Bu konudaki kullanıcılar: 34 kayıtlı üye, 46 misafir, 59 mobil kullanıcı
67669
Cevap
56795
Tıklama
52
Öne Çıkarma
Cevap: SIFIR ARAÇ VE SIFIR ARAÇ TEKLİFİ ALANLAR 2020 (3384. sayfa)

M muhalif13
47 dk. önce (2077 mesaj)
Tüketici olarak seçimlik haklarınız var. İsterseniz teslim almaz isterseniz hasar indirimi talep edebilmeniz gerekiyor.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @eruslu

D deoks
44 dk. önce (2726 mesaj)
Ne İstanbulmuş arkadaş. Trafiği, kalabalığı, iti kopuğu geçtik üstüne başınıza taş yağıyor. Allah yardımcınız olsun.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A ajdarvevo
40 dk. önce (2896 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Midnightmrt

sahibinden de liste fiyatının altında satılan çok ilan var
yok hocam Oyak indirimim var normal fiyat da alıyorum filtreleme listeleme yapıyorum sarı sitede uygun falan değil piyasayı bu hale getiren galericilere de hakkımı helal etmiyorum




K koyumavi12345
36 dk. önce (433 mesaj)
Benim söyle bir teklifim var. Allah nasip ederse Ekim ortalarında aracımı teslim alacagım. CH-R pasion 1.8. Bu arabanın liste fiyatı 241.150 lira. Ben sahibinden ilana koysam aracı (-ki asla satma gibi niyetim yok) yazsam fiyatına 241.150 lira. Benim gibi Ekim'de Kasım'da araç alacaklar sarı siteden liste fiyatından ilan verse. Zaten 13-14 tane pasion var. 10 tane 240. 000 bandında ilan girilse de diğer galerici al-satcı arkadaşlar 310.000 ler den fiyatı 260 lara düsürmezler mi? Bunu her marka model araç için yapsak, olmuyor mu öyle? Belki liste fiyatından sarı siteye koyarsak inandırıcı olmaz da 500 lira 1000 lira yukarısına koysak. En azından al-satcılar, galericiler fiyat tekliflerini makul seviyelere çekerler de bayiden araç alamayan birileri ufak bir farkla galeriden alır.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S sado94
16 dk. önce (37 mesaj)
O galericiler senden 240 a alıp 300 e tekrar koyarlar. Araban ilanda 1 saat kalmaz zaten hemen toplarlar





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S salsalonia
11 dk. önce (640 mesaj)
Citroen Çekmeköy Bayraktar’dan araç teslim alacak arkadaşlar; araçlar güvende, gittim bizzat gördüm, fotoğrafladım, hepsini içeri almışlar :) Bizim araç da geldi, kısmetse Perşembe-Cuma teslim.. Bu arada araçların hepsi satılmış.. Teslimat bekleyen müşterilerin araçları..

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi salsalonia -- 29 Eylül 2020; 18:23:31 >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: 3155418



K koyumavi12345
6 dk. önce (433 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: sado94

O galericiler senden 240 a alıp 300 e tekrar koyarlar. Araban ilanda 1 saat kalmaz zaten hemen toplarlar
Satmak için koymayacagız ki. Fiyat düşsün diye. Ben niye satayım aylardır beklediğim arabayı.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.