Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
11
Cevap
72
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Sözeller bir gelin bisey denicem

H
hüseyin argüç Konu Sahibi
4 yıl (296 mesaj)
2015 senesine gore yuzde kaclik bir degisim bekliyosunuz? Pbg'e gore 2015 ile 2016 arasinda %133luk degisim var napcaz bunlari ?deli etti adami ya guvensem mi guvenmesem mi bilemedim





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


T
tariholog2
4 yıl (18 mesaj)
Pbg'in abartı olduğunu düşünüyorum ben inşallah yanılmam




H
hüseyin argüç Konu Sahibi
4 yıl (296 mesaj)
Guncel





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


H
hüseyin argüç Konu Sahibi
4 yıl (296 mesaj)
Fikri olan yok mudur :(





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Ş
ŞANAP CEHABETTİN
4 yıl (794 mesaj)
Ts2 ham puanın kaç ygs 3 puanın kaç söyler misin





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

H
hüseyin argüç Konu Sahibi
4 yıl (296 mesaj)
Hocam benim icin asil onemli olan ts1

Ts1 360
Ts2 361

Ygs3 341
Ygs4 326





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ŞANAP CEHABETTİN

Ş
ŞANAP CEHABETTİN
4 yıl (794 mesaj)
Ts1 ham 13k
Ts2 ham 18k diyorum





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ŞANAP CEHABETTİN -- 4 Temmuz 2016; 20:19:22 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T
temelreiss
4 yıl (934 mesaj)
Ygs - 450 K

Edebiyat : 28
Tarih : 27
Coğ 1 : 17
Coğ 2 : 7
Felsefe : 16

Sence kaç k hocam ? Okursan tahminini eksik etme. Okul puanı : 78





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ŞANAP CEHABETTİN

Ş
ŞANAP CEHABETTİN
4 yıl (794 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: crusel58

Ygs - 450 K

Edebiyat : 28
Tarih : 27
Coğ 1 : 17
Coğ 2 : 7
Felsefe : 16

Sence kaç k hocam ? Okursan tahminini eksik etme. Okul puanı : 78

50k civarı olacağını düşünüyorum.Edebiyattan dolayi.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T
temelreiss
4 yıl (934 mesaj)
Eyvallah hocam düşünceniz için. Ts de neden bu kadar kolay ileriye atıyor bir fikriniz var mı ?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ŞANAP CEHABETTİN

L
Lagertha Lothbrok
4 yıl (1230 mesaj)
Ygs 3: 158k
Ygs 4: 175k

Ts2 puanım 370 veya 380 kaç k olur sizce?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Ş
ŞANAP CEHABETTİN
4 yıl (794 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: crusel58

Eyvallah hocam düşünceniz için. Ts de neden bu kadar kolay ileriye atıyor bir fikriniz var mı ?

Sınava girmeyenler, girenlerin yarısi ilk sınav olduğu için giriyor falan...





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.