Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
13
Cevap
695
Tıklama
0
Öne Çıkarma
SIFIR yada İkinci EL Çizgi Romanlar Alınır.

B Broon Konu Sahibi
8 yıl (1613 mesaj)
Arkadaşlar çizgi roman okumak hoşuma gidiyor ancak sıfır fiyatları çok yüksek olduğundan ikinci el çizgi romanları almak istiyorum. Elinde olan varsa ve satmak isteyen (yada takas) romanın konusuna göre talibim.




B bLackMumbLe
8 yıl (7161 mesaj)
Sahaflara bakabilirsiniz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

B Broon Konu Sahibi
8 yıl (1613 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: bLackMumbLe

Sahaflara bakabilirsiniz.

hocam burada satmak isteyen arkadaş varsa önce onlara bakalım yoksa yavaş yavaş aranacağız :)


Bu mesaja 2 cevap geldi.

B bLackMumbLe
8 yıl (7161 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Broon

quote:

Orijinalden alıntı: bLackMumbLe

Sahaflara bakabilirsiniz.

hocam burada satmak isteyen arkadaş varsa önce onlara bakalım yoksa yavaş yavaş aranacağız :)

Burada bulabileceğinizi pek sanmıyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B Broon Konu Sahibi
8 yıl (1613 mesaj)
bende de pek ümit yok aslında çoğu koleksiyoncu ama şansımızı denemekte fayda var :)


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @bLackMumbLe

B bLackMumbLe
8 yıl (7161 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Broon

bende de pek ümit yok aslında çoğu koleksiyoncu ama şansımızı denemekte fayda var :)

O zaman size iyi şanslar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K konnektor
7 yıl (12 mesaj)
Mrb arkadaşım, ben çizgi roman okuyucusuyum, aynı zamanda kolleksiyoncuyum elimde satmak yada takas etmek istediğim bir çok çizgi roman var, eğer hala ilgileniyorsan sana liste atabilrim, istersen satın alırsın istersen seninde elinde takas etmek istediğin çizgi roman varsa bana mail atarsın karşılıklı takas yaparız. slm.


Bu mesaja 4 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Broon

B Broon Konu Sahibi
7 yıl (1613 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: konnektor

Mrb arkadaşım, ben çizgi roman okuyucusuyum, aynı zamanda kolleksiyoncuyum elimde satmak yada takas etmek istediğim bir çok çizgi roman var, eğer hala ilgileniyorsan sana liste atabilrim, istersen satın alırsın istersen seninde elinde takas etmek istediğin çizgi roman varsa bana mail atarsın karşılıklı takas yaparız. slm.

listeyi pm alayim


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B Beşiktaş
7 yıl (1558 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: konnektor

Mrb arkadaşım, ben çizgi roman okuyucusuyum, aynı zamanda kolleksiyoncuyum elimde satmak yada takas etmek istediğim bir çok çizgi roman var, eğer hala ilgileniyorsan sana liste atabilrim, istersen satın alırsın istersen seninde elinde takas etmek istediğin çizgi roman varsa bana mail atarsın karşılıklı takas yaparız. slm.

Hocam bana da pm atar mısınız?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

V vobuz
7 yıl (126 mesaj)

S siyahbeyazh
6 yıl (282 mesaj)
merhaba arkadaşlar.
konu eski ama..yinede şansımı denemek istedim. elimde tombraks 194 sayfa ,zagor 4 ad. 300 sayfadan fazla ,teksas no201- 194 sayfa,tommiks no 7-8 388 sayfa, kinova 388 sayfa lar var.. takas düşünürmüsünüz. dergiler gazete eki filan değil, çok kalitelidir. isteyen resim gönderebilirim.

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siyahbeyazh -- 29 Haziran 2015; 12:07:56 >


S SUKRU DOGAN
4 yıl (2 mesaj)
Tombraks ARIYORUM. hangi sayilar ve maceralar mevcut?




Bu mesajda bahsedilenler: @Broon

I Irishman
4 yıl (3538 mesaj)
Tombraks şu Lucky Luke'un kayıp amcası değil mi ?




L lee007
6 ay (6 mesaj)
tommiks teksas ve tex var



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.