Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
4221
Cevap
67158
Tıklama
40
Öne Çıkarma
Cevap: SPOTİFY ★★★ANA KONU★★★ (206. sayfa)

P Paetzold
2 ay (5976 mesaj)

G gebzeinonu
2 ay (91 mesaj)
Aile paketinde 1 kişilik yer vardır. (3 veya 6 aylık üye alınmaktadır)

Güncelleme : Yer kalmamıştır.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gebzeinonu -- 12 Kasım 2021; 8:15:54 >


M Mirable
2 ay (1855 mesaj)
Eski üye ve referanslı kişilerin kardeşliklerinden 1 kişilik yer arıyorum.




P prdxxxxx
2 ay (90 mesaj)
@coinist arkadaşın grubuna katıldım. teşekkürler.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prdxxxxx -- 13 Kasım 2021; 18:5:20 >


S schwarzweib
2 ay (11 mesaj)
Mesaj attım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Coinist

A All Is Well
2 ay (458 mesaj)
Arkadaş hala buraya mesaj yaziyor aile grubu icin. Keşke önce özel mesajlara cevap verseydiniz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Coinist

A All Is Well
2 ay (458 mesaj)
Forumdan geri dönüş yapılır diye bekledim. Maile bakmamıştım. ThaDe nicki arkadaştan aldım. Teşekkürler



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Coinist

C cras
2 ay (32 mesaj)
5 adet aile üyeliginde boş kontenjanım var.
wa.me/905548804546

1 yıl 60 lira.
isteyen yazabilir , referanslarım mevcuttur.




H HardMuz
2 ay (440 mesaj)
ailede 2 boş yer mevcut. yıllık 60TL. 6 aylıkta atabilirsiniz. referanslı üyeyim




M mustafayalgin
2 ay (1 mesaj)
spotify aile grubuna dahil olmak istiyorum. boş yeri olanlar mesaj atabilirse sevinirim.
teşekkürler.




B burakoz27
2 ay (33 mesaj)
Ben de :)
spotify aile grubuna dahil olmak istiyorum. boş yeri olanlar mesaj atabilirse sevinirim.
teşekkürler.




O Orochi
2 ay (108 mesaj)
aile grubuna dahil olmak istiyorum yılık





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Orochi -- 29 Kasım 2021; 15:8:24 >


G guneyk
2 ay (107 mesaj)
aile grubuna dahil olmak istiyorum yılık olarak yazınız.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guneyk -- 29 Kasım 2021; 11:43:7 >


W wiplex
2 ay (87 mesaj)
Yıllık aile paketi üyeliği alacağım, referanslı olması ve eski üye olması tercih sebebidir
Teşekkürler



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M musAKka
2 ay (12138 mesaj)
Yıllık 2 kişilik yeri olan aile üyeliği arıyorum. Eski üyeler mesaj atabilirler.

Edit: Bulundu





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musAKka -- 2 Aralık 2021; 15:50:55 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K kompetan
2 ay (284 mesaj)
Bir yakınım için 1 kişilik yer arıyorum. Yıllık üyelik tercihimdir.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kompetan -- 30 Kasım 2021; 18:10:10 >


8 8agcio
2 ay (314 mesaj)
.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 8agcio -- 1 Aralık 2021; 17:29:16 >


C cras
2 ay (32 mesaj)
4 adet aile üyeliginde boş kontenjanım var.
wa.me/905548804546

1 yıl 60 lira.
isteyen yazabilir , referanslarım mevcuttur




_ _robisso
2 ay (706 mesaj)
Arkadaşlar selam, yardımınıza ihtiyacım var...
Spotify hesabım uygulamada açık...
Facebook ile giriş yapmıştım zamanında, facebook hesabımı kapattım.
Ne giriş bilgilerimi hatırlıyorum, ne de şifremi hatırlıyorum... Kredi kartı bilgilerimi değiştirmem lazım...
Hiç bir bilgi yok...
Ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _robisso -- 1 Aralık 2021; 14:3:43 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S sc-asus
2 ay (6 mesaj)
Herkese merhaba,2 yıldır devam eden spotify aile üyeliğimiz için 2 kişilik yerimiz mevcut.
Üyelik yıllık tanımlanacaktır.
Referans isteyen olursa yardımcı olurum.

Edit :Dolmuştur.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sc-asus -- 3 Aralık 2021; 14:45:49 >

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.