Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
9
Cevap
349
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Sorun çözüldü silinebilir.

O orcunbayrak Konu Sahibi
12 yıl (340 mesaj)
Arkadaşlar merhaba bende artık 5800xm kullanıcısıyım. Ancak bir sorunum var ve bunu çözemedim.Eminim bazı kişiler bu sorunun çözümünü biliyordur.Yardımcı olurlarsa çok sevinirim. Sorunum ise ;

Telefonda karşı tarafı aradığım zaman bekleme ekran ı kapanıyor otomatik tuş klidine giriyor sanırım ve ekranı aktif etmek için tuş klidini çekip telefonu aktif etmem gerekiyor ondan sonra aramayı kapat hoparlörü etkinleştir bölümü geliyor.Bunu her defasında böylemi yapmak zorundayım yoksa çözümü varmıdır.

Not: Telefon versiyonu v40 dır.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orcunbayrak -- 5 Mart 2010; 14:20:09 >


G GeceBekcisi
Doğum gününü kutla!
12 yıl (4137 mesaj)
Telefon böyle yapmasa konuşma sırasında ekrana değen yüzünüz telefonu kapatabilirdi, hoparlörü açabilirdi. Ayrıca görüşmeyi istediğiniz zaman kırmızı tuşa basıp kapatabildiğinize göre o kadar da şikayetçi olunacak birşeye benzemiyor





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GeceBekcisi -- 5 Mart 2010; 10:05:19 >


* *GameOver*
12 yıl (13991 mesaj)
çok acayip bi durum bende olmuo :s




O orcunbayrak Konu Sahibi
12 yıl (340 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: GeceBekcisi

Telefon böyle yapmasa konuşma sırasında ekrana değen yüzünüz telefonu kapatabilirdi, hoparlörü açabilirdi. Ayrıca görüşmeyi istediğiniz zaman kırmızı tuşa basıp kapatabildiğinize göre o kadar da şikayetçi olunacak birşeye benzemiyor



Hocam bence iyi birşey ama kafama takıldı bir kere




N NomadCRY
12 yıl (14349 mesaj)
Demek istediğini tam anlayabildiysem şöyle diyeyim. o telefonun çok iyi bir özelliği.Yakınlık sensörü.Telefonu kulağınıza yaklaştırdığınıazda ekran otomatik kapanıyor.Yoksa yanlış şeylere basabilirdiniz.Tuş kilidini açmana gerek yok.Telefonu yüzünden uzaklaştırdığın zaman tekran kendi kendine açılıyor.Ve de sen oradan hoparlörünü etkinleştiriyorsun

Bu tüm dokunmatik telefonlarda olan önemli ve çok güzel bir özellik.Bir sorun değil yani.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NomadCRY -- 5 Mart 2010; 12:48:59 >


O orcunbayrak Konu Sahibi
12 yıl (340 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: NomadCRY

Demek istediğini tam anlayabildiysem şöyle diyeyim. o telefonun çok iyi bir özelliği.Yakınlık sensörü.Telefonu kulağınıza yaklaştırdığınıazda ekran otomatik kapanıyor.Yoksa yanlış şeylere basabilirdiniz.Tuş kilidini açmana gerek yok.Telefonu yüzünden uzaklaştırdığın zaman tekran kendi kendine açılıyor.Ve de sen oradan hoparlörünü etkinleştiriyorsun

Bu tüm dokunmatik telefonlarda olan önemli ve çok güzel bir özellik.Bir sorun değil yani.



Hocam doğru anladınız ancak ben daha kulagıma götürmeden kapanıyor öyle bir sorun var karşı taraf ararken normal kulagıma götürdüğüm zaman kapanıyor.Ancak ben arama yaptıgımda karşı taraf görüşmeyi kabul ettiği an telefonu kulagıma götürmeden ekran ışığını kapatıyor.Şimdi fark ettim tuş kilidine girmiyormuş kapat tuşuna bastımgımda arama sonlandırılıyor.Sorun bu daha kulagıma götürmeden yakınlık sensörümü devreye giriyor.İşte kullananan bazı abilerin telefonlarınada baktım onlarda böyle bişey yok sadece kulagına götürdüğü zaman kapanıyor.Normal arama yaptıklarında karşı taraf aramayı kabul ettiğinde onlarda kapatmıyor ekran ışığını.




N NomadCRY
12 yıl (14349 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: orcun1622


quote:

Orijinalden alıntı: NomadCRY

Demek istediğini tam anlayabildiysem şöyle diyeyim. o telefonun çok iyi bir özelliği.Yakınlık sensörü.Telefonu kulağınıza yaklaştırdığınıazda ekran otomatik kapanıyor.Yoksa yanlış şeylere basabilirdiniz.Tuş kilidini açmana gerek yok.Telefonu yüzünden uzaklaştırdığın zaman tekran kendi kendine açılıyor.Ve de sen oradan hoparlörünü etkinleştiriyorsun

Bu tüm dokunmatik telefonlarda olan önemli ve çok güzel bir özellik.Bir sorun değil yani.



Hocam doğru anladınız ancak ben daha kulagıma götürmeden kapanıyor öyle bir sorun var karşı taraf ararken normal kulagıma götürdüğüm zaman kapanıyor.Ancak ben arama yaptıgımda karşı taraf görüşmeyi kabul ettiği an telefonu kulagıma götürmeden ekran ışığını kapatıyor.Şimdi fark ettim tuş kilidine girmiyormuş kapat tuşuna bastımgımda arama sonlandırılıyor.Sorun bu daha kulagıma götürmeden yakınlık sensörümü devreye giriyor.İşte kullananan bazı abilerin telefonlarınada baktım onlarda böyle bişey yok sadece kulagına götürdüğü zaman kapanıyor.Normal arama yaptıklarında karşı taraf aramayı kabul ettiğinde onlarda kapatmıyor ekran ışığını.

Hımm o zaman bir gariplik var.Bende de öyle birşey olmuyordu.Garip.




O orcunbayrak Konu Sahibi
12 yıl (340 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: NomadCRY


quote:

Orijinalden alıntı: orcun1622


quote:

Orijinalden alıntı: NomadCRY

Demek istediğini tam anlayabildiysem şöyle diyeyim. o telefonun çok iyi bir özelliği.Yakınlık sensörü.Telefonu kulağınıza yaklaştırdığınıazda ekran otomatik kapanıyor.Yoksa yanlış şeylere basabilirdiniz.Tuş kilidini açmana gerek yok.Telefonu yüzünden uzaklaştırdığın zaman tekran kendi kendine açılıyor.Ve de sen oradan hoparlörünü etkinleştiriyorsun

Bu tüm dokunmatik telefonlarda olan önemli ve çok güzel bir özellik.Bir sorun değil yani.



Hocam doğru anladınız ancak ben daha kulagıma götürmeden kapanıyor öyle bir sorun var karşı taraf ararken normal kulagıma götürdüğüm zaman kapanıyor.Ancak ben arama yaptıgımda karşı taraf görüşmeyi kabul ettiği an telefonu kulagıma götürmeden ekran ışığını kapatıyor.Şimdi fark ettim tuş kilidine girmiyormuş kapat tuşuna bastımgımda arama sonlandırılıyor.Sorun bu daha kulagıma götürmeden yakınlık sensörümü devreye giriyor.İşte kullananan bazı abilerin telefonlarınada baktım onlarda böyle bişey yok sadece kulagına götürdüğü zaman kapanıyor.Normal arama yaptıklarında karşı taraf aramayı kabul ettiğinde onlarda kapatmıyor ekran ışığını.

Hımm o zaman bir gariplik var.Bende de öyle birşey olmuyordu.Garip.



Evet hocam bir gariplik var.Neden oluyor anlamıyorum versiyonda güncel.Servisede vermek istemiyorum büyük bir sorun değil çünkü rahatsız etmiyor ancak kafam takıldı sadece.Biliyorsunuz servislerin durumu içler acısı sağlam telefonu bozuk veriyorlar.




N NomadCRY
12 yıl (14349 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: orcun1622


quote:

Orijinalden alıntı: NomadCRY


quote:

Orijinalden alıntı: orcun1622


quote:

Orijinalden alıntı: NomadCRY

Demek istediğini tam anlayabildiysem şöyle diyeyim. o telefonun çok iyi bir özelliği.Yakınlık sensörü.Telefonu kulağınıza yaklaştırdığınıazda ekran otomatik kapanıyor.Yoksa yanlış şeylere basabilirdiniz.Tuş kilidini açmana gerek yok.Telefonu yüzünden uzaklaştırdığın zaman tekran kendi kendine açılıyor.Ve de sen oradan hoparlörünü etkinleştiriyorsun

Bu tüm dokunmatik telefonlarda olan önemli ve çok güzel bir özellik.Bir sorun değil yani.



Hocam doğru anladınız ancak ben daha kulagıma götürmeden kapanıyor öyle bir sorun var karşı taraf ararken normal kulagıma götürdüğüm zaman kapanıyor.Ancak ben arama yaptıgımda karşı taraf görüşmeyi kabul ettiği an telefonu kulagıma götürmeden ekran ışığını kapatıyor.Şimdi fark ettim tuş kilidine girmiyormuş kapat tuşuna bastımgımda arama sonlandırılıyor.Sorun bu daha kulagıma götürmeden yakınlık sensörümü devreye giriyor.İşte kullananan bazı abilerin telefonlarınada baktım onlarda böyle bişey yok sadece kulagına götürdüğü zaman kapanıyor.Normal arama yaptıklarında karşı taraf aramayı kabul ettiğinde onlarda kapatmıyor ekran ışığını.

Hımm o zaman bir gariplik var.Bende de öyle birşey olmuyordu.Garip.



Evet hocam bir gariplik var.Neden oluyor anlamıyorum versiyonda güncel.Servisede vermek istemiyorum büyük bir sorun değil çünkü rahatsız etmiyor ancak kafam takıldı sadece.Biliyorsunuz servislerin durumu içler acısı sağlam telefonu bozuk veriyorlar.

Evet haklısın hard format denedin mi belki birşey değişir




O orcunbayrak Konu Sahibi
12 yıl (340 mesaj)
denedim hocam telefonumdan mutluyum ben ya hatta şimdi bu bana has olan özellik hoşuma gitmeye başladı :D :D :D herkesin v40 versiyonunda sorun varken benimkinde yok. Şarjı gayet düzgün gidiyor.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.