Merhaba! Pokémon Go hakkında detaylı bilgiler, Pokémon ve hareket listeleri, rehberler ve haberler bulabileceğiniz Pokémon Go Stop sitesi açıldı. Önerilerinizi ve tavsiyelerinizi de bekliyorum. |
Yayıncının yaptığı açıklamaya göre 2010 yapımı oyunun devamı Fist of the North Star 2: Ken’s Rage 2, PS3 ve Xbox 360'ın yanı sıra, Wii U için de hazırlanıyor. Ayrıca oyundan çeşitli ekran görüntüleri de yayınlandı. Yeni oynanabilir karakterler, Falco, Golan, Jackal, ve Devil’s Rebirth olacak. Önceki oyundan The Zeed, M. Heat, and Shin adlı karakterler de bu oyunda yer bulacaklar. Ekran görüntülerinin hangi konsola ait olduğu için henüz açıklanmadı. |
Call of Duty yapımcısı Jason Ades, oyunun Wii U sürümünün, diğer konsollara çıkan sürümleriyle karşılaştırılabilir durumda olduğunu doğruladı. Ades, açıklamasında: "Call of Duty, iç yapısı ve kuvvetli oynanabilirlik düzeni ile bilinir ve Wii U için oyunu Full HD olarak sunabileceğimiz için çok heyecanlıyız. Diğer HD konsollarla eşit olacağına gerçekten inanıyoruz." dedi. Çok oyunculu oynanışa da değinen Ades, Wii U'nun oyun kumandasıylasıyla çok oyunculu tecrübeyi yaşamanın gerçekten müthiş olduğunu belirtti. |
Pokémon serisinin yeni oyunları B2&W2'nin çıkış tarihlerine yaklaştığımız şu günlerde, yeni etkinlikler de yavaş yavaş duyurulmaya başlandı. 7 Ekimde Amerika'da çıkışlarını yapacak olan yeni oyunlar için efsanevi Pokémon Genesect, Wi-fi üzerinden dağıtılacak. Bu etkinliğin, Avrupa için çıkış tarihi 12 Ekim olan B2&W2 için ise henüz doğrulanmasa da geçerli olacağı düşünülüyor. Etkinliğin bitiş tarihi ise 12 Kasım Bu Pokémon, oyunun senaryo ilerleyişi içerisinde bulunmaması, bu etkinliğin önemini artırıyor. |
Yapımcı Take Two'nun yaptığı telekonferansta, BioShock serisinin yeni oyunu Infinite'in Wii U için de çıkacağı doğrulandı. Fakat, oyunun Wii U'ya aktarılması için çalışmalar, şubat 2013 tarihinde, yani oyunun PC, PS3 ve XBOX 360 sürümlerinin piyasaya sürülmesinin hemen ardından başlayacak. Wii U'nun tamamen desteklediği Unreal Engine 3 ile hazırlanan BioShock Infinite'in öncesinde, Mass Effect 3 ve Batman Arkham City de Wii U için duyurulmuştu. BioShock Infinite'in bazı ilave özelliklere ve Wii U'nun özgün tablet kontrolcüsü için çeşitli yeni kontrol tekniklerine sahip olması bekleniyor. |
Game Informer dergisinin Nintendo Land ve buna bağlı alt oyunlar ile ilgili yaptığı haberde, Nintendo kaynak gösterilerek yapılan alıntıda, daha önce Wii Remote kumandası için çıkan ve oyuncunun hareketlerinin oyuna daha etkili şekilde aktarılması sağlayan MotionPlus aksesuarının Wii U için de kullanılabileceği açıklandı. Ancak yine Wii'de olduğu gibi, Wii U'da da bu aksesuarı gerektiren ve gerektirmeyen oyunlar olacak. Yani MotionPlus bir zorunluluk değil. |
Hakkında bir süredir çeşitli açıklamalar yapılan Prey 2'ye dair, bugün daha net bir açıklama geldi. Bethesda'nın pazarlama bölümünün başındaki isim olan Pete Hines, oyunun yapımının durdurulduğunu duyurdu. Açıklama şu şekilde: "Bu konuda çok açık konuşacağım. Bir noktada, Prey 2'yi gözden geçirdik ve şu anki haliyle, ona ayırdığımız tüm bu para, zaman ve kaynaklara rağmen beklentilerimize ulaşamadığına hükmettik. Ve fişi çekmeye karar verdik. Bu ticari olarak zor bi karardı, ama bu noktada doğru olan buydu. Bu tür kararları vermek zorunda olmak asla iyi bişey değildir. Bu bir utanç, ama bu durum, bu işin bir gereği." Bethesda, Prey 2'nin lisansına sahip olduğundan, Human Head Studios, oyunu bu isimle başka bir yayıncıya götüremeyecek. Ama belki ilerde yeni bir IP'ye dönüşebilir. |
Ne zaman çıkacağına dair tatışmalar süredursun, GTA serisinin en yeni oyunu GTA V için artık günlerin sayılı olduğu inkar edilemeyecek bir gerçek. Peki bu heyecanlı bekleyişin sebebi ya da sebepleri tam olarak nedir? İşte birkaç tanesi: 10. Rockstar Kutusunda Rockstar logosu olan bir oyun aldığınızda, zaten özel bir deneyime ortak olacağınızı bilirsiniz. Her yeni oyunla birlikte, içerik ya da teknoloji konusunda yeniliklerle karşılaşmaktayız. Yani GTA V ile sadece GTA serisinin yeni oyununa ulaşmakla kalmayacağız -ki sadece bu bile yeterli bir heyecan kaynağı-, aynı zamanda Rockstar'ın kendi sandbox tarzının gelişiminin yeni basamağına da tanık olacağız. 9. Miras Şu an gidip PC ve PS1 için çıkmış olan ilk GTA oyununu alırsanız, hala bağımlılık yapıcı ve zorlayıcı olduğunu görürsünüz. Her yeni oyunla birlikte gerçek kaliteyi sunan seri, adını oyun tarihine altın harflerle yazdırdı. Ayrıca "tadımlık" şekilde yayınlanan ekran görüntüleri de akıllı pazarlama stratejisinin bir ürünü olarak beklentileri artırıyor. 8. Ana Karakterler Rockstar, bizlere oyun tarihinin en iyi ana karakterlerinden olan Tommy Vercetti, Carl Johnson ve Niko Bellic'i (Her ne kadar GTA serisinden olmasada John Marston'da listeye eklenebilir.) sundu. Derinliği olan özgün karakterlerin serideki önemini küçümsememek lazım. 7. Karakterler Tümü, ana karakter kadar dikkatle hazırlanan ve kendi kişisel özellikleriyle ön plana çıkan bu yan karakterlerdeki çeşitlilik, belki de bu seriyi, diğer oyun serilerinden ayıran en önemli özelliklerden birini oluşturuyor. 6. Sandbox Şehir Günümüzde Sandbox formatının birçok taklitçisi olsa da, bu formatı bulan firma olan Rockstar'ı bu konuda geçen henüz olmadı. Rockstar, bizlere İlk GTA'dan itibaren, yüksek detay seviyesi ve barındırdığı etkinlik ile adeta yaşayan şehirler sundu. Her yeni oyunda da, bir öncekinden daha zengin, çoşkulu ve canlı bir şehirle karşılaştık. 5. Arabalar İlk GTA'da bile her zaman favori bir aracımız olurdu ve bunu sadece "en hızlı olan" araba şeklinde seçmezdik. Bazıları hız, bazıları kullanım kolaylığı, bazıları da bu ikisine de kısmen sahip olan orta halli arabalardı seçerdi. GTA IV ile birlikte, sürüş mekanikleri simulasyon ve arcade karışımı bir hal almaya başladı. Kullanım detayları, o ana kadarki en gerçekçi seviyeye ulaşmıştı. Her birinin kendi karakteristik özellikleri olan geniş araç yelpazesi, GTA V ile muhtemelen daha da genişleyecek. 4. Grafikler Rockstar, grafik sunumu yönünden kendisini sürekli ilerletmekte. GTA serisine baktığınızda, her yeni oyunundaki grafiksel sıçrayışın şaşırtıcı derecede olduğunu göreceksiniz. San Andreas ve GTA IV arasındaki grafiksel değişim buna örnek olarak gösterilebilir. 3. Grove Street Rockstar, GTA V'in Los Santos'ta geçeceğini yayınladığı videoda göstermişti. Burayı San Andreas'tan da biliyorsunuz. Grove Street Families ile ilgili bölümlerin geçtiği bu yer, sanırım GTA V'te ilk bakacağımız mekanlardan olacak. 2. GTA Evreni Rockstar, isteyerek ya da yanlışlıkla, tüm karakterler, araçlar ve şehirlerden oluşan bir GTA evreni oluşturdu. Oyunu oynadığımız zaman, hareketlerimizin katlanmamızı gerektiren sonuçlarının olmadığı, sorumluluklarımızın azat olduğu ve dürtülerimize göre hareket edebileceğimiz bir boyuta geçmiş oluyoruz. GTA, önceki cümlede saydığım yükümlülükleri barındıran gerçeklikten kaçmanın belki de en iyi yolu. 1. Tartışma Halkın dikkatini eski usül bir cadı avından daha fazla çekecek bir şey yoktur. GTA seriside bundan payını aldı. Kötü olmakla ve hatta katliama hazırlık provası sunmakla suçlandı. Tabi hakkında bu kadar yaygara çıkan bir oyundan doğal olarak daha fazla kişi haberdar oldu ve bu da oyunun hayran kitlesinin genişlemesinden başka bir etki yapmadı. |
Türkiye'deki yegane Nintendo hayran sitesi olan nintendocu, günümüzde örneklerine çok sık denk geldiğimiz bir durumu ele aldı. Çok iyi bir başlangıç yapan ve bir klasik olma yolunda ilerleyen pek çok oyun serisi, gerek oyuna yeni bir hava katma, gerekse maddi beklentilerin artması gibi farklı sebeplerden kimlik değişikliklerine uğramakta. Ve ne yazık ki bu değişiklikler genellikle olumlu sonuçlar getirmiyor. Site bu sebepleri 5 ana kural şeklinde listelemiş. Detaylara "Kaynak" bağlantısı ile ulaşabilirsiniz. 1. Sürekli Yenilik Ara ve Bunları Abart 2. Doğu'daysan Batı'ya, Batı'daysan Doğu'ya Özen 3. Alışıldık Yapımcıyı ve Stüdyoyu Elinden Kaçır 4. Online İnadın Olsun 5. Kararlarında İnatçı Ol, Alt Kadronu Dinleme |
https://imgur.com/a/fWheMUX