Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
2
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Sıfır Tenda V1200

E
eybabi Konu Sahibi
10 ay (100 mesaj)
Merhaba Arkadaşlar,

Vatandan 1 ay önce Tenda V1200 aldım, 2 hafta sonra arıza verdi. Garantiye verdim, sıfır ürün verildi, o arada başka modem aldım ikinci el işimi görüyor, oyüzden sıfır jelatini üstünde, faturalı garantisi 23 aydan daha fazla devam eden modemi satıyorum.
Fiyat :330 TL
Kocaeli Gebze de oturuyorum, yakınlarda bir lokasyondan elden satış da olabilir.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M
mustafa aydemir
8 ay (105 mesaj)
hocam sıfırı zaten 269tl. istediğiniz fiyatı bi gözden geçirin bence. birde tenda 24 ay garantili değil 36 ay garantili.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K
kesin09
8 ay (1025 mesaj)
İlanı batlamak gibi olmasın ama tenda modemler belli bir süre sonra enerji alımını kesiyor yani yanıyor sizin arızada bumuydu bilmiyorum v300 modeli yandı değişimden geldi 1.5 sene sonra tekrar yandı gittim elden düşme airties 5650 aldım bunca yıl hata yaptığımın farkına vardım tenda modemler aşırı ısınıyormuş meğersem o yüzden uzun ömürlü olamıyorlar.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.