Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
29
Cevap
1322
Tıklama
0
Öne Çıkarma
SON DAKİKA: Van Persie'ye sevk (ceza) yok!

S
selodonanımhaber Konu Sahibi
3 yıl (2178 mesaj)
SON DAKİKA: Van Persie'ye sevk yok!

TFF Hukuk Müşavirliği, Beşiktaş maçındaki hareketiyle gündeme damga vuran Van
Persie'yi PFDK'ya sevk etmiyor.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Ceza alacak bir şey yapmadı ki zaten, Oğuzhan başlattı çakallığı o da eline yüzüne bulaştırdı. Tombala dediler şortunu düzelttiği açık bir şekilde video ile kanıtlandı. Adam z...
Yoruma Git
Yorumun Devamı melkor23 - 3 yıl +17

İ
İzole Bant
3 yıl (287 mesaj)

D
DeepImpact.
3 yıl (408 mesaj)
OOOOOOOOOOOOOO

Robin Van Persie





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M
melkor23
3 yıl (7214 mesaj)
Ceza alacak bir şey yapmadı ki zaten, Oğuzhan başlattı çakallığı o da eline yüzüne bulaştırdı. Tombala dediler şortunu düzelttiği açık bir şekilde video ile kanıtlandı. Adam zekası ile rakibi ezdi ama yediremedikleri için algıya devam ediyorlar.




K
Kayra Han
3 yıl (906 mesaj)
Forma düzelttiği için ceza alacaksa işimiz var zaten.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A
aRiSe*
3 yıl (1966 mesaj)
V persinin dil kasları acayip gelişmiş o nasıl bir dil çıkarmaydı aklım şaştı :D nerden öğrendi acaba




D
DjarumBlack-
3 yıl (5487 mesaj)

M
Micro_Processor
3 yıl (136 mesaj)
Tosic'in 11 maç ceza alması lazım. Bakalım ne yapacak TFF





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Ö
Ölüyen Yürüler
3 yıl (869 mesaj)
Haber değeri taşımıyor bu gayet normal bir şey.




M
marshall_fb
3 yıl (1302 mesaj)
Sporx'te bir haber var, Beşiktaş cephesi, iddialara yanıt vermiş diyor, buyrun link koyayım bir de siz değerlendirin.
Eğer bu haber Sporx yöneticilerinin uydurması değil, gerçekten Beşiktaş'lı yönetici veya kişilerin görüşleri ise, bu insanlar ile futbolun fsini dahi konuşmanın bir gereği olmadığını düşünüyorum.

http://www.sporx.com/besiktas-derbi-iddialarina-yanit-verdi-SXHBQ603473SXQ

Lens'in golü kısmı oldukça komik özellikle. Pozisyonun tekrarını veya herhangi bir yerden videosunu izlememişler sanırım. Hakemin düdüğü üflediği çok net bir şekilde duyuluyor hatta. Videolarda da düdüğü üfleyip, eliyle oyna da diyor. Bazı insanlar bunu görmek istememişler anlaşılan, saçma sapan şeyler yazılmış.




1
1nvdr
3 yıl (1777 mesaj)
Şike şike vericekler 11-15 maç arası. Beşiktaşa da saha kapatma vermeleri gerekiyor ama veremeyebilirler. Görücez bakalım.




Bu mesajda bahsedilenler: @Micro_Processor

E
Eren1s
3 yıl (3298 mesaj)
Son gülen iyi güler acele etmeyin




-
-RAUL
3 yıl (1055 mesaj)
Şaşıranlar var




S
sommet de la montagne
3 yıl (983 mesaj)
Doğru karar ne sandı ki beşiktaş?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


T
Taarin
3 yıl (299 mesaj)
Boş beleş işler Van Persie ceza alsa ne olacak Fener 5. mi olacak ? Bırakın alt sıralarda ne halleri varsa görsünler




F
Furiosa
3 yıl (1424 mesaj)
Oğuzhan denen şahısa ceza yok mu? Mac basi rvp ye karşı değişik değişik hareketler yapıyordu görüntüler de var her şey.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

R
Rahmanbey
3 yıl (44 mesaj)
5-6.lık mücadelesi için van persienin eksikliğini hissederlerdi. ezeli rakibimiz adına iyi olmuş ben hümanist biriyim. fernandaoya kalsaydılar en fazla 10.cu falan olurlardı. van persie ile 5-6. rahat olurlar.





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


S
SgadBJK
3 yıl (0 mesaj)
Fanatiklik közünüzü kör etmiş adalet sisteminiz çökmüş rpv yalamaları gol atınca rakibine saygısızlıkları taraftara küfürleri elini tosice baka baka şortuna sokmaları bitti oğuzhanın rvpye yaptığı kendi aralarında sadece anlaşılabileceği hareketi yapmasıylamı ceza alıcak ? Nasıl bir ruh hali içerisindesiniz anlamak mümkün değil. Beşiktaşın seyiecilerini taraftarlarını küçültürken kendinizi dev aynasında görmeye devam edin ondan sonra beşiktaş abartması adını koyun bunada çirkefliklerle saygısızlıklarla karektersizliklerle rakibin 10 kişi kalınmasıyla kazanılmış bir galibiyet ile kendi cumhuriyetinizde övünün.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Furiosa

A
Aradesh
3 yıl (746 mesaj)
ulan adamlara videolu görselli kanıt sunuyorsun hala papağan gibi ayı şeyleri söylüyorlar. ülke niye bu halde çok da şaşırmamak lazım




F
Furiosa
3 yıl (1424 mesaj)
Bütün fitili ateşleyen cirkefligi başlatan adam için ceza isteyeceğim tabi fanatiklik sizin gözünüzü kör etmiş rvp bakmaktan diğerlerine odaklanamiyorsunuz





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @SgadBJK