Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
22
Cevap
391
Tıklama
1
Öne Çıkarma
SİZ SİZ OLUN KİMSEYE GÜVENMEYİN

B binLadin Konu Sahibi
6 yıl (6 mesaj)
kyk yurdunda kalıyorduk oda arkadaşımla çok iyi anlaşıyorduk yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi yurtta sürekli beraberdik samimiyeti de baya bi ilerlettik sonra birgün geldi hüseyin zor durumdayım altı yüz lira verirmisin dedi ne oldu falan dedim ailemle aram kötü yurda girmek için depozito+bir aylık kirayı ödemek için arkadaşımdan borç aldım onu ödiyemedim dedi ailemden de istiyemiyom verir misin dedi bende verdim 1-2 ay geçti istemedim mahcub hissetmesin kendini diye sonra yüz lira ihtiyacım var dı bundan istedim bende de yok dedi bulamaz mısın diye üsteledim biraz hemen sinirlendi hepiniz aynısını iyi ki bi borç istedik diye atarlandı benim moralim alt üst oldu 1 hafta geçti odaya girdiğimde bütün eşyalarını almış gitmişti aradım telefonunu değiştirmişti iyice çılgına döndüm ertesi gün okuluna gittim iyice bi araştırdım irdeledim okulda da kaydı yoktu içimden artık yapcak bişey yok dedim soğuk bi su içtim aradan bir hafta geçti metroda karşılaştım bunla sinirden patlıcak gibiydim koşarak yanına gittim tam kafasına patlatcam vay hüseyin naber diye sarıldı pişkin herif kusura bakma dedi telefonum çalındı dedi yurttan da attılar kirayı ödiyemedim sana borcumu mutlaka ödicem dedi safım ya hemen inandım numarasını aldım 1 hafta daha geçti borcu istiyim dedim aradım çalmıyo şarjı yoktur falan dedim ertesi gün aradım yok sonraki gün aradım yok sonraki gün aradım yok gene kazık yediğimi anladım ağlıcak gibi oldum moral bende sıfır sıfır sıfır oldu hatta eksilere bile indi normal hayatıma dönmem iki günümü aldı aradan bi ay geçti bunu gördüm arkadan takip etmeye başladım nereye gitcek diye bi binaya girdi binanın önünde rahat 3 saat bekledim sonra balkondan biri çıktı oydu sigara içiyordu evi öğrendim diye gittim içimden senden o parayı almazsam ne olıyım dedim ertesi gün oldu elimde çakı sopa gitti evlerine kapıyı çaldım hemen gizlendim açar açmaz daldım içeri bide ne olsun benim arkadaş aslında z:ebaniymiş ninja kaplumbağa çetesini toplamış içerde ayin yapıyolar ne oluyor lan dedim bir anda donatello ile rafael kollarımdan tuttu z:ndana attı 3 ay mapus hayatı çektim m:ercan d:ede geldi kurtardı beni üstüne altı yüz lira verdi arkadaşının borcuna say dedi bende gıkımı çıkarmadım yurduma döndüm kafamı toplamam çok uzun zaman aldı ama artık atlattım kimseye de güvenmiyorum

ÖZET: Adam 600 lirama yattı bişey yapamadım kimseye güvenmeyin




- -_-_-
6 yıl (8612 mesaj)
z:ebaniymiş ninja kaplumbağa çetesini toplamış içerde ayin yapıyolar ne oluyor lan dedim bir anda donatello ile rafael kollarımdan tuttu z:ndana attı 3 ay mapus hayatı çektim m:ercan d:ede geldi kurtardı beni üstüne altı yüz lira verdi arkadaşının borcuna say dedi bende gıkımı çıkarmadım yurduma döndüm kafamı toplamam çok uzun zaman aldı ama artık atlattım kimseye de güvenmiyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


G Gökbörüm
6 yıl (1374 mesaj)
OKUMAYIN ZEBANİ




O ozgur561
6 yıl (231 mesaj)
Okurken harcadığım saniyelerimi geri istiyorum. Mercan dede zebani falan çıktı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

A akıllıçoççuk
6 yıl (379 mesaj)
okuyun mercan baba para verio



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


G Guest-4C740587D
6 yıl (1829 mesaj)
Çok iyi gidiyordu niye zebaniye bağladın 5 gün sonra editleyip zebaniyi koyaydın



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B binLadin Konu Sahibi
6 yıl (6 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ozgur561

Okurken harcadığım saniyelerimi geri istiyorum. Mercan dede zebani falan çıktı.

bende yazrken 20 dk mı rahat aldı hikaye bulmak kolay mı emeğe saydı




M Mixus
6 yıl (741 mesaj)
benden çaldığın 50 saniye. diyecek söz yok. yurt ile ilgili olay olduğu için okuyayım dedim.




C celades
6 yıl (2818 mesaj)
İmzadaki "biz beşiktaşlıyız" lafı herşeyin özeti...



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


D destinati0n
6 yıl (1389 mesaj)
Ciddi ciddi okudum lan




. .Ferrum.
6 yıl (576 mesaj)
Akıllılık yapıp z:ebani,m:ercan falan yazmışsın ama yemezler önce yorumlara baktım.


Okumadım.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

K kunglao
6 yıl (1714 mesaj)
benden de 50 sn. mi aldın inş. gerçek olur 600 tl kaybedersin böyle şeyler tutar




E EvcilTarantula
6 yıl (137 mesaj)
Başarılı



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


H Hatsune Miku
6 yıl (1276 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D Deleted_User-04
6 yıl (1380 mesaj)
Allah kahretsin çok gerçekçi



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


O onnline
6 yıl (530 mesaj)




U ulascang24
6 yıl (5 mesaj)
çok güzel başlamıştı halbuki...




B binLadin Konu Sahibi
6 yıl (6 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: .Ferrum.

Akıllılık yapıp z:ebani,m:ercan falan yazmışsın ama yemezler önce yorumlara baktım.


Okumadım.

Işte gerçek dhli



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C Cool Storm
6 yıl (1159 mesaj)
noktalama işareti kullanılmayan bir yazının sonunun ne olacağı belliydi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B binLadin Konu Sahibi
6 yıl (6 mesaj)