Arkadaşlar benim konuştuğum biri var, bazen mesajlarima çok geç dönüyor. Ben de onu gördüğümde sormuyorum, hemen yanıma geliyor, neden yazmıyorsun, beni görmezden geliyorsun falan diyor, sonra el şakaları yapıyor, bacağıma koluma dokunuyor ve bu arkadaşlığı ben ayakta tutuyorum. Bana olgun birisin diyor. Arkadaş ortamında iken bazı kızlar bazen bana iltifat ediyor "göz rengin yeşil mi diye" yok yok ela onun diye hemen atlıyor lafa. Bu kız ne ayak, bana blorf mu yapıyor yoksa derdi başka mı cinsellik mi istiyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >