Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
56
Cevap
1120
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: SONY EN GÜÇLÜ Laptop... En iyisini isteyenlere... (3. sayfa)

H hızırsah
15 yıl (188 mesaj)
BİDE BENİM ÖNERDİĞİM GERCEK SANTAROSA MODELİ OLUP 7500 İŞLEMCİ HIZINDA VE 256MB PAYLASIMSIZ 8600GT VAR BUNU DA UNUTMA




B bilgeolun
15 yıl (2057 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: hızırsah

bak kardes simdi sony garantisi demek eurasıa demek sen istblblşm. aldıgın bilg. sony garantisi altında degil istblblşm. garantisi altındadır. buda sadece bilg. bozulursa istblblşm. de yaptırabilirsin demek yani magza garantisi halbuki eurasıa garantili ürün alırsan istedigin sehirde sony magzasının servisine ücretsiz yaptırman ve yurt dışında heryerde yaptırabilmen demek kısacası sony garantisi yani bu yüzden aldıgın ürün sony eurasıa garantili olsun ki heryerde yaptırabil ve az sorun yasa bide istblblşm bilg. ın kendileriyle oynuyo dikkatet mesala 1gb ramlı fz modeli yoktur kendileri degistiriyo acıp yani anlican bakkal işi benden uyarması


Bu konuda size katilmiyorum. Sony Vaio lari Turkiyeye Sony Euroasia 5 Aralik 2006 dan itibaren getiriyor. Sadece Avrupa modellerini getirdiginide hemen belirteyim. Sony sirketi Avrupada 6 senedir Vaio markasi altinda notebook dagitmaktadir. Amerikada ise 12 senedir. Amerika serilerinde model seceneginiz neredeyse 5 kat daha fazladir. yani bir kac tane avrupa serisine mecbur kalmiyorsunuz.
istanbul bilişim konusunda showroomlarinda neredeyse 25 farkli Sony Vaio modelini inceleme firsati bulmustum. Boyle bir imkan baska bir markada varmi bilmiyorum. Teknik servis konusunda 90 tane servis noktalari var ve bunlari web sitelerinde lanse etmisler.
Ayrica asagidaki habere dikkatinizi cekmek isterim..


İSTANBUL BİLİŞİM
SON 5 YILDA EN FAZLA BÜYÜYEN
ŞİRKET OLDU...
Interpromedya tarafından gerçekleştirilen''İlk 500 Bilişim Şirketi / 2006 '' araştırmasının sonuçlari 26 Haziran'da Bahçeşehir Üniversitesi'nde düzenlenen bir tören ile açıklandı...
İstanbul Bilişim Türkiye'de İlk 500 Bilişim Şirketi Arasında Satış Gelirlerine Göre yapılan araştırmada, Son 5 Yılda En Fazla Büyüyen Şirketler Sıralamasında birinci sırayı aldı...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H hızırsah
15 yıl (188 mesaj)
ŞİMDİ BU KADAR UYGUN FİYATA LAPTOP BENDE VERSEM BENDE BÜYÜRÜM AMA BEN İNTERNETTE COK MAGDURLA KARSILASTIM BUNA KARSILIK YAZDIM YAZILARIMI BİLMİYORUM SERVİS YERLERİNİ VE OLANAKLARINI AMA BEN HERZAMAN MAGZA DEGİL MARKA GARANTİSİNDEN YANAYIM NEDE OLSA BİLG. YAPIP OLUŞTURANLAR ONLAR




E enginguzelsoy Konu Sahibi
15 yıl (2648 mesaj)
yazıları oku kardeş ne cızımı o kadar belırtmışım cızım yapmıyacagımı . arkadşlar lutfen yazı uzun dıye okumadna yorum yapmayın..


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H hızırsah
15 yıl (188 mesaj)
engın nnaptın bilg. karar verdinmi hangi ürün


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E eczömer
15 yıl (10 mesaj)
Bende yeni üye oldum, gerçi bayadır takip ediyordum ama sonunda dayanamadım artık;

Bende artık masaüstünden vazgeçip bi laptop almayı düşünüyorum.

Sony nin CR serisi şıklık açısından benimde dikkatimi çekti. Fiyatı da İstanbul Bilişimde 1229 euro + kdv (1 GB) için. Bide FZ serisinden 145E var. onunda fiyatı makul gibi benim için. Size danışmak istediğim sizce bunlardan hangisini almalıyım. RAM olarak 2 GB olanları almayı istiyorum. CR de ekran boyutu 14,1-2,5 kg FZ de 15,4(ama 14,1 boyutunda diyor)-2,7 kg aralarında çokta bi fark yok gibi.

İstanbul Bilişim ile ilgili de forumda bazı olumsuz şeyler duydum ama ben bir hafta sonra istanbula gidip mecidiyeköydeki yerlerinden ürünleride görüp almayı düşünüyorum.

Ekran kartları ile ilgili özellikle çok fazla oyun oynamam ama NFS Carbonu çalıştıracak kadar olursa fena olmaz :)

Ana kart çok anlamam ama CR de 945P FZ de 965P, diyo

Ne dersiniz arkadaşlar, sizce hangisini almalıyım. , yardımlarınız için şimdiden teşekkürler :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H hızırsah
15 yıl (188 mesaj)

E enginguzelsoy Konu Sahibi
15 yıl (2648 mesaj)
kardeş lutfen bu baslıkta sadce ılgılı konuyu tartışalım dedıgın tarzda cok baslık var . teşekkürler




H hızırsah
15 yıl (188 mesaj)
kardes yanlış yaptın şimdi biz herkese yardımcı olmak için ugrasıyoz sende baska bir forma girip görüşünü bildirebilirsin ama bencil davranmıyalım


Bu mesaja 1 cevap geldi.

R rmemis
15 yıl (473 mesaj)
http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=47&productid=bd71056

işte 2GB tek parca notebook ram fiyatı isterseniz 2GB Sony alıp burada 2X2GB takıp olayı bitirebilirsiniz.

Bizde 165,00 USD + KDV
KDV Dahil 262,84 YTL / 262.840.000 TL

edit:imla





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rmemis -- 22 Ağustos 2007; 20:53:16 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

E enginguzelsoy Konu Sahibi
15 yıl (2648 mesaj)
teşekkürler kardeş.. ama sony normalde hangıı ram markası kullanıyor..
quote:

Orjinalden alıntı: rmemis

http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=47&productid=bd71056

işte 2GB tek parca notebook ram fiyatı isterseniz 2GB Sony alıp burada 2X2GB takıp olayı bitirebilirsiniz.

Bizde 165,00 USD + KDV
KDV Dahil 262,84 YTL / 262.840.000 TL

edit:imla


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H hızırsah
15 yıl (188 mesaj)

E enginguzelsoy Konu Sahibi
15 yıl (2648 mesaj)
sanmıyorum.. bence samsung




@ @dministrator
15 yıl (3732 mesaj)
onun yerine bunu alsana 6000 ytl den daha ucuz yani
SONY VAIO VGN-FZ190N5


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E enginguzelsoy Konu Sahibi
15 yıl (2648 mesaj)
full hd mı .. ekran benım ıcın bırıncı sırada..


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A AhmEthem
15 yıl (1619 mesaj)

E enginguzelsoy Konu Sahibi
15 yıl (2648 mesaj)
slm bır modelını buldum ar serısının t7300 santa rosa var tek farkı blu ray dısc yok onemlı degılk ben 3.200 ytl ye alıcma kdv dahıl harıka fıyat :) yukardakı ozellıklerı ıle aynı.. ancak 7300 ile 7500 arasında cok fark var mı



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.