| Sitesindekiler msport ve x-line sosyal medyada paylaştıkları sportline olan modeldi. Sportline sitesinde görünmüyor. |
|
İndirimden daha çok matrah artışı olacaktır. ICE için 3 milyon'a yakın %80 ÖTV baremi, EV için 3-3.2 milyon civarı %25 ÖTV baremi devletin işine yarar. 24 Temmuz'dan bu yana enflasyon %28 civarı. sepet kur %15. En az %15'lik matrah artışı ile sektörü ve vergi gelirini dengede tutacaktır. Bazı araçlarda fiyatlar yukarı yönlü bazı araçlarda fiyatlar aşağı yönlü olur. Bu dinamik bozulmadan çalıştı kaç yıldır. Yeterli olmazsa 2019'daki gibi geçici ÖTV indirimi getirirler, ancak ilk aşama matrah güncellemesi. |
|
Rot balans, dezenfektasyon, cam suyu vs kdv dahil 11bin tl yapıyor. Normalde fren hidroliğinin de 2. yılda değişmemesi lazım yanlış hatırlamıyorsam. Bahsettiğim bilinçsiz tüketici böyle oluyor. Ha boşa para harcamaya niyetlidir, beni ilgilendirmez sonuçta parayı beraber kazanmıyoruz :) Yani burada yapılan bakım 2 yıl için max 15bin tl. İx1 sahibi olsam benim ödeyeceğim rakam da bu olurdu. edit: iskonto uygulanmış, gözümden kaçmış |
| 2390'a QQ Skypack veren yer var mı? Yoksa Sportage Cool 2390'a mantıklı görünüyor. |
| 2025 10 bin km'de 408 |
| herkese selam 1.5 milyon özellikle hatchback tarzı araç öneriniz var mı sıfır ya da ikinci el farketmez sadece daha yeni tarihli olmasını istiyorum |
| ben bugun konustum qashqai icin 2500 dendi. tabi ppf , yan basamak vs fiyata dahilmis :)))... nissan'a pazarda bol sans. dct korkutsada yuksek ihtimal bir sonraki durak kia olacak |
|
Galerici avantaci lar patladı mı? Yoksa onlarla bir işbirliğine mi dönülür? https://www.donanimhaber.com/tesla-turkiye-de-yeni-donem-takas-sistemi-geliyor--206621 |
|
2025 hyundai i30 comfort 1.5 mild hibrit otomatik bakabilirsiniz 5-10 bin km de. 1550-1600 civarına satıldı birkaç gün önce, takip edin. C segment olarak bunu tavsiye edebilirim düşük km ikinci el. Sıfır olarak 1500 lere Clio bir önceki kasa evolution paket bulma ihtimaliniz var. Bir de 1620 ye i20 elite paket olabilir. |
|
Merhabalar aracım pert olduğu için araç arayışındayım 1620 civarına Chery omada 5 luxury mi 1660 civarına chery omada 5 pro vision mı Yoksa bütçeyi zorlayıp 1800 civarına 2025 peugeot 408 allure mu önerirsiniz başka öneriniz olursa ona da açığım - Kaynak: forum.donanimhaber.com |
| Yok ya kendisi yapacak galericiligi işte, piyasasi 2m olan aracı 1.7 ye takasta alacak kendi 2.2 den satacak Tesla certified diye. |
Edit: Fatura kdv hariç bu arada. KDV Dahil 27.350 yapıyor. Zaten kendisi de demiş 27.800 diye.
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ALBAY -- 9 Haziran 2026; 16:3:21 >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @masterap