Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
14
Cevap
1132
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Slark'a çare lütfen
M
7 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Arkadaşlar bu adi Slark'ı kastırmamak ya da kasmış halini yok etmek için tavsiye arıyorum . Teşekkürler



F
7 yıl
Yarbay

Aoe disable, Bloodseeker, sentry.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

U
7 yıl
Binbaşı

Shadow blade aldiginda sentry alacak, aghanim refresh yerine ghost eul force gibi defansif item çıkacak kadar beyni bünyesinde barındıracak support.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

G
7 yıl
Er

Evet farkındayım ki Slark oldukça kanser bir hero üstelik de mmr farkı olmaksızın. Pro playleri görüyoruz.



Gel gelelim ki çok picklenmesi dışında istatistik onlarla bir sıkıntı gözükmüyor. Win rate oranı tüm mmr aralıklarında %50nin altında %47-48 civarlarında. Yani bu da demek oluyor ki gelecekte pek nerf gelmesi olası değil. Keza profesyonel arenada çok picklenen bir hero da değil. son DAC turnuvasını baz alırsak.



Ama hero kazansa da kaybetse de sıkıntı çıkarır size.



Supportsan bol bol ward almak şart başka yolu yok. Defansif itemler ghost scepter, eul vs.. almak lazım



Oyun başında ganklemek mühim. İlerleyen dakikalarda gem almak da şart.



Disable atarken heroya q sunun sesine dikkat edin q basarken üzerine skilleri boşaltmayın.Sonra verin disable gitsin.



Son olarak bir liste yapmak gerekirse de.



-Heavens Halbert güzel bir seçenek olacaktır. (Yalnızca BKB tarafından arındırılabilir. SLARK Q su ile purge atamaz yani)

-Hero olarak Timbersaw, Axe, Bloodseeker, Duruma göre void, picklemek mantıklı.





Son olarak da countırlamak için onlarca yol vardır teoride ancak maç içerisindeki olaylar etki eder yani. Takımcak iyi oynar ve sight I bol tutarsanız durdurulacak BİR hero.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

G
7 yıl
Yüzbaşı

slark'ı gördüğünüz yerde takımınıza am alın aldırtın. bakın o zaman ortada slark mı kalıyor



M
7 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Tavsiyeleri elimden geldiğinde uydum şu anda disruptor ve lion ile baya counterlamış durumdayım



M
7 yıl
Yüzbaşı

:) 2000 üzerinde slark picklemiş biri olarak anlatayım , slark şuanda zaten nerflenmiş halde dir , hali hazırda sırf karşısı slark pickledi diye onun counter herosunu atmanıza gerek yok :)

Slark ı durdurmanın yolu Ward dan geçer haritayı wardlarsan , slark oynayan çok sıkıntı çeker :) safelane kasan slark varsa free farm vermiceksiniz paso gank ! adamın moralini düşüreceksiniz!
Slark a disable atarken Q ü suna dikkat edeceksinki kendisini bufflamasın adam !

Slark yerine karşı takımın diğer herolarını counterlamak daha mantıklı !

Ayrıca ben hariç benim takımda slark alıp da iş yapan çocuk görmedim :) Karşı takımda hiç görmedim slark alıp da oyunu domine etmiş çocuk ! Üstüne karşıdaki çocuklar slark alıyorsa diyorum oyunu kaybettiler :) ve kaybediyolarda :) :) :)

Şuanki metada slarkı gördüğü yerde tokatlayan hero spectere :D Am farm alana kadar! slark bütün majör itemlerini çıkmış oluyor ! O yüzden am picklenecekse karşıdaki diğer herolara göre picklenmeli !

En basit çözüm harita wardlamak slark haritada kill ararken ! avlarsınız ! easy



H
7 yıl
Yüzbaşı

Bloodseeker



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
7 yıl
Teğmen

En kolay yolu gem yada dust almak yada HP az oldugundan skillerle öldürmek de bı seçenek



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

M
7 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: H@$@N

Bloodseeker

aynen baya iş yapıyor



A
7 yıl
Yüzbaşı

teamplay oynuyorsanız alıyosunuz necro ultiyi basınca basıyor herkes dagonu gg wp



J
7 yıl
Yüzbaşı

bristle veya necro alıyorum ben takıma göre. Brisin pasifi baya koruyo slarka karşı sırtını döndüğünde. Ama ben necrodan yanayım bi şekilde canı yarıya indiyse ulti indirdinmi slark mılark kalmıyor


Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
7 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: just one bad day

bristle veya necro alıyorum ben takıma göre. Brisin pasifi baya koruyo slarka karşı sırtını döndüğünde. Ama ben necrodan yanayım bi şekilde canı yarıya indiyse ulti indirdinmi slark mılark kalmıyor

1 silver edge lik işin var xd



G
7 yıl
Yarbay

ağır disable heroları. axe, lc gibi bm kullanabilen herolar da iş görür. onun dışında beyinlerini kullanabilen supportlar.



S
7 yıl
Yarbay

seeker, axe gibi herolar akla gelen ilk anti herolardır ve etkilidirler gayet. Ama AA gibi hero alırsan ve slarka ulti attığında slarkın ultisini dodgelemiş oluyorsun ultisiyle can dolduramıyor



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.