler yüzünden 60$ zarar ettim nerdeyse. umarım piyasa eski haline döner.
dayz de falan yazın indirim olabilir mi?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bahoho -- 10 Mayıs 2014; 21:53:34 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A
Artyom1959
6 yıl (911 mesaj)
Söylediğiniz oyunlar daha önce humblebundle'da satıldı. Forumda 2 TL'ye satılıyor genelde.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @xcosworthx

X
xcosworthx
6 yıl (75 mesaj)
benim orjinal almak istediğim oyunlardı ikisi de atladım hemen bundle ı kaçırmıştım




Bu mesajda bahsedilenler: @Lawliet Ryuzaki

T
tlg_
6 yıl (311 mesaj)
...
edit yanlış oldu





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tlg_ -- 10 Mayıs 2014; 22:48:50 >


A
Aquess
6 yıl (1550 mesaj)
Dayz indirim görmez hatta tam sürüm çıkınca daha pahalı olacak filan diye bir şeyler duydum. Bence hiç durma al çok zevkli ben 1 haftadır oynuyorum. :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @BeklenenAdam

C
cemalcan6
6 yıl (449 mesaj)
Haci doğru diyon bende fiyat artmasini bekliyorumda değer mi o fiyat ya. Bir çok gameplay izledim, izlerken o kadar eğlenceli durmuyor bence.

Sony H1Z1 diye benzer bir oyun çıkarıyor f2p. Tamamen adaletli olcaz, parayla satılan her şey oyunda bulabileceksiniz filan diyorlar.





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 4 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Aquess