Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
18
Cevap
1440
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Silkroad Başlangıç Rehberi !!!

E extraloob Konu Sahibi
15 yıl (721 mesaj)
Silkroad Başlangıç Rehberi !!!

Genel bilgileri derleyip toparlasak güzel bir .pdf dökümanı haline getirsek ve bir kere indirdilermi
bilgisayarlarında başvucu kitabı gibi dursa sizce nasıl olur ?

Fikir guzel bende yardımcı olmak istiyorum derseniz benimle bu topic altında iletişime geçin
harika bir Silkroad Başlangıç Rehberi oluşturalım!


Ps: Lütfen ciddi bir topic altında gereksiz konuşmalar olmasın.




O OnIy4yOu
15 yıl (610 mesaj)
imzama bak

ve ayrıca üstkonu var zaten




O OnIy4yOu
15 yıl (610 mesaj)
ama illada istersen sende bir tane ORJİNAL olsun ama hazırla kiminki güzelse asarız panoya :D


Bu mesaja 1 cevap geldi.

U umbaba
15 yıl (2911 mesaj)
oooo ben burda bi rekabet seziorum


Bu mesaja 2 cevap geldi.

M MeLaNKoLi@
15 yıl (310 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: umbaba

oooo ben burda bi rekabet seziorum


aynn katılıorum




O OnIy4yOu
15 yıl (610 mesaj)
hadi len abi benim msj saatlerime baksana can sıkıntısında heretic dedi sende yaz bişeler öylesine uğraştım birde ss aldıktan sonra paintte jpg kaydetmemişim tam yarım saat imageshack i bekledim sinir oldum diom neden yawaş
heretice resim atarken bi baktım 1400 kb yazıyor o zaman anladım :D


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E extraloob Konu Sahibi
15 yıl (721 mesaj)
ben 7-8 kişinin emek verip yapacağı yaklaşık 50-60 sayfalık bir rehberden bahsetmiştim.

ornek :
sp farm nedir nasil yapılır ?
glavie kullanan hangi skiller ile devam etmelidir !
element nedir nasıl uygulanır !
hangi pot ne işe yarar !
item mall ürünleri nelerdir ne işe yararlar !
glavie cold mu olmalı fire mı ?
.
.
bunlar gibi 100lerce sorunun cevabı ve baslangıç rehberi tadında butun gorevler npc haritaları unique spawn pointleri ve akla gelebilecek basit sorunların çözümleri olacak içerisinde.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

O OnIy4yOu
15 yıl (610 mesaj)
ok hocam yarın ben okuldan saat 15:45 te dönüyorum gece 12 ye kadar vaktim var yarın çok detaylı çalışmaya başlıyacam.




F Farabî
15 yıl (3962 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: extraloob

ben 7-8 kişinin emek verip yapacağı yaklaşık 50-60 sayfalık bir rehberden bahsetmiştim.

ornek :
sp farm nedir nasil yapılır ?
glavie kullanan hangi skiller ile devam etmelidir !
element nedir nasıl uygulanır !
hangi pot ne işe yarar !
item mall ürünleri nelerdir ne işe yararlar !
glavie cold mu olmalı fire mı ?
.
.
bunlar gibi 100lerce sorunun cevabı ve baslangıç rehberi tadında butun gorevler npc haritaları unique spawn pointleri ve akla gelebilecek basit sorunların çözümleri olacak içerisinde.


Üst konuya bakamayan adam;buna hayatta bakmaz

Biz ön detaylarını ayrıntılı şekilde verdik;sonuçta oyun oynayarak öğrenilir

Ha illa böyle çok kapsamlı birşey olsun diyorsan;bizde katarız birşeyler.


Bu mesaja 3 cevap geldi.

B BrokeNHearT_
15 yıl (107 mesaj)


Üst konuya bakamayan adam;buna hayatta bakmaz

Biz ön detaylarını ayrıntılı şekilde verdik;sonuçta oyun oynayarak öğrenilir

aynen katılıyorm




O OnIy4yOu
15 yıl (610 mesaj)
walla benim aklımda güzel şeyler var
soruları not almaya başladım bile silkroaddaki bütün olayları tek tek açıklayaca(z)
benim bol vaktim çok kafayı yiyorum yapacak birşey yok


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B BrokeNHearT_
15 yıl (107 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: OnIy4yOu

walla benim aklımda güzel şeyler var
soruları not almaya başladım bile silkroaddaki bütün olayları tek tek açıklayaca(z)
benim bol vaktim çok kafayı yiyorum yapacak birşey yok



oo vaktin bol kardeş o zaman oyunu bilmeyenlerin aklına gelebilecek tüm saçma sorularında listesini de hazırlamaya başla


Bu mesaja 1 cevap geldi.

O OnIy4yOu
15 yıl (610 mesaj)
başladım bile yarın büyük bir bölümünü bitirmiş olurum

sadece ing den çevirme konusu biraz zorlayacak o konudada gerekli bilgi ve dil desteği olan arkadaşlarım var sağ olsunlar yardımlarını esirgemezler




O OnIy4yOu
15 yıl (610 mesaj)
silkroadonlie.net i türkçeleştireceğiz :D




E extraloob Konu Sahibi
15 yıl (721 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: heretic1503

quote:

Orjinalden alıntı: extraloob

ben 7-8 kişinin emek verip yapacağı yaklaşık 50-60 sayfalık bir rehberden bahsetmiştim.

ornek :
sp farm nedir nasil yapılır ?
glavie kullanan hangi skiller ile devam etmelidir !
element nedir nasıl uygulanır !
hangi pot ne işe yarar !
item mall ürünleri nelerdir ne işe yararlar !
glavie cold mu olmalı fire mı ?
.
.
bunlar gibi 100lerce sorunun cevabı ve baslangıç rehberi tadında butun gorevler npc haritaları unique spawn pointleri ve akla gelebilecek basit sorunların çözümleri olacak içerisinde.


Üst konuya bakamayan adam;buna hayatta bakmaz

Biz ön detaylarını ayrıntılı şekilde verdik;sonuçta oyun oynayarak öğrenilir

Ha illa böyle çok kapsamlı birşey olsun diyorsan;bizde katarız birşeyler.


dh sro bolumu için yapılım diyorum zati aynı bir kitapçık gibi güzel bir dokuman kapagı olan janjanı bol bilgisi çok kaliteli bir dokuman uygun goruyorsan katılımcı listesi yapayım ekleyeyim seni !

ayrıca dosyayı microsoft reader için .lit (ebook) dokumanı olarak da yaparız bilgiler olsun ben convert ederim her turlu dokumana


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B BrokeNHearT_
15 yıl (107 mesaj)
milletin orayı araştırıp aradığı sorunun cevabını bulacak kadar sabrı olsa.....


Bu mesaja 1 cevap geldi.

O OnIy4yOu
15 yıl (610 mesaj)
benim aklımda buna bir çözüm var
hiç yazısız full link koyarsak adam kendi aradığına bakmaya üşenmez alfabetik sırada :d


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M MeLaNKoLi@
15 yıl (310 mesaj)
bişey söliimmi heretic in de dediği gibi oyun oynanarak öğrenilir ben ilk başladığımda hiç bir yer den öğrenmemmiştim ne yapcağımı olduk şimdi 60 70 hla çok gerekmio çünkü oynaya oynaya herşeyi öğrendik silkroadı 2 senedir oynuorum ve hiç bir yerden öğrenerek bir şey yapmadım yani demek istediğim çok zorlama kendini 0nIy4y0u kardeş emeğe saygıda yok zaten yap ama kendini zorlamadan yap ii çalışmalar


Bu mesaja 1 cevap geldi.

O OnIy4yOu
15 yıl (610 mesaj)
zaten yapıcak birşeyim yok boş oturuyorum yeni server bekliyorum ufak bir derleme yaptım 27 konu var içinde şimdilik.
buldukça atarım birkaç birşeyler



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.