Şehir içi için Epiq - Polo - Raval 'dan birisi ya da Ioniq3 uygun olur. Bir de yakında Reno 4 gelecek. Gönül ister ki daha küçük, A segment elektrikli araç alternatifi de olsun ama benim gördüğüm yok.
Doğuş elektrikli araç ithal etmekte çok istekli görünmüyor, Hyundai bayileri de EA satmakta - son derece nitelikli araçlar olmasına rağmen ellerinde 2025 Ioniq 6 ve Ioniq 5 kalmış.
Yine de bu gidişin karşısında duramazlar. Er ya da geç teslim olacak çünkü o kadar zahmete ve pahaya rağmen, EA kullananlar memnun ve asla petrole dönmüyorlar.
kısa menzil 800v değil. tutturmuşlar bi 800v sanki 100kwh batarya komuş 20dk da doluyor. aracı boşaltıp laf ebeliği yaptılar. dynamic paket 2m dan fazla etmez
60kwh arabada 10dk fark kayda değer bişey değil. 800v boş yerine 400v dolu tercih ederim. hyundai-kia da bize hitap eden tek tasarım ev5 onu da TR getirmezler. Emin ol ionic5 in fiyatı tamamen şişirme. ionic6 daha dolu 2100e satamıyorlar. Togg olmasa polo misali 4 teker 1 direksiyon araba satarlar.
Gönül ister ki daha küçük, A segment elektrikli araç alternatifi de olsun ama benim gördüğüm yok.
Doğuş elektrikli araç ithal etmekte çok istekli görünmüyor, Hyundai bayileri de EA satmakta - son derece nitelikli araçlar olmasına rağmen ellerinde 2025 Ioniq 6 ve Ioniq 5 kalmış.
Yine de bu gidişin karşısında duramazlar. Er ya da geç teslim olacak çünkü o kadar zahmete ve pahaya rağmen, EA kullananlar memnun ve asla petrole dönmüyorlar.
Bu mesajda bahsedilenler: @age