Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
1846
Cevap
66456
Tıklama
7
Öne Çıkarma
Cevap: State of Play | PlayStation | ANA KONU (95. sayfa)
T
2 hafta (15778 mesaj)
Yarbay

Modlanmış GoW
Spiderman üstüne modlanmış Wolverine

Yemin ederim gram heyecanlanmadım, eskiden izlerken bi oyun görünce hemen o tarih gelsin isterdik artık o kadar aynı şeyler yapıyolar ki insanı en ufak heyecanlandırmıyor

Gta 6 çıktığı gibi 4-5 ay hevesimi alıp satıcam şu konsolu, tembel Sony e ve tembel stüdyolarına para kazandırmak yok



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
2 hafta (5562 mesaj)
Yarbay

State of play'ler arasındaki en iyi sunumdu bence



B
2 hafta (3549 mesaj)
Yarbay

Bu sunum daha çok release of play oldu bildiğimiz oyunların GTA6 korkusundan çıkış tarihlerini öğrendik yani tiyatral olarak bilet kesecek, gösterim yapacak sunum değildi standart yapılsaydı da olurmuş bilet alıp gidenler ne sövmüstür



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

M
2 hafta (1304 mesaj)
Binbaşı

Beğendim iyiki uykusuz kalmışım daha ne olacaktı ki insanları anlamak zor şaka gibi yorumlar var😅





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi must33_35 -- 3 Haziran 2026; 13:19:33 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
2 hafta (4672 mesaj)
Yarbay

sunum olarak geçmiş senelere göre gayet tatmin ediciydi bence.
ah şu güzelim GOW serisini de şu hale getirmeselerdi veya en azından trilogy remake ile ilgili bir şeyler görseydik en azından biraz gazımızı atardık ama ne yapalım



W
2 hafta (160 mesaj)
Teğmen

Şimdiye kadar yapılmış en iyi State of Play etkinliği oldu, tebrikler bravo hani küçük çoçuğa hediye alırsın çok sevinir gözlerin içi güler aynı öyle olduk ya. 9/10

Duyurular da ki oyunlar;

Marvel's Wolverine - harikaydı, söylenecek söz yok, ekran da eridik. Muhtemelen abimden PS5'i alır, oynarım.

Phantom Blade Zero - bunu da merakla bekliyorum. Ön siparişi vericem, ertelenmesi benim açımdan iyi oldu.

Onimusha: Way of The Sword - demo oynandı + ön sipariş verildi. Capcom aşığız.

Control Resonant - Ön sipariş verildi - resmi Türkçe olarak geliyor.

SW Townfall - harika duruyor gelecek ay ön siparişi vericem.

ILL - bu oyuna bayılıyorum harika duruyor, söylenecek kelime bulamıyorum sanat tasarımı öyle böyle değil üst level bu. Adamlar harbiden survival&horror'un en dibine kadar yapmışlar, deli misiniz abicim siz? bu nasıl bir şey ya? 2027'de gelecek, ön sipariş açılır açılmaz direk alırım.

Tomb Raider: Legacy of Atlantis - Tomb Raider aşığı olarak merakla bekliyorum. Çok iyi duruyor. Keşke ertelenmeseydi ama belki de daha iyi oldu. Çok fazla oyun geliyor.

God of War Laufey - Valla film tadında bir fragman hazırlanmış, sanat tasarımın artık arşa çıktığı, grafik-görsellik artık üst level, diyecek söz yok müthiş. Santa Monica bir başka ya. 2027'de kesin çıkar gibi geliyor bana. Sabırsızlıkla bekliyorum.

İnş Summer Game Fest'te de mutlu mesut ayrılırız. Haziran'a harika girdik, özlemişim böyle iyi sunumu.




_____________________________

Eski kullanıcı adı: HeliosSpace

Bu mesaja 2 cevap geldi.
G
2 hafta (14486 mesaj)
Yarbay

ILL harici diğerlerini merak etmiyorum pek



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

L
2 hafta (5562 mesaj)
Yarbay

Aynen hocam, sürekli bir eleştiri var. Adamlar oyun duyurmaya çıkarmaya başladı; yine de bir beğenmeme durumu var. Rakip tarafa bakıyorsunuz, Xbox tarafında doğru düzgün özel oyun bile yok.




Bu mesajda bahsedilenler: @must33_35
L
2 hafta (5562 mesaj)
Yarbay

Kesinlikle katılıyorum en iyi State of Play etkinliği oldu az konuşma bol oyun




Bu mesajda bahsedilenler: @White Horse
T
2 hafta (5489 mesaj)
Yarbay

Tomb Raider: Legacy of Atlantis izleyince bana eski kalitesini kaybetmiş bir yapım olacak gibi sanki. Anladığım kadarıyla oyun Squarenix çatısı altından oyun amazon game e geçmiş fakat oyun motoru eski oyun motoru kulanılmış.




Bu mesajda bahsedilenler: @White Horse
A
2 hafta (31080 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

State of Play, ikonik franchise duyurularıyla canlı yayında rekor kıran 3 milyon izleyiciye ulaştı.


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >
Kaynak :https://streamscharts.com/news/state-play-hits-record-breaking-3-million-live-viewers



B
2 hafta (16230 mesaj)
Yarbay

Spiderman assetlerini kullanıp üstüne açık dünya olmayan bir oyunu downgrade etmeyi de nasıl başarmışlar orası ayrı konu..

Uzak mesafe çizimler göz kanatıyor.. Pro'da böyleyse base konsolda 15 piksel falan olacak oyun herhalde.

Naughty Dog zaten yatmaya gelmiş bu nesil çıkardıkları oyun sayısı 0

Until Dawn 2 ve GOW Faye harika duruyor. Faye'den Gow Mısır'a bağlanacaksa şahane.

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brnbry -- 4 Haziran 2026; 23:39:38 >


Bu mesajda bahsedilenler: @The Man in the Suit
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.