Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
24
Cevap
0
Tıklama
9
Öne Çıkarma
SİZ KAFAYI YEMİŞSİNİZ ( 2010 VS GİBİ GELECEK DİYENLER )

A
Akyol.10
Konu Sahibi

3 ay (208 mesaj)
Ya arkadaş kafayı mı yediniz naptınız ya 2010 gelmesi için 1 tane sebep yok 1 tane . 2010u bir açın bakın gözünüzle daha yüksek net yaparsınız . Yok Tyt tarihin en kolay matıymıs yok aytde süre çoook fazlaymıs soyleymiş boyleymiş . Hadi lan ordan derler adama

Abi : Türkçesi 17'yle aynı hatta sorular daha uzun . Yinede 18 = 17 diyelim

Matematik 17 kesinlikle daha zor ama bu sınav süre sınavıydı eminim hepinize 15 dk daha versek 6-7 soru daha yapardınız
kaldıki sorular bebek oyuncağı değildi gayet nizamlıydı bu durumda yine 17=18

Sosyal ve Fende Fen etkisiyle 17 > 18 diyebiliriz .

AYT de ise inceleme yapmadan şunu söylemek istiyorum ulan tamam süre fazla ama bu sınav bilgi sınavı üstte Tyt matta ne yazdım 15 dk daha olsa 6-7 soru daha yapılırdı yazdım evet kendim içinde geçerli bu e PEKİ AYT DE O KADAR SÜRENİZ VARDI HANGİNİZ TEK DERSTEN YAPTIGI NETİN 6-7 NET ÜSTÜNDE YAPTI ? YA DA KAÇINIZ ? HADİ MATTA 2-3 SORU ÜSTÜNE ÇIKTINIZ ORTALAMADA ABİ EDEBİYAT YA DA FENDE NEREDE KULLANACAĞIM BEN BU SÜREYİ ? BİRÇOĞUMUZ GEODA HARCADIK O SÜREYİ VE ÇIKAN SONUC YİNE YAPTIGINIZ ORTALAMA NETLER DEĞİL Mİ ?

Dedim ya bilgi sınavı . Kaldıki Geometri bu şekilde gelmeseydi eminim yine birçoğunuz 5 net fazla yapardı ya kendimden biliyorum abi . Bir tane çember üçgen parelelkenar vs sorusu olmazmı ya yok abi her sene 4 tane gelen çember yok ya daha ne olsun hemen hepsi analitik kalan sorularda zor denebilecek sorular bu yuzden geosuda sağlam . E ulan Allah'tan belanızı mı istiyorsunuz ? Elbette süre etkili ama dediğiniz gibi değil yukarda söyledim .

İnceleme olarak
Ayt mat 17 = 18 ( nedeni ise matematik genel olarak 18 bir tık daha zordu geoyla beraber ele alınca ama süre etkisi 1
tık alır gibi )

Ayt Fen-Sosyal 17>18

Bu durumda son olarak 17den biraz kötü gelebilir yorumunda TAHMİNİNDE bulunulabilir daha fazlası değil milletinde moralini
bozmaya gerek yok zaten zaman geçmiyor insanı evde durduk yere sıkıntıya sokuyorsunuz . Ayrıca sıralamalar kötü gelebilir
evet illaki gelecek çünkü puan türleri birleşti aynı sekilde Ayt de de aradan girmeler çok olacak ama onu tercih dönemi
konusuruz . Herkes o kadar yazdıki artık bende yazma ihtiyacı duydum



2018 Türkçe > 2017 Türkçe
Yoruma Git
uçankirpi - 3 ay +6

S
sweetheartt
3 ay (76 mesaj)
Umarım haklısınızdır hocam





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


U
uçankirpi
3 ay (40 mesaj)
2018 Türkçe > 2017 Türkçe


Bu mesaja 1 cevap geldi.

O
odtulu.mezun
3 ay (875 mesaj)
Bu sıralamalar sadece zorlukla gelse 2017 2016 ya bu kadar yakın gelir miydi?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

İ
İki Direk Arası
3 ay (1015 mesaj)
2010 geliyor gümbür gümbür





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


O
omerfaruk60
3 ay (197 mesaj)
Hocam forumda açılan sayisallari sıralama konusuna gir bir bak &#128514; Sonrasında 2010 dan kötü gelmez inşallah diye dua edeceksin





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

H
hazark
3 ay (1842 mesaj)
2017 o kadar zor bir sınav değildi. Geçen sene girmiştim. Klasik soru tiplerinden oluşan bir sınavdı. Neden bu kadar arşa çıkarıldı 2017 anlamıyorum.





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @odtulu.mezun

A
Akyol.10
Konu Sahibi

3 ay (208 mesaj)
Elbette sadece zorlukla gelmiyor zaten ben son olarak sadece TAHMİNDE bulunulabileceğini söyledim . Ama 2010 demek ayıptır .Şunuda unutmamak gerek zorluk en büyük etkendir sınavlarda , tek başına değildir dediğiniz gibi ama en önemlisidir . Çünkü sıralama sınavı bu kim yaptı kim yapamadı sınavıdır .




Bu mesajda bahsedilenler: @odtulu.mezun

U
Uruk-Hai
3 ay (3735 mesaj)
2010 gelir demiyorum da.Bazen kiyaslamalar bos is olabiliyor.Misal 17 16dan ciddi anlamda zordu.Ama siralamalar 16ya yakindi.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

E
Emperor Magus Caligula
3 ay (2937 mesaj)
Büyük ihtimalle 2010'dan daha kötü gelecek.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emperor Magus Caligula -- 9 Temmuz 2018; 20:43:14 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A
Akyol.10
Konu Sahibi

3 ay (208 mesaj)
Yav oralardan geldim zaten Forumun yüzde 80 i sayısal hepsine sorsan 60 ayt neti var ortalama zaten bu ortalamada yapıyorlardı tanıyorum adamları hatta TYT hemen herkes beklediği altında yaptı ama sınav kolaymıs peh ! Arkadaş yaptıgın ortalama netleri yaptın TYT de biraz düşürüdn nasıl sınav kolay ? Sıralama iyi veya kötü gelir demiyorum ama saçma konusmuyorum en azından




Bu mesajda bahsedilenler: @omerfaruk60

A
Akyol.10
Konu Sahibi

3 ay (208 mesaj)
Usta haklısın ama şuna değinmeden edemeyeceğim 17 YGS mat haricinde ahım şahım bir sınav değildi haksızsam söyleyin şu ders daha zordu diye . Aynı şey bu senede benzer ben sadece realist yaklasıyorum




Bu mesajda bahsedilenler: @Uruk-Hai

A
Akyol.10
Konu Sahibi

3 ay (208 mesaj)
Ciddiysen nedenini paylasırmısın bizlerle ? Ama baslıkta yazdıklarıma cevap olarak ha trolsen kardeş yoluna




Bu mesajda bahsedilenler: @Emperor Magus Caligula

O
oksidatif
3 ay (13 mesaj)
kesinlikle katılıyorum




Bu mesajda bahsedilenler: @uçankirpi

O
odtulu.mezun
3 ay (875 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hazark

2017 o kadar zor bir sınav değildi. Geçen sene girmiştim. Klasik soru tiplerinden oluşan bir sınavdı. Neden bu kadar arşa çıkarıldı 2017 anlamıyorum.
Ben de bu sene girdim sorular klasikti desem biz burda sabaha kadar tartışırız hiç gerek yok, ama burda 10 kişiden 9 una sorsan 2017 zor bi sınavdı der, sebebine gelelim, geçen sene burada lysden sonra ygsde ilk 2k da olan çocuklar lys matta 7-8 boş bıraktı. Forumda en yüksek mat neti 72 idi o çocuk da tr 54. Sü oldu. Onun dışında tekrar diyorum ilk2 k daki adamların bile mat neti en yüksek 70 ti ortalama 66-67 idi.Şimdi bir de girip mfleri sıralıyoruz konuya giderek bakar musın 60 küsür adam sıralanmış, 35+ kaç tane matematik var bi say, 38-39 lar havada uçuşuyor.Bu da geçen senenin 74-75 lerine denk gelir( soru azaltılması sebebiyle kolay soruları atılmasını yaptım), sen buna rağmen böyle düşünüyorsan diyecek pek bir şey yok :) fen kısmına girmiyorum ha bu senenin feni ciddi anlamda kolaydı hele biyolojisi 2017 nin yanından bile geçemez.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi odtulu.mezun -- 9 Temmuz 2018; 20:55:50 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

A
Akyol.10
Konu Sahibi

3 ay (208 mesaj)
Evet 17 Mat zordu . Ama Lys si hemen her sene geldiği gibi geldi Bence asıl olayı YGS si idi




Bu mesajda bahsedilenler: @odtulu.mezun

K
koznak2616
3 ay (3 mesaj)
Oraya 37 38 mat yazmak için foruma kayıt olmak yeterli sınav 2014-2016 arası bir sınavdı 2015 kadar zor değildi

Ayrıca foruma bakıp Türkiye geneli hakkında tahmin yapmak aptallıktır buradaki arkadaşlar bilinçli mezun istediğini bilen insanlar





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koznak2616 -- 9 Temmuz 2018; 20:59:21 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

O
odtulu.mezun
3 ay (875 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: koznak2616

Oraya 37 38 mat yazmak için foruma kayıt olmak yeterli sınav 2014-2016 arası bir sınavdı 2015 kadar zor değildi

Ayrıca foruma bakıp Türkiye geneli hakkında tahmin yapmak aptallıktır buradaki arkadaşlar bilinçli mezun istediğini bilen insanlar
Geçen sene yapılamaz mıydı bu? Millet düşündüğünüz kadar işsiz değil merak etmeyin ben sanmıyorum sınav bitmiş gitmiş hesap açıp uğraşıp insanların 1 kere göreceği 2 günlük olay için oraya 37-38 yazayım ? Geçen sene yoktu bunlar bu seneye özelse bilemiyorum ya da siz polyannacılık oynamayı seviyorsunuz.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi odtulu.mezun -- 9 Temmuz 2018; 21:0:57 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

H
hazark
3 ay (1842 mesaj)
Ben kendi çevremdeki eğitimcilerin ve arkadaşlarımdan gördüklerimi söylüyorum. 31 Temmuz da göreceğiz kimin haklı olduğunu. Yalnız foruma çok güvenmeyin ben 44k oldum geçen sene. Forumda kötümserler bana 50-55k demişti.





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @odtulu.mezun

A
Akyol.10
Konu Sahibi

3 ay (208 mesaj)
Kardesim alınma direk sana demiyorum ama geçen senede onceki senede vardı bu tip insanlar kime sorarsan sor . Evet millet düşündüğümüz kadar işsiz ne yazık ki adam açmış 100 Tyt 70 Ayt var ilk 30 k girermiyim diyor sence bu adam ciddi mi ? Ya da bunları yapan adam sıralamaların farkında değil mi


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @odtulu.mezun