Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
39
Cevap
5092
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: Sonny NWZ-B142 Dosyaları (2. sayfa)

B BL@cKLioN
11 yıl (950 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hardcrss

Sony NWZ-B142 için sistem dosyalarını upload ettim. Link aşağıdadır.

http://hotfile.com/dl/96311986/8217787/Sony_Walkman.rar.html


hocam dosyayı indiriyorum dosya buraya çıkart diyorum dosya bi anda kayboluyor yahu ? neden böyle oluyor ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B BL@cKLioN
11 yıl (950 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hardcrss

Sony NWZ-B142 için sistem dosyalarını upload ettim. Link aşağıdadır.

http://hotfile.com/dl/96311986/8217787/Sony_Walkman.rar.html


dosyayı indirdim fakat hiç bi değişiklik olmadı yani bende şöyle bi sorun var acaba bu neden oluyor bu dosyalarla mı alakalı?

< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H hardcrss
11 yıl (11039 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: BL@cKLioN




quote:

Orijinalden alıntı: hardcrss

Sony NWZ-B142 için sistem dosyalarını upload ettim. Link aşağıdadır.

http://hotfile.com/dl/96311986/8217787/Sony_Walkman.rar.html


dosyayı indirdim fakat hiç bi değişiklik olmadı yani bende şöyle bi sorun var acaba bu neden oluyor bu dosyalarla mı alakalı?

< Resime gitmek için tıklayın >

Resime bakarak sorun nedir anlayamadım açıkçası?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B BL@cKLioN
11 yıl (950 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hardcrss


Resime bakarak sorun nedir anlayamadım açıkçası?


şöyle bi problem : şimdi bu mp3playerın içine müzik atmıştım. daha sonra laptopa mp3playerı taktım. mp3playerın içersinden şarkı dinliycem misal. tıklıyorum bi şarkıya yukardaki fotodaki gibi yükleniyor cinsinden bişey dolduktan 10 sn sonra müzik çalmaya başlıyor. önceden böyle bişey yapmazdı, tıkladığımda müziğie çat diye çalardı. problem bu.

bunlarda üründen fotolar :

< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H hardcrss
11 yıl (11039 mesaj)
Evet maalesef Depolama aygıtı olarak görünüyor. Benimkide böyle oldu çözemedim. Önceden flash bellek olarak görünürdü. Hatta buraya konuda açtım nasıl eski haline getircem diye ama birşey yazan olmadı.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B BL@cKLioN
11 yıl (950 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hardcrss

Evet maalesef Depolama aygıtı olarak görünüyor. Benimkide böyle oldu çözemedim. Önceden flash bellek olarak görünürdü. Hatta buraya konuda açtım nasıl eski haline getircem diye ama birşey yazan olmadı.



kendi sitesine koydum sony nin hatayı bakalım ne dicekler ama ordanda pek ses gelmedi.

ben dosyayı biçimlendir demiştim onla mı alakalı dedim acaba ? senin verdiğin dosyları indirdim mp3playera atıyım dedim ama bazılarını yükletmedi filan ...
madem bu kadar saçma bi olay var neden sony bu model için uygulamaları koymaz sitesine anlamış değilim !!


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H hardcrss
11 yıl (11039 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: BL@cKLioN


quote:

Orijinalden alıntı: hardcrss

Evet maalesef Depolama aygıtı olarak görünüyor. Benimkide böyle oldu çözemedim. Önceden flash bellek olarak görünürdü. Hatta buraya konuda açtım nasıl eski haline getircem diye ama birşey yazan olmadı.



kendi sitesine koydum sony nin hatayı bakalım ne dicekler ama ordanda pek ses gelmedi.

ben dosyayı biçimlendir demiştim onla mı alakalı dedim acaba ? senin verdiğin dosyları indirdim mp3playera atıyım dedim ama bazılarını yükletmedi filan ...
madem bu kadar saçma bi olay var neden sony bu model için uygulamaları koymaz sitesine anlamış değilim !!


Ben benimki neden böyle oldu tam hatırlayamıyorum ama önceden XP'de kullanırken çıkarılabilir bellek olarak görünürdü. Birkaç kere 7'ye taktım. Orada da işte depolama aygıtı olarak görüyor. Tekrar XP'ye takınca yine çıkarılabilir disk olarak görüyordu ama artık XP'de bile depolama aygıtı olarak görünüyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B BL@cKLioN
11 yıl (950 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hardcrss



Ben benimki neden böyle oldu tam hatırlayamıyorum ama önceden XP'de kullanırken çıkarılabilir bellek olarak görünürdü. Birkaç kere 7'ye taktım. Orada da işte depolama aygıtı olarak görüyor. Tekrar XP'ye takınca yine çıkarılabilir disk olarak görüyordu ama artık XP'de bile depolama aygıtı olarak görünüyor.


peki sende de mp3player içinden müzik dinlerken bende olduğu gibi yükleme işareti gibi birşey geliyor mu ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H hardcrss
11 yıl (11039 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: BL@cKLioN


quote:

Orijinalden alıntı: hardcrss



Ben benimki neden böyle oldu tam hatırlayamıyorum ama önceden XP'de kullanırken çıkarılabilir bellek olarak görünürdü. Birkaç kere 7'ye taktım. Orada da işte depolama aygıtı olarak görüyor. Tekrar XP'ye takınca yine çıkarılabilir disk olarak görüyordu ama artık XP'de bile depolama aygıtı olarak görünüyor.


peki sende de mp3player içinden müzik dinlerken bende olduğu gibi yükleme işareti gibi birşey geliyor mu ?


Evet önce arabelleğe kopyalayıp sonra çalmaya başlıyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B BL@cKLioN
11 yıl (950 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hardcrss

Evet önce arabelleğe kopyalayıp sonra çalmaya başlıyor.

peki hiç biçimlendirmediğin halde win7 deyken mi böyle sorun oluştu ? ben sanki biçimlendirmiştim içini ama o zaman da stogra media diye yazıyordu

yukarda linkte verdiğin dosya peki ne işe yarıyor ? yani onu mp3playerın içine attığımızda ?? ben atarken bazı dosyalar da ya atla ya da aktarmayı durdur diye seçenek geliyordu


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H hardcrss
11 yıl (11039 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: BL@cKLioN

quote:

Orijinalden alıntı: hardcrss

Evet önce arabelleğe kopyalayıp sonra çalmaya başlıyor.

peki hiç biçimlendirmediğin halde win7 deyken mi böyle sorun oluştu ? ben sanki biçimlendirmiştim içini ama o zaman da stogra media diye yazıyordu

yukarda linkte verdiğin dosya peki ne işe yarıyor ? yani onu mp3playerın içine attığımızda ?? ben atarken bazı dosyalar da ya atla ya da aktarmayı durdur diye seçenek geliyordu


Yanlış hatırlamıyorsam bende biçimlendirmiştim. O dosyaları ben cihazı aldığımda yedeklemiştim. Neden dersen bakıyorum sistem dosyaları vs. içinde silinirse birşey olur gibime geldi o yüzden yedekledim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B BL@cKLioN
11 yıl (950 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hardcrss


Yanlış hatırlamıyorsam bende biçimlendirmiştim. O dosyaları ben cihazı aldığımda yedeklemiştim. Neden dersen bakıyorum sistem dosyaları vs. içinde silinirse birşey olur gibime geldi o yüzden yedekledim.


Verdiğin dosyaları kopyalarken bende şöyle bi hata oluşuyor nedendir ?

< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.

R Ridygo
10 yıl (226 mesaj)
Bana da lazım bu mp3 çaların dosyaları... Verilen linkteki dosya silinmiş. Güncelleyebilecek bir arkadaş var mı? :/


Bu mesaja 2 cevap geldi.

H hardcrss
10 yıl (11039 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ridy

Bana da lazım bu mp3 çaların dosyaları... Verilen linkteki dosya silinmiş. Güncelleyebilecek bir arkadaş var mı? :/

ben upload edecektim tekrar ama içinde sistem dosyası yokki. önceden vardı ama silincede birşey değişmedi. eğer ekolayzır ayarlarını yapamıyorsanız, üstteki bass tuşuna basarak bası iptal edip deneyin.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

R Ridygo
10 yıl (226 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hardcrss
ben upload edecektim tekrar ama içinde sistem dosyası yokki. önceden vardı ama silincede birşey değişmedi. eğer ekolayzır ayarlarını yapamıyorsanız, üstteki bass tuşuna basarak bası iptal edip deneyin.

Çok teşekkür ederim işe yaradı :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.

R Recepcoşkun
10 yıl (13 mesaj)
slm arkadaşlar bende gecen hafta nwz-b143 model walkman e pc den format attım ve içinde ki bütün uzantılar dosyalar silindi yedeğini de almamıştım bu dosyaları ve uzantıları nasıl tekrar temin edebilirm bana yardımcı olur musunuz?




R Recepcoşkun
10 yıl (13 mesaj)
kardeşim bende nwz-b143 var aynı derdin maduruyum bana da atabilir misin?




R Recepcoşkun
10 yıl (13 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: fakasupi

özür diliyorum ben dün yanlis dosyalari yollamisim sana simdi dogrusunu yolladim..birde yazilim hakkinda sunu belirteyim, yanlis gönderdigim mp3 ün yazilimini kastedmistim ben nw-a3000, dedigin gibi sanirim nwz nin yazilimi yok herhalde.

iyi akşamlar bana da aynı dosyaları gönderebilir msinz<*




M mc_technosoft
10 yıl (273 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Serhan81

Sayın Arkadaşlar ; bugün yabancı bir forumdan benzer soruna verilen cevabı okuyunca çözümüde buldum.Olay şu cihaz içinden hatta bilgisayarımdan sağ tıklayıp format atsanız bile firmware silinmiyor ( mantıkende öyle olması lazım zaten yoksa cihaz nasıl açılıp mp3 çalacak ) herşey fabrika ayarlarına dönüp cihazz bass modu default olarak açılıyor ve bass modunda equalizer disable oluyor , eğer bass mod u kapatırsanız equalizer in açıldığını göreceksiniz...

Arkadaşa kesinlikle katılıyorum zaten sony kendisini iyi bir şekilde korumuştur kolay kolay virüs yemez ve cihaz yazılımı silinmez ayrıca bass modunda iken cihaz EQ AYARLARI DEĞIŞMEZ uyarı verir..diğer sony modellerini kullanan arkadaşlar için de geçerli bu yöntem.. Aşağı yukarı yazılımları aynıdır.




M MelikAlp
geçen yıl (1 mesaj)
2020de hala böyle bi sorunu olan var mı?



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.