Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
30
Cevap
0
Tıklama
14
Öne Çıkarma
Cevap: SIRALAMALARA GÖRE ÖĞRENCİ ANALİZİ (2. sayfa)

R Ritter45
8 ay (42 mesaj)
.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @fakiramaseksi

M mralex2003 Konu Sahibi
8 ay (0 mesaj)
harbi olm adam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K Kr şmsk
8 ay (57 mesaj)
Eskiden kazanmak daha kolay değil miydi hocam



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Utk12

F fakiramaseksi
8 ay (783 mesaj)
1,8M kişi girmişti


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Utk12

R Ritter45
8 ay (42 mesaj)
Daha kolaydı bence şimdi rekabet çok arttı. Ama şöyle bişey de var. Üni sayısıda arttı.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ritter45 -- 10 Kasım 2021; 16:36:55 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Kr şmsk

R Ritter45
8 ay (42 mesaj)
15-16 yıl önce o kadar kişi giremez sayılar var internette en fazla 1.2 falan gidiyordur.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @fakiramaseksi

F fakiramaseksi
8 ay (783 mesaj)
neden inat ediyorsun yalan mı söylüyoruz. evet internette de var.
https://www.osym.gov.tr/TR,1607/2005-ossye-iliskin-sayisal-bilgiler.html


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Utk12

R Ritter45
8 ay (42 mesaj)
1.6 m girmiş haklısınız çok kişi girmiş ama genede 1.1 m fark var neredeyse.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @fakiramaseksi

C concisis03
8 ay (4 mesaj)
Hadi bakalım karamba 200k ya doğru yoldaşın devam et böyle saçma sapan işlerle uğraşmaya



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


L Leader of Birmingham.
8 ay (60 mesaj)
Yine birileri milletin yerine karar veriyor.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


C cantbeblankbabe
8 ay (2 mesaj)
lan cidden eşşek gibi calısıp 40k yapmıstım:D asırı haklı bir yorum 25-50k için



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.