Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
6
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Silinsin

S
serkanguzel_ Konu Sahibi
4 gün (7707 mesaj)

Satışta: Satıcıyla iletişime geçiniz.
..............





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkanguzel_ -- 25 Mayıs 2020; 12:5:23 >


H
hassan90
2 yıl (48 mesaj)
bu çihaz içinde forever server vsrmı yada yuklenebiliyormu
05397896556 tel bn ciddi alıcıyım




S
serkanguzel_ Konu Sahibi
2 yıl (7707 mesaj)
Forever server yok.

Ama değişik server'lar yüklenebilir. Çünkü bu cihaz hack cihazıdır.

Ayrıca bu cihaz astra uydususundaki bein kanallarından, TSL süper lig derby maçlarını mutlaka verir. Mesela; bu haftaki derby maçı fransız bein kanallarının birinde verilecek. Tabi astra uydusuna çanak kurmak gerekli.

Server nasıl yükleniyor diye soracak olursan, internette çok sayıda tarif var. Yani satın alıp kendin uğraşmalısın. Benim işlerim yoğun olduğu için bu işlere ayıracak zamanım yok. Zaten zamanım olmadığı için sattığımı da ilk mesajda belirtmiştim.

Hasılı; alacan uğraşacan, internette 10'larca bilgi var. Ben hiç bir şeyine yardımcı olamam. Sonradan konuşmamıştık deme...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkanguzel_ -- 3 Kasım 2018; 11:37:29 >


Bu mesajda bahsedilenler: @hassan90

U
UA57
geçen yıl (135 mesaj)
buna modül kart falan oluyor mu dmart modül fln


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
serkanguzel_ Konu Sahibi
geçen yıl (7707 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: UA57

buna modül kart falan oluyor mu dmart modül fln
Dostum cihazda modül yuvası yok. Ama kart okuyucu yuva var.

- CA ( Common Access ) ; Smartcard okuyucu yuva


********************

! Kendi cihazıyla yada kendi modülüyle eşleşik( pairing ) sistemde çalışmayan bütün smartcard'lar Atlas HD-100 cihazın kart okuyucu yuvasında çalışır.

Yerli platformlar içinde digitürk ve dsmart platformlarının smartcard'ları eşleşik( pairing ) sistemle çalışmaktadır.

Ancak birçok Avrupalı platformun smartcard'ları eşleşik sistemle çalışmadığı için cihazın kart okuyucu yuvasından kartlar çalıştırılabilir.




M
murat3513
geçen yıl (10 mesaj)
sa cihazda halen canalsat fransa ve beinler acıkmı serveren suresi nedir tşk bide yer neresi


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
serkanguzel_ Konu Sahibi
geçen yıl (7707 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: murat3513

sa cihazda halen canalsat fransa ve beinler acıkmı serveren suresi nedir tşk bide yer neresi
1. cihazda halen canalsat fransa ve beinler acık mı ?

2. server'in suresi nedir ?

3. yer neresi ?



******************

1. İlanımda açtığını yazdım ya ! İlanımı dikkatli okuyunuz...

2. Ne server'i ??? Bu cihaz CanatSAT'ın kanallarını içindeki Cristor yazılımı ile çözmektedir. Bu kanalları çözerken, internet bağlantısına da gerek yoktur. EMU denilen yöntemle yani... Cihaza güncel yazılımını yükleyecen, cihaz CanalSAT'ın kanallarını çözmeye başlayacak. İlanımda belirttiğim gibi, yazılım yükleme vs işlemlere yardımcı olamam. Çünkü bu işlere zamanım yok. Alacan, uğraşacan...

3. Nick'imin altında özet profilimde şehir görünmüyor mu ?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkanguzel_ -- 26 Nisan 2019; 19:58:18 >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.