S

Yarbay
27 Eylül 2009
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
50 üye
Görüntülenme (?)
5585 (Bu ay: 2)
Gönderiler Hakkında
S
9 ay
Insomniac Games Yeni IP | PS5 Ana Konu
Insomniac Games'in Proje Yönetmeni Erin Erin Eberhardt, yaptığı bir röportajda henüz duyurulmamış bir AAA proje üzerinde çalıştığını ama henüz detay veremeyeceğini paylaştı.

“So I’m working on an unannounced title.. I can’t really talk a lot about it”

Kaynak: Insomniac Games Is Working on Another AAA, Unannounced Game (mp1st.com)
S
2 yıl
CYBERPUNK 2077: Orion | ANA KONU
Cd Projekt Red bu gün resmi olarak Cyberpunk 2077'nin devam oyunun geleceğini açıkladı. Devam oyunun kod adı Orion. Cyberpunk 2077'nin karanlık gelecek evrenini daha da genişletip potansiyelini ortaya çıkaracak.

Yeni The Witcher oyunu ile açıklandığı gibi CDPR artık oyunlarında Unreal Engine 5 kullanacak ve bu sayede daha sorunsuz ve daha çabuk oyunlar göreceğiz.

< Resime gitmek için tıklayın >

Kaynak:
https://twitter.com/CDPROJEKTRED/status/1577317892969857026
S
2 yıl
The Witcher | PS5 ANA KONU | NEW SAGA
< Resime gitmek için tıklayın >

Yapımcı CD PROJEKT RED, Yeni The Witcher Oyununun geliştirildiğini resmen duyurdu. Oyun artık RED Engine değil Unreal Engine 5'i kullanacak ve tamamen next-gen olacak.

thewitcher.com | A New Saga Begins

The Witcher Twitter'da: "https://thewitcher.com/en/news/42167/a-new-saga-begins https://t.co/eK6ZIbfLRa" / Twitter

Oyun Adı: The Witcher
Yapımcı ve Yayıncı: CD PROJEKT RED
Platform: PS5
Çıkış Tarihi: Duyurulmadı

< Resime gitmek için tıklayın >
S
2 yıl
SOCOM [PS5 ANA KONU]
SOCOM: U.S Navy Seal's in PS5 neslinde tekrar yapılacağı Colin Moriarty tarafından onaylandı. Colin Moriarty ise güvenilir bir Yazar.

SOCOM Coming Back : GamingLeaksAndRumours (reddit.com)

Bu onaylamadan önce de SONY'nin SOCOM'un isim haklarını tekrar yenilediği ortaya çıkmıştı

SOCOM Trademark of SONY INTERACTIVE ENTERTAINMENT LLC - Registration Number 3807513 - Serial Number 77304721 :: Justia Trademarks

< Resime gitmek için tıklayın >
S
2 yıl
Wronged Us [PS ANA KONU]
< Resime gitmek için tıklayın >

Bağımsız yapımcı oyunu olan Wronged Us, Silent Hill ve Resident Evil' dan ilham alan Wronged Us, Open world Korku oyunu olarak karşımıza çıkacak. Özellikle Silent Hill hayranlarının dikkatini çeken oyun, hayranların Silent Hill açlığınu bastırma amacında.

Yayıncı ve Yapımcı: Delusional Studio
Platform: Konsollar ve PC
Çıkış Tarihi: 2022

Fragman:

Videoyu izlemek için tıklayınız

Ekran Görüntüleri:

< Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın >
S
2 yıl
Metal Gear Solid 4 PC\u0027de Oynama/Emulator Ayarları ve Patch
Belki konusu vardır bilmiyorum ancak MGS4 RPCS3 de tam güncellenmediği için oyunu oynamak için belli ayarlara ve çökme yaşamamak için bir yamaya ihtiyacınız var. Bende bir konu açıp belki oyunu oynamak isteyen ancak bu hatalardan dolayı oynayamayan kişilere yardımcı olması için detaylı anlatıp paylaşacağım.

MGS4'ü PC'de oynamak için ilk önce oyunun .iso'sunu google aracılığıyla bulup indirmeniz lazım. Yasak olabilir link vermiyorum özel mesaj ile sorabilirsiniz.

İşlemler:

1.Oynanış için Ayarlar Dosyası:

Oyunu indirip RPCS3'e attıktan sonra sorunsuz oynayabilmeniz için aşağıdaki kodu metin belgesine yapıştırıp daha sonra kaydederken tüm dosyalar seçip "mgs4config.yml" olarak kaydedip, RPCS3 ana klasörüne atabilirsiniz. Daha sonra oyunu açmadan önce oyuna sağ tıklayıp "boot with manually selected configuartion" diyoruz ve kaydettiğimiz "mgs4config.yml" dosyasını seçiyoruz.

EN SON tüm işlemler bitince oyunu "Boot with custom configuration" yazısına tıklayarak açacağız.

< Resime gitmek için tıklayın >
Config dosyası için kod:

Core:
 PPU Decoder: Recompiler (LLVM)
 PPU Threads: 2
 PPU Debug: false
 Save LLVM logs: false
 Use LLVM CPU: ""
 Max LLVM Compile Threads: 0
 Enable thread scheduler: true
 Set DAZ and FTZ: false
 SPU Decoder: Recompiler (LLVM)
 Lower SPU thread priority: false
 SPU GETLLAR polling detection: false
 SPU Debug: false
 Preferred SPU Threads: 0
 SPU delay penalty: 3
 SPU loop detection: true
 Max SPURS Threads: 3
 SPU Block Size: Safe
 Accurate GETLLAR: false
 Accurate SPU DMA: false
 Accurate Cache Line Stores: false
 Accurate RSX reservation access: false
 SPU Verification: true
 SPU Cache: true
 SPU Profiler: false
 Enable TSX: Disabled
 Accurate xfloat: false
 Approximate xfloat: true
 LLVM Accurate DFMA: true
 PPU LLVM Java Mode Handling: false
 Accurate PPU 128-byte Reservation Op Max Length: 0
 PPU LLVM Accurate Vector NaN values: false
 Stub PPU Traps: 32
 Debug Console Mode: false
 Hook static functions: false
 Libraries Control:
  []
 HLE lwmutex: false
 SPU LLVM Lower Bound: 0
 SPU LLVM Upper Bound: 18446744073709551615
 TSX Transaction First Limit: 800
 TSX Transaction Second Limit: 2000
 Clocks scale: 100
 Sleep Timers Accuracy: Usleep Only
 Performance Report Threshold: 500
 Enable Performance Report: false
 SPURS Urgent queue size: 2
 FCGT accuracy: Approximate
 FCMGT accuracy: Default
 FM accuracy: Approximate
 FNMS accuracy: Approximate
 FMA accuracy: Default
 FMS accuracy: Default
 FREST accuracy: Default
 FRSQEST accuracy: Default
 FI accuracy: Default
 FA accuracy: Default
 FS accuracy: Default
 FESD accuracy: Default
 FRDS accuracy: Default
 FCEQ accuracy: Default
 FCMEQ accuracy: Default
 CFLTS accuracy: Default
 CFLTU accuracy: Default
 CSFLT accuracy: Default
 CUFLT accuracy: Default
 Lib Loader: Load automatic and manual selection
 Load libraries: []
 Accurate PUTLLUC: false
 Approx FCGT: true
 Accurate FM: false
 Approx FM: false
 Approx FMA: false
 Approx FS: false
 MGS4 Stuff: false
 Sleep timers accuracy: Host
 Accurate PUTLLC: false
 SPU Wake-Up Delay: 0
 SPU Wake-Up Delay Thread Mask: 63
VFS:
 $(EmulatorDir): ""
 /dev_hdd0/: $(EmulatorDir)dev_hdd0/
 /dev_hdd1/: $(EmulatorDir)dev_hdd1/
 /dev_flash/: $(EmulatorDir)dev_flash/
 /dev_usb000/: $(EmulatorDir)dev_usb000/
 /dev_bdvd/: ""
 /app_home/: ""
 Enable /host_root/: false
 Initialize Directories: true
 Limit disk cache size: false
 Disk cache maximum size (MB): 5120
 /dev_flash2/: $(EmulatorDir)dev_flash2/
Video:
 Renderer: Vulkan
 Resolution: 1280x720
 Aspect ratio: 16:9
 Frame limit: 60
 MSAA: Auto
 Shader Mode: Async Shader Recompiler
 Write Color Buffers: false
 Write Depth Buffer: false
 Read Color Buffers: false
 Read Depth Buffer: false
 Log shader programs: false
 VSync: false
 Debug output: false
 Debug overlay: false
 Use Legacy OpenGL Buffers: false
 Use GPU texture scaling: false
 Stretch To Display Area: false
 Force High Precision Z buffer: false
 Strict Rendering Mode: false
 Disable ZCull Occlusion Queries: false
 Disable Vertex Cache: false
 Disable FIFO Reordering: false
 Enable Frame Skip: false
 Force CPU Blit: false
 Disable On-Disk Shader Cache: false
 Disable Vulkan Memory Allocator: false
 Use full RGB output range: true
 Strict Texture Flushing: false
 Disable native float16 support: false
 Multithreaded RSX: true
 Relaxed ZCULL Sync: false
 Enable 3D: false
 Debug Program Analyser: false
 Consecutive Frames To Draw: 1
 Consecutive Frames To Skip: 1
 Resolution Scale: 250
 Anisotropic Filter Override: 0
 Texture LOD Bias Addend: 0
 Minimum Scalable Dimension: 16
 Shader Compiler Threads: 0
 Driver Recovery Timeout: 1000000
 Driver Wake-Up Delay: 200
 Vblank Rate: 240
 DECR memory layout: false
 Vulkan:
  Adapter: GeForce RTX 2080
  Force FIFO present mode: false
  Force primitive restart flag: false
 Performance Overlay:
  Enabled: false
  Enable Framerate Graph: false
  Enable Frametime Graph: false
  Detail level: Minimal
  Metrics update interval (ms): 350
  Font size (px): 10
  Position: Top Right
  Font: n023055ms.ttf
  Horizontal Margin (px): 50
  Vertical Margin (px): 50
  Center Horizontally: false
  Center Vertically: false
  Opacity (%): 70
  Body Color (hex): "#FFE138FF"
  Body Background (hex): "#002339FF"
  Title Color (hex): "#F26C24FF"
  Title Background (hex): "#00000000"
 Shader Compilation Hint:
  Position X (px): 20
  Position Y (px): 690
 Shader Loading Dialog:
  Allow custom background: false
  Darkening effect strength: 30
  Blur effect strength: 0
 Reprotect Hack: false
 Vulkan Event Hack: false
 ZCull query default value: 1
 Disable Asynchronous Shader Compiler: false
 No Reprotect: false
 VK Event hack: false
 GoW3 hack: false
 Gondemned hack: false
 D3D12:
  Adapter: ""
Audio:
 Renderer: XAudio2
 Dump to file: false
 Convert to 16 bit: false
 Audio Channels: Downmix to Stereo
 Start Threshold: 1
 Master Volume: 100
 Enable Buffering: true
 Desired Audio Buffer Duration: 50
 Sampling Period Multiplier: 100
 Enable Time Stretching: false
 Time Stretching Threshold: 75
 Microphone Type: "Null"
 Microphone Devices: "@@@@@@@@@@@@"
 Downmix to Stereo: true
Input/Output:
 Keyboard: "Null"
 Mouse: Basic
 Camera: "Null"
 Camera type: Unknown
 Move: "Null"
 Pad: Keyboard
System:
 License Area: SCEA
 Language: English (US)
 Keyboard Type: English keyboard (US standard)
 Enter button assignment: Enter with cross
 Console time offset (s): 0
Net:
 Internet enabled: Disconnected
 IP address: 0.0.0.0
 DNS address: 8.8.8.8
 IP swap list: ""
 PSN status: Disconnected
 NPID: ""
 Connection status: Disconnected
Miscellaneous:
 Automatically start games after boot: true
 Exit RPCS3 when process finishes: false
 Start games in fullscreen mode: false
 Prevent display sleep while running games: true
 Show trophy popups: true
 Show shader compilation hint: false
 Use native user interface: true
 GDB Server: 127.0.0.1:2345
 Silence All Logs: false
 Window Title Format: "%R | %V | %T [%t]"
 Show FPS counter in window title: true
 Port: 2345
Log: {}

2.Çökme için yama:

Oyunun Çökmesini engellemek için aşağıdaki kodu tekrar aynı şekilde boş bir metin belgesine yazıp, farklı kaydederken aşağıdaki tüm dosyalar ı seçip "imported_patch.yml" olarak kaydediyorsunuz. Bu kaydettiğiniz dosyayı ise RPCS3 emülatörünün klasöründeki "patches" klasörünün içine atıyorsunuz.

Daha sonra RPCS3'ü açıp üst menüden Manage>Game Patches e tıklıyorsunuz ve açılan pencerede listede Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots oyununu göreceksiniz. Daha sonra indirdiğiniz .iso nun sürümü neyse ona tıklayıp açıyorsunuz ve "cellSpurs urgent commands hack" yazan kutucuğu işaretliyorsunuz. Apply ve Save diyerek kapatıyorsunuz.

< Resime gitmek için tıklayın >

Patch kodu:

Version 1.2
PRX-rbYkgZMgx8Prd7WUAA39oYAdWcNo-0:
"cellSpurs urgent commands hack":
Games:
"Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots":
BLES00246: [ All ]
BLUS30109: [ All ]
BLJM67001: [ All ]
NPUB31633: [ All ]
NPEB02182: [ All ]
Author: elad335
Notes: "Workaround for freezes in Metal Gear Solid 4.\nThis patch applies to a firmware file for all games!\nUsage outside of Metal Gear Solid 4 is for debug purposes only.\nYou must have firmware version of exactly 4.87 in order to use it.\n\nKnown to affect:\nMetal Gear Solid 4"
Patch Version: 1.0
Patch:
- [ be32, 0x182B8, 0x38000002 ]


Önemli!: Oyunu ve RPCS3'ü SSD'ye kurmanız çok önemli, HDD'de oynarsanız oyunu baştan sona bitirirken sürekli oyununuz durur ve "compiling shaders" yazısını görürsünüz. SSD'de ise bu sorunu yaşamazsınız. Oyunu bir kere bitirdikten sonra da HDD olsa bu durum tekrar etmez. HDD'ye kurulan oyunların bir çözümü yoktur, shader yüklemesi ve sıklığı oyundan oyuna değişir.
S
3 yıl
METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER | PS5 ANA KONU
< Resime gitmek için tıklayın >

Videoyu izlemek için tıklayınız


Unutulmaz askerî casus Snake'in maceralarına nasıl başladığını keşfet ve efsanevi METAL GEAR serisinin öyküsünü ortaya çıkarmaya başla. Oyuncuları METAL GEAR dünyasıyla yeniden buluşturan METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER'da heyecan dolu öyküye yepyeni benzersiz grafikler, gizlilik aksiyonu odaklı sürükleyici bir oyun deneyimi ve sesler eşlik ediyor.

Düşman devletler, insanlığın geleceğini tehlikeye sokabilecek silahları gizlice geliştiriyor. Ormanın derinliklerindeki seçkin bir asker ise düşmanın içine sızarak dünyanın görüp göreceği en geniş çaplı savaşı tetikleyebilecek bir kitle imha silahını durdurmak için gizlilik ve hayatta kalma becerilerinden aynı anda faydalanmak zorunda.

DÖNEM: 1960'LAR
İDEOLOJİLERİN SAVAŞI
Soğuk Savaş dönemi ve jeopolitik koşullardaki değişimlerle birlikte tarihe tanıklık et

OYUN DENEYİMİ: HAYATTA KALMA
İÇGÜDÜLERİN SAVAŞI
Kamuflaj, yakın dövüş, iz sürme, sorgulama, tırmanış, avcılık ve yara tedavisi becerilerinle düşmanı alt et

ORTAM: ORMAN
SÜRÜNGENLERİN SAVAŞI
Düşmanlar ile avlara kurulmuş tuzakların yer aldığı, tehlikelerin pusuda beklediği ve gürültülere dikkat kesilen yırtıcılarla dolu bir ormanda mücadele et
S
3 yıl
PlayStation 5 STOK TAKİP VE BİLDİRİM
Bu konu, PlayStation 5 ANA KONUSU'nun haricinde burada farklı hiç bir muhabbet olmadan stok takibi ve stok bildirimi yapabilmek için açılmıştır.

Konunun amacı satın alamayan üyeler için, daha temiz takip edebilecekleri bir konu oluşturmaktır. PS5 Ana Konusu sadece stok konuşulan bir grup değil, Oyunların, Soru ve Sorunların sorulduğu, Haberlerin paylaşıldığı ANA KONU dur. Burada ise sadece takip ve bildirim amacı ile ilerleyeceğimiz için aradaki stok ile alakasız mesajları görmeden sonuç odaklı olması içindir.

LÜTFEN KONUDA SADECE:
-Tahmini(Söylenti) veya bilinen stok saati veya gününü
-Açılan sitelerdeki anlık stok bildirimini
-Mağazalarda bulunan stokların bildirimini
-Normal satıcı olup fahiş fiyattan satan, Trendyol, Gittigidiyor, N11, Hepsiburada gibi sitelerin DEĞİL Sadece Kurumsal Mağazalarda olan Stokların bildirimlerini yapalım. (MediaMarkt, Vatan Bilgisayar, Teknosa, Overgame, Amazon, D&R, Turkcell vb...)

Dijital Satın Alma Linkleri:
https://www.teknosa.com/sony-ps5-playstation-5-dijital-surum-oyun-konsolu-p-125087520

https://www.vatanbilgisayar.com/sony-playstation-5-digital-surum-oyun-konsolu.html

https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_sony-playstation-5-dijital-sürüm-oyun-konsolu-1213866.html

https://www.overgameweb.com/playstation-5-konsol-dijital-surum

https://www.turkcell.com.tr/site/hata

https://www.beko.com.tr/oyun-konsolu/sony-playstation-5-dijital-surum-hobi-oyun

https://www.arcelik.com.tr/oyun-konsolu/sony-playstation-5-dijital-surum-hobi-oyun

https://www.amazon.com.tr/Sony-Eurasia-Video-Playstation-Dijital/dp/B08SMWFP7K/ref=sr_1_1?__mk_tr_TR=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&crid=3C90MC69CE55E&dchild=1&keywords=playstation+5+digital&qid=1621164575&s=videogames&sprefix=PLaystation+5+%2Cvideogames%2C207&sr=1-1
S
3 yıl
THE LAST OF US: PART III [ANA KONU]
< Resime gitmek için tıklayın >


İlk olarak Oyunun Baş Müzisyeni Gustavo Santaolalla ve ardından Naughty Dog'un Başkanı ve Oyunun Yönetmeni Neil Druckmann'ın açıklamalarından sonra The Last of Us Part III'ün PS5 için geleceği kesinleşmiş oldu. Naughty Dog'un bir sonraki oyunları için Yeni bir seri mi yoksa The Last of Us Part III mü olacağı konusunda karar aşamasında ancak en nihayetinde The Last of Us Serisinin 3.Oyununu PS5 de göreceğiz.

Kaynak:
https://www.ign.com/articles/last-of-us-part-3-sequel-naughty-dog-new-ip
https://www.gamesradar.com/the-last-of-us-composer-says-part-2-is-just-the-beginning//

Yayıncı: Sony Interactive Entertainment
Geliştirici: Naughty Dog
Platform: PS5
Çıkış Tarihi: TBA
S
3 yıl
CRIMSON DESERT [PS ANA KONU]
< Resime gitmek için tıklayın >
Tanıtım Yazısı:

Uçsuz bucaksız Pywel kıtası, paralı askerlerin yazdığı hayatta kalmanın öyküsü. Belki bilerek belki de farkında olmadan, bu dünyanın tarihini ve kaderini derinden etkileyeceksin. Savaşlarla boyalı bir Orta Çağ fantezi dünyası, bu dünyanın derinliklerinde yankılanan dehşet dolu bir hikaye.

Geliştirici & Yayıncı: Pearl Abyss
Platform: PlayStation 5, PlayStation 4
Çıkış Tarihi: 2022
Tür: Open World - RPG

Fragmanlar:

Videoyu izlemek için tıklayınız


https://www.youtube.com/watch?v=g7SUenNZOoI
https://www.youtube.com/watch?v=6gAWy1eFo4g


Ekran Görüntüleri


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.