Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
41
Cevap
1038
Tıklama
0
Öne Çıkarma
sırf fırsat diye aldığınız en saçma - gereksiz şey

M mahmut716 Konu Sahibi
7 yıl (8525 mesaj)
madem konu-dışımız var, biraz da buna uygun konu açalım dedik
benim aklıma gelen, hbden almıştım, kırtasiyede kargo bedava kampanyası vardı, şu tarz sert yuvarlak köpük tarzı biseydi, ben stres ürünlerinden biri zannettim, ne işe yaradığını da hala çözebilmiş değilim

< Resime gitmek için tıklayın >

ayrıca, yine benim değil, duymuş olduğum hikaye, aracı olmayan bi arkadaş, ford focus baskı balatası almıştı, ilerde lazım olur diye



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


E elfen_lied
7 yıl (218 mesaj)
teknosadan aldım samsun vga dongle 3 tl felandı sanırım sayfa sonunda ne olduğuna karar vermiştik 97 tl felan mış satış fiyatı tabi bizim pc ile alakası olmadığını anlayınca satmıştım

http://forum.donanimhaber.com/m_99947122/tm.htm





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elfen_lied -- 1 Mart 2015; 7:17:41 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

E evwt
7 yıl (96 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mahmut716

madem konu-dışımız var, biraz da buna uygun konu açalım dedik
benim aklıma gelen, hbden almıştım, kırtasiyede kargo bedava kampanyası vardı, şu tarz sert yuvarlak köpük tarzı biseydi, ben stres ürünlerinden biri zannettim, ne işe yaradığını da hala çözebilmiş değilim

< Resime gitmek için tıklayın >

ayrıca, yine benim değil, duymuş olduğum hikaye, aracı olmayan bi arkadaş, ford focus baskı balatası almıştı, ilerde lazım olur diye

hocam sanırım bu hemoroid yastığı


Bu mesaja 5 cevap geldi.

M mahmut716 Konu Sahibi
7 yıl (8525 mesaj)




Bu mesajda bahsedilenler: @evwt

K KIMYACI08
7 yıl (87 mesaj)
Bunun etrafına kurde vs sarıyor ve süslemede kullanıyorlar galiba.
< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @evwt

A aksoft
7 yıl (719 mesaj)
şu gearbestten aldığımız telefonun üstüne takılan Quick Button
ne olcak lan para değil dedik aldık 1 kere taktım telefona uygulamasını bile kurmadım öylece duruyor



Ekleme: Bu aralar yine gereksiz bir şey alasım var içime doğuyor çok gereksiz bişey alıcam





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aksoft -- 1 Mart 2015; 12:31:33 >


M mahmut716 Konu Sahibi
7 yıl (8525 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: KIMYACI08

Bunun etrafına kurde vs sarıyor ve süslemede kullanıyorlar galiba.
< Resime gitmek için tıklayın >

aha da doğru valla
ama geçen arkadaş geldi, o da stres topu gibi bisey zannetti, aldı avucuna, sıktığı gibi kırıldı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K KIMYACI08
7 yıl (87 mesaj)
Ben n11 den çek kazanmak için aldığım s link kablo, fotomak kılıf var.kutusu bile açılmadım ikisinide. Bir de yastık almıştım 50 tl ye kendisi değil de fiyatı çok saçmaydı:))



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

O ONUR_345241
7 yıl (4160 mesaj)
Quick Button bana hala gelmedi




Bu mesajda bahsedilenler: @aksoft

C cosark
7 yıl (171 mesaj)
Lan kablosu test aleti



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

4 480mrt
7 yıl (1913 mesaj)
Şimdilik quick button




T T A R I K
7 yıl (5569 mesaj)
Quick button 1 gün taktim telefona şarji sömürdü ve doğru düzgün çalışmadı çöpe attım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B bennuarda
7 yıl (26 mesaj)
Limango'dan aldığı Disko Topu...ne günlerdi be :) şimdi olsa yine alırım
< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A AdkA
7 yıl (665 mesaj)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @evwt

W Whole Lotta Rosie
7 yıl (1307 mesaj)
Quick button mağdurlarından birisi de benim, aldım, 2 ay sonra geldi, tuşu telefona taktım ve ilk denememde tuş basılı kaldı bozuldu


Bu mesaja 3 cevap geldi.

M meter90
7 yıl (1588 mesaj)
Emolux 67mm Slim UV Filtre ( fotograf makinesi lensi sanıyorum)

n11 en iyi fiyat garantisi kampanyası döneminde, hiçbir fikrimiz olmayan şeyler aldık,

+18 ürünler alanlarda cabası.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

F Fantasticoo
7 yıl (1889 mesaj)
n11 en iyi fiyat kampanyası varken bi kablo almıştım, ne işe yaradığını, nereye takıldığını ve ev de ki akibetini bilmiyorum.




B bireysel.emeklilik
7 yıl (830 mesaj)
Morhipo çeki ile powerball bilek güçlendirici almıştım.

Ürün geldi ilk çekişte ipi koptu bozuldu.

Gelen ürünün resimdeki ile uzaktan yakından alakası yoktu.

< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

N Nulla Poena Sine Lege
7 yıl (1493 mesaj)
n11 den fiyat farkı kuponu kazanmak için saçma sapan eşşek kadar pil almıştım hala duruyor evde kullanacak alet yok




L Loves_
7 yıl (45 mesaj)
takip güzel konu