Bu konudaki kullanıcılar: 2 kayıtlı üye, 26 misafir, 6 mobil kullanıcı
281047
Cevap
9123314
Tıklama
416
Öne Çıkarma
Cevap: Steam ve Tüm Dijital PC Oyun Fırsatları [ANA KONU] (13695. sayfa)

J John Sheppard
6 ay (3658 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: John Sheppard

Bugün de Avrupa Süper Lig takımlarının kendi isteğiyle FIFA 22'den itibaren FIFA oyununda yer almayacakları haberleri çıkmaya başladı.

Şey mi dostum, sen beni kovamazsın, ben istifa ediyorum

Alıntıları Göster
Balon çabuk patladı Bütün İngiliz kulüpleri Avrupa Süper Ligi'nden geri çekilmiş. İtalya'dan da Milan ve Inter takımlarının geri çekildiği iddia ediliyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi John Sheppard -- 21 Nisan 2021; 4:18:31 >


M MuharremAylar
6 ay (1486 mesaj)
Şimdi tek eksiğim bir playstation kaldı.




Bu mesajda bahsedilenler: @Hudson51

M m f i
6 ay (3155 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: etatas

Bundle şeklinde indirime girmiş.
https://store.steampowered.com//

< Resime gitmek için tıklayın >
hocam bu dlc lerin oyuna etkisi var mı? düz paket almayı düşünüyorum indirimde. bunlar ayrı harita falan değil dimi sadece silah falan veriyo sanırım bi fire fight'ı anlamadım




C CaptainErturan
6 ay (859 mesaj)
32.50 TL yi gerçekten hakediyor mu ?



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 4 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @R-10

D Dutch van der Linde
6 ay (1720 mesaj)
Fazlasını hakediyor. İyi hikayeli oyunları seviyorsanız biraz da hafiften bulmacası aksiyonu olsun diyorsanız kesinlikle seversiniz. Grafik kalitesi falan da oldukça iyi idi zaten. Yine de emin olayım derseniz ilk yarım saatinin falan gameplayini izleyin. Yarım saatlik kısımda anlarsınız oyun mekaniklerinin nasıl olduğunu oyle karar verirsiniz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @CaptainErturan

S Sanmıyorum
6 ay (188 mesaj)

- -YLCN
6 ay (400 mesaj)
@m f i Dlclerin etkisi yok hocam sadece görüntü. Ben de düz paket indirimi bekliyorum. En son steam indirimin de 48,30 tl ye düşmüş.



@etatas teşekkürler hocam.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -YLCN -- 21 Nisan 2021; 14:4:35 >


Bu mesajda bahsedilenler: @m f i , @etatas

A azos
6 ay (203 mesaj)
Kesinlikle kaçmaz, harika bir oyundur




Bu mesajda bahsedilenler: @CaptainErturan

K keremec
6 ay (4288 mesaj)
Gamepasse dahil.




Bu mesajda bahsedilenler: @CaptainErturan

M m-99
6 ay (6760 mesaj)
killer bundle 16 : fena değil gibi https://www.fanatical.com/tr/bundle/killer-bundle-16 32TL

humble yokluğunu dolduruyor artık.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

I Impakt
6 ay (850 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: m-99

killer bundle 16 : fena değil gibi https://www.fanatical.com/tr/bundle/killer-bundle-16 32TL

humble yokluğunu dolduruyor artık.
Sadece Walking Dead ilgimi çekti o da indirimlerde 16 TLye düşüyor Steam üzerinde, diğer oyunları önerir misiniz? Kafaya yatan 1 2 oyun daha olursa alınabilir gibi.

Call of Juarez daha önce oynadığım ve eski oyun olduğu için görmezden geldim





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Impakt -- 21 Nisan 2021; 15:48:40 >


I Impakt
6 ay (850 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: John Sheppard

https://twitter.com/Nibellion/status/1384855678376980481
Haberde yazının kaldırıldığı söyleniyor bende baktım bulamadım eğer yazının detayları kaldırılmadı ise Lehçem süper olmasa da çevirebilirim.




D D.
6 ay (3146 mesaj)

F falldownnn
6 ay (485 mesaj)
100 Tl versem üzülmezdim.




Bu mesajda bahsedilenler: @CaptainErturan

R roomonecool
6 ay (377 mesaj)
Twd bütün serimi ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @m-99

I Impakt
6 ay (850 mesaj)
Güncel olarak Game+ Geforce Now kullanan var mı? İnternetim 100megabit olmasına rağmen oyuna girdikten 10 dakika sonra "Ağınız istikrarsız" diyerek oturumu sonlandırıyor. İnternetimde herhangi bir sorun yok hız olarak da zaten speedtest de down 90 up 15 den aşağı almıyorum. Aynı sorunu yaşayan var mı?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Impakt -- 21 Nisan 2021; 20:6:36 >


M m-99
6 ay (6760 mesaj)
Ne bileyim orda yazıyor işte okuman yazman yok mu gir kendin bak.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @roomonecool

R roomonecool
6 ay (377 mesaj)
Yok okumam yazmam alt tarafı bi soru sorduk afra tafraya bak



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @m-99

M m-99
6 ay (6760 mesaj)
Link bırakıyoruz bakın diye daha ne yapayım fanaticala telefon edip kapına kadar ilan mı astıralım.




Bu mesajda bahsedilenler: @roomonecool