Bu konudaki kullanıcılar: 4 kayıtlı üye, 35 misafir, 26 mobil kullanıcı
271038
Cevap
9123314
Tıklama
383
Öne Çıkarma
Cevap: Steam ve Tüm Dijital PC Oyun Fırsatları [ANA KONU] (13186. sayfa)

S StormLight
4 ay (6365 mesaj)
https://store.steampowered.com/app/304430/INSIDE/ 10,54 TL

Ayrıca Twitch Prime'da SEUM: Speedrunners from Hell da ücretsiz veriliyor.




J John Sheppard
4 ay (3142 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: s1LENT

Mafia remake 100 tl civarına alınır mı deneyimleyen oldu mu oyunu? gördüğüm birkaç görselde grafiklerin çok iyi olduğunu gördüm ama oynanışı bilmiyorum.
Oyunun optimizasyonu kötü, şu an alınmaz bence. Bekleyin, oyunun optimizasyonu düzelsin, yılbaşı indirimlerinde daha da indirimli bir şekilde alırsınız.




I In Time
4 ay (1585 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Impakt

En iyi fiyat galiba Ukrayna epic yukarda bir arkadaş 120 küsüre geldiğinden bahsetmişti.

Alıntıları Göster
Yine çok bence





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


R Ronades
4 ay (1308 mesaj)
Stoneshard alınır mı arkadaşlar? Var mı deneyimleyen?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A AIK
4 ay (316 mesaj)
Arkadaşlar selam Mafia: Definitive Edition ana hikayesi ortalama kaç saat sürüyor bilginiz var mıdır?


Bu mesaja 2 cevap geldi.

L Leona Heidern
4 ay (402 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: denondj

Beni de destekleyin yeni pc topladım yakında geliyorum, takip etseniz yeter şimdilik . Güzel bir webcam bulabilsem, setup tamam da neymiş ya 1000TL c920ler.. çok fena..https://www.twitch.tv/keltozor

Neyse soruma geleyimhttps://www.epicgames.com/store/tr/product/snowrunner/home

kuponla düz paketi 50TL'ye geliyor, ne diyorsunuz nasıl oyun :). Epic indirimleri bitmiş herhalde kuponla alınacak, bu oyun ve crysis remastered dışında adam akıllı bir oyun bulamadım. AC'yi ve rdr2'yi kaçırdım malesef.
Hocam bu yılın süpriz oyunlarından snowrunner, ben de direk indirim ve kupon ikilisiyle 120 TL premium sürümünü aldım.Bu türü seviyorsanız kesinlikle tavsie ederim.Mod desteği felanda var oyunda içerik anlamında saatlerce götürür, ben başındak kalkamıyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.

N nolamaz
4 ay (5475 mesaj)
Oyunun videolarını izledim ve eskiden çok oynadığım çok sevdiğim oyun olan Mortal Kombat'ı tesadüf eseri Steam'de indirime girdiğini görünce aldım. Almak isteyenlere duyurulur 32,80 TL'ye alabiliyorsunuz 28 Eylül tarihine kadar %60 indirimli şuan..

https://store.steampowered.com/agecheck/app/976310/




K konays
4 ay (437 mesaj)
Full gameplay videoları 7 saat civarında. Videolar hızlıca bitirmek için oynandığından 10-11 saat gibi düşünülebilir.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi konays -- 26 Eylül 2020; 14:43:26 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @AIK

A AIK
4 ay (316 mesaj)
Anladım hocam bu oynanma süresine göre oyun bana biraz pahalı geldi. En sevdiğim serilerden birisidir Mafia fakat fiyat politikası biraz üzdü... 20-25 saat oynanma süresi sunsa hakkıdır diyeceğim.




Bu mesajda bahsedilenler: @konays

S s1LENT
4 ay (521 mesaj)
classic zorluk seviyesinde 20 saati bulabiliyormuş, ama çoğu görev ve durumlar zorluyormuş. hikayeyi hemen bitirmek isteyen biri 8-9 saatte bitirebilir diye düşünüyorum. ama bence oynanırsa classic zorlukta oynanmalı.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @AIK

A AIK
4 ay (316 mesaj)
Zorluk seviyesiyle oynanma süresi arttırılmasaymış o zaman, keşke biraz daha hikaye uzun tutulsaymış peki sinematik sahneler ne alemde acaba onların süresi de baya kısadır o zaman


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @s1LENT

D denondj
4 ay (181 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Leona Heidern

Hocam bu yılın süpriz oyunlarından snowrunner, ben de direk indirim ve kupon ikilisiyle 120 TL premium sürümünü aldım.Bu türü seviyorsanız kesinlikle tavsie ederim.Mod desteği felanda var oyunda içerik anlamında saatlerce götürür, ben başındak kalkamıyorum

Alıntıları Göster
Season pass sürümünü değil de 60TL'ye giriş pakedini alsam 20-30 saat götürür mü, ne dersin, ben öyle 100'lerce saat oynayamıyorum zaten kısa oyunları daha çok seviyorum.. bir de joystickle sarar mı bilemedim, ama konsept çok iyi hoşuma gitti oyun


Bu mesaja 1 cevap geldi.

N Nicholai Hel
4 ay (9641 mesaj)
Oynayacak hiçbir şeyiniz kalmadıysa ve bu oyunu oynamazsan seni öldüreceğiz diyen bir oluşum sizi tehdit ediyorsa oynanır.

Türü seven biri olarak, önermem.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Ronades

O okruTGamer
4 ay (1235 mesaj)
Toukiden 2 -70% 26,70TL STEAM
https://store.steampowered.com/app/551730/Toukiden_2/




_____________________________

Eski kullanıcı adı: akif15



I Impakt
4 ay (461 mesaj)
Mafia 8 9 saat suruyorsa bana göre de alınmaz bekledigimden cok cok daha kisaymis.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


L Leona Heidern
4 ay (402 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: denondj

Season pass sürümünü değil de 60TL'ye giriş pakedini alsam 20-30 saat götürür mü, ne dersin, ben öyle 100'lerce saat oynayamıyorum zaten kısa oyunları daha çok seviyorum.. bir de joystickle sarar mı bilemedim, ama konsept çok iyi hoşuma gitti oyun

Alıntıları Göster
Ana oyunda tek başına gayet doyurucu hocam, uzun süre sizi modlar ile birlikte rahat götürür hiç merak etmeyin.

Bütçe varsa ama eğer sezon biletini de kesinlikle öneririm.Yapımcı bir sürü yeni bölge,araçlar vs.. getirecek ileride onlarıda denemiş olursunuz.

Ben de xbox one kontrolcüsü ile oynuyorum gayet keyifli




S s1LENT
4 ay (521 mesaj)
sinematikler dahildir diye düşünüyorum 8-9 saatlik normal oynanış süresine. birkaç gün içerisinde walktroughlar düşer zaten.

edit: walktroughlar düşmüş zaten, easy zorlukta 8 saatte bitmiş hikaye.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s1LENT -- 26 Eylül 2020; 17:42:56 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @AIK

G Guest-9ED59218A
4 ay (423 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: AIK

Zorluk seviyesiyle oynanma süresi arttırılmasaymış o zaman, keşke biraz daha hikaye uzun tutulsaymış peki sinematik sahneler ne alemde acaba onların süresi de baya kısadır o zaman
Klasik zorluk seviyesinde başlamıştım, yarış bölümünü 20 kere falan denedim herhalde. Klasikte bitiririm ama zorluyor cidden, asıl klasik oyundan daha zor geldi.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

S s1LENT
4 ay (521 mesaj)
hocam sisteminiz nedir? 1440p max. ayarlarda kaç fps alıyorsunuz?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Round Robin

G Guest-9ED59218A
4 ay (423 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: s1LENT

hocam sisteminiz nedir? 1440p max. ayarlarda kaç fps alıyorsunuz?
1080p oynuyorum i7 4790k, 2 adet 8 GB 1600 mhz totalde 16 GB DDR3 ram, 5600 XT ekran kartı. 1080p max ayarda sadece depth of field ve motion blur kapalı vsync kapalı 75-80 fpsde oynuyorum drop vs. olmuyor. Steam'de bazıları yazmış donma, çökme vs. yaşıyorlarmış ama bende hiçbir sıkıntı olmadı daha aldığım ilk günden beri. Totalde 5.4 saat oynamışım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.