Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
14
Cevap
0
Tıklama
3
Öne Çıkarma
Sinbo termos süreli fiyat 29.90

D defi Konu Sahibi
2 hafta (24 mesaj)
En Çok Beğenilenler Tümü Tüm Yorumları Aç
İçinde plastik bi kap var. Etrafı strafor gibi vi yalıtım malzemesiyle kaplı. Bence hem sağlıklı değil hemde zaten işe yaramıyor. Sakın almayın.
Yoruma Git
Yorumun Devamı colemerg30 - 2 hafta +24
Önyargılı olmak istemem ama tecrübelerime dayanarak söylüyorum; Sinbo marka gördüğünüde kaçın.
Yoruma Git
sacmAdam - 2 hafta +3

B Bar_Fedaisi
2 hafta (124 mesaj)
Hakkında neredeyse iyi bir yorum yok. Yorumların genelindeyse, termos değil sürahi olduğu ve yarım saat içinde ne koyarsanız oda sıcaklığına getirdiği yazıyor.




A acar85
2 hafta (779 mesaj)
uzak durun 2saat bile sicak tutmuyor.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S sacmAdam
2 hafta (326 mesaj)
Önyargılı olmak istemem ama tecrübelerime dayanarak söylüyorum; Sinbo marka gördüğünüde kaçın.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C colemerg30
2 hafta (241 mesaj)
İçinde plastik bi kap var. Etrafı strafor gibi vi yalıtım malzemesiyle kaplı. Bence hem sağlıklı değil hemde zaten işe yaramıyor. Sakın almayın.
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S sezer11
2 hafta (35 mesaj)
Bu termostan iş yerindeki bi abla almıştı.Çayda mazot kokuyordu :D Bunu alıp içine sıcak bişey koyan kanser olur. İçide plastik zaten.Direk iade etmişti tavsiye etmiyorum.




A AslanAvda
2 hafta (5675 mesaj)
almayın para cebinizde kalsın.




- -frambuaz
2 hafta (325 mesaj)
Sinbo mu!





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: BurNIng



M messevim
2 hafta (1748 mesaj)
26 değerlendirmeden 1 buçuk yıldız almış bir ürünü sıcak fırsatlarda paylaşmak?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


F fairstars
2 hafta (379 mesaj)
Migros 9 liraya satmıştı bir ara o zaman almıştım. Bunu alıyorsanız bir de bunu içine koyabileceğiniz buzluk falan alın da o zaman belki sıcağı sıcak soğuğu soğuk tutar. Saçma sapan bir ürün.İçine konan sıcak suyu soğutuyor, soğuk suyu ısıtıyor anlayacağınız




F FunnyxD
2 hafta (331 mesaj)
Emsan alın ihtiyacı olan varsa cok iyi bir ürün. Sinbodan uzak durun





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


H hashturk
2 hafta (16 mesaj)
çok kaliteli değil içi plastik dışı plastik nerdeyse demonte olan bir şey ama çay içtik soğutmadan bitirebiliyorsun hiç yoktan termos işte 1,6lt sanırım





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hashturk -- 13 Eylül 2020; 15:15:20 >


S soniquakee
2 hafta (199 mesaj)
migrostan 50 tl üstü alışverişe indirim ile 20 tl'ye almıştık zamanında. bir iki denedik, hem sıcak tutmuyor hem de üst kapağından su kaçırıyordu. sonra mutfakta "bir hevesle alınıp kullanılmayan ürünler" rafına koyduk.




D dekareme
2 hafta (1010 mesaj)
la oglm termos olsa ne yazar, markası simbo olduktan sonra salla gitsin




C CeyKalDa
2 hafta (3818 mesaj)
mirgostan 10 liraya almıştım
fiyatına göre eyü emme 15 lira bilem etmez





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.