Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 kayıtlı üye
48
Cevap
1567
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: SİVİLCE NEDEN OLUR (3. sayfa)

S
StifMeister
14 yıl (49 mesaj)
ya bendede bi sivilce çıktı gerçi sivilce mi bilmiyorum böyle su toplamış gibi oldu sıksan sıkılmıyo ucu yok çünkü patlatamıyorum ne yapçam ben bunu ya.




C
cck_ylmzzz
14 yıl (3477 mesaj)
28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 diye gider ama bunlar içinde birtane varki




C
catsdreams
14 yıl (88 mesaj)
çok yağlıdır yüzün bendede var birazcık tedavi gördüm stresten de olur yüzünü çok temiz tut her gün 2 kez yıka ok..




P
pinarmhtp
14 yıl (2 mesaj)
ay bir sivilce icin bu kadar yaziyi hayatda okuyamam, ama sivilvesi olan arkadaslarima sadece sunu onere bilirim ,bence dikate alirlarsada iyi olur ( yuzunuzden sabunu uzaklastirin kesinlikle sabun bazli temizleyicilerden uzak durun yuzunuzu sabun icermeyen yuz temizleme gel leriyle yikayiniz) birde haftada bir yada iki sefer olmak uzere evde yapa bileceginiz yuz peeling leri var onlardan satin alip yapa bilirsiniz ve size bir iyilik daha yapayim eger mahzuru yoksa bu urun yeni cikti (Clearasil ultra) isimli bir crem var super iyi geliyor denemenizi tavsiye ederim kizlar yada beyler





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pinarmhtp -- 24 Ekim 2005, 21:28:54 >


S
seksek
14 yıl (17 mesaj)
hacı karaciğerin fazla hormon üretmesindenmiş..genellikle buna bağlıyolar..doktoro git..kemik yaşın fazla gelişmemişse tam tedavi uygulamaz..aksil benzac gibi ilaçlar werir..bunlar sadece iz kalmamsı için..ama kemik yaşın iyiyse ROCCOTUNE''i werir..hemen geçer..6 ay tedavi süresi.ama çok yan etkisi wardır..stress depresyon saç karakteri değişmesi gibi.her doktor wermez..seba med in likid sabunu war al onu antibakteriyal temizlersin iz kalmamsı için..




P
PROfessionaL
14 yıl (406 mesaj)
İstanbul Anadolu yakasında önerebileceğiniz iyi bir cildiye doktoru var mı?Fiyatı da ucuz olsun ama.




C
Corporal
14 yıl (1346 mesaj)
Masturbasyonla alakası çok kasarsan sivilce çıkar. Hormonlarla alakalı bir şey. Ergenlik dönemimde sivilce olur arkadaşlar. Ben 24 yaşındayım şu an sivilce hiç yok ama ergenlik döneminde var dı baya. Bin bir krem alıp denemiştim para etmemişti.




Z
zrb
14 yıl (1128 mesaj)
Haftada en az 2 defa Masturbasyon yapmak gerekiyormuş.Çünkü yumutalıklarda yeni spem hücreleri üretildiği için eskilerini vucuttan atmak gerekiyormuş.ondan bence onunla pek bi alakası yok.genelde yiyecek ve suratla oynama bence.




M
metalnotdead
14 yıl (2667 mesaj)
Gidiyorsun eczaneye BenzAc( 'in %10 lugundan aliyorsun sabah aksam suruyorsun yedirmeden (kremin ismini buyuk ihtimal yanlis yazdim,ben zak diye okunuyo ama) yaglardan eser kalmiyor birkac ay sonra.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metalnotdead -- 30 Ekim 2005, 22:14:21 >