Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
17
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Single Player oyun önerin ...

B Bide on Hush Konu Sahibi
2 yıl (41 mesaj)
arkadaşlar internetim çok sıkıntılı olduğu için şimdilik single güzel hikayesi olan oyunlar oynamak istiyorum lütfen yardımcı olun . Cod ve total war tarzı olabilir ve ayrıca hiç mount and blade oynamadım oynamalımıyım ?




S Seks Muhafızı
2 yıl (119 mesaj)
Oynamalısın



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B Bide on Hush Konu Sahibi
2 yıl (41 mesaj)
peki warband mı fire and sword mu ?


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ZavallıAdam

S Seks Muhafızı
2 yıl (119 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Bide on Hush

peki warband mı fire and sword mu ?
Warband



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B Bide on Hush Konu Sahibi
2 yıl (41 mesaj)
Tamamdır saolasın


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ZavallıAdam

S Seks Muhafızı
2 yıl (119 mesaj)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Bide on Hush

İ iyi birisiydim
2 yıl (413 mesaj)
far cry 4'ü yeni bitirdim ve çok beğendim. kyrat witcher 3'den sonra gördüğüm en güzel açık dünyalardan biri . onun dışında fena olmayan da bir hikayesi var. ( aslında çok düz hikaye ama notları falan okuyunca duygusal biraz iyi yani) grafikler zaten çok iyi. oyna bence.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iyi birisiydim -- 10 Ekim 2019; 21:38:37 >


B Boldrex
2 yıl (766 mesaj)
wolfenstein ve doom



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


B bitsin yemek yicem
2 yıl (1021 mesaj)
A Plague Tale: Innocence




G General Tao
2 yıl (1256 mesaj)
Oynicaksan empire oynama. O kadar kanserki savas sistemi. Diğerlerini bilmiyorum. Warband da aynı şekilde. Senin askerlerim gerizekalı otistik oluyor karşı taraf 1.90 kaslı sarışın mavi erkek ordusu. Ama saatlerimi aldı mı ? Aldı. Pişman mıyım? Tabiiki de değilim. Düşük pc icin galiba muhteşem bir oyun.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


T Treth
2 yıl (3055 mesaj)
Remnant from the ashes

Bitirdim ben bu oyunu ama cidden zor Allah sabır versin.




S Spider-Man
2 yıl (3629 mesaj)
Mass Effect 1-2-3



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K Kas adam
2 yıl (260 mesaj)
Seirous sam hd first encounter



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


D dsaewq
2 yıl (137 mesaj)
Senin seçimlerine göre hikayenin şekillendiği oyunları çok seviyorum bir dene. The Walking Dead Serisi (Telltale Games), The Wolf Among Us, Life is Strange, Late Shift, Tales From The Borderlands




G Guest-A8D122BA5
2 yıl (197 mesaj)
Gta 5



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


E engineer037
2 yıl (182 mesaj)
God of War 4 oyna hocam. Ben baya bekledim ama sonunda ps4 alıp bitirdim, çok güzeldi cidden.




G Guest-10D285547
2 yıl (581 mesaj)
Tomb raider



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


T torkema61
2 yıl (5670 mesaj)
Sistem özelliklerin iyi mi?



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.