Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
6
Cevap
1493
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Vatan Bilgisayar Sipariş Gönderimi Sorunu
F
10 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Vatandan pazartesi günü 4 parçalık ürün siparişi verdim. Önceden de birçok kere sipariş verdim. Genelde tek bir mağaza siparişi toplu olarak hazırlar ve gönderirdi. ama bu hafta ilk defa çok ilginç ve sinir bozucu bir durumla karşılaştım. Vatan bir ürünü sivastan, bir ürünü bostancıdan, diğerini duddulludan gönderdi sonuncu ürünü ise henüz göndermedi. sipariş takibi bölümünde çizgi olarak görünüyor. Durum bu.

< Resime gitmek için tıklayın >

Nerde teşhir, iade ürün varsa onları mı seçip yolluyorlar anlamıyorum. Çünkü sipariş verdiğim ürünler nerdeyse bütün mağazalarında stokta görünüyor. Ups'ten te 3 farklı mail geldi. Bütün ürünler ayrı ayrı kargolanmış. Vatana mail attım cevap bekliyorum. Böyle bir durumla karşılaşan var mı daha önce?



A
10 yıl
Yarbay

Stok hangi mağazada fazla ise oradan gönderiyorlar diye biliyorum. Yani atıyorum Ram ler Sivas'ta fazladır, işlemci Dudullu'da ise oralardan yolluyorlar.



L
10 yıl
Binbaşı

Sen yine de kutuya dikkat et



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
V
10 yıl
Yarbay

Arkadaşıma bilgisayar topladık 11 parçayı 11 ayrı yerden yolladılar Sonuç olarak hepsi sağ salim geldi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
10 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Cevaplar için teşekkürler arkadaşlar. İlk defa böyle bir durumla karşılatığım için tedirgin oldum. Sadece bende mi böyle diye merak etmiştim. Genel bir durummuş. Umarım ürünler sorunsuz çıkar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
10 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Ürünlerin hepsi elime ulaştı. Sonuç tahmin ettiğim gibi çıktı. normal şartlar altında mağazada satılamayacak hasarlı kutulu ürünleri bana yollamışlar. Aldığım şeyler.

2 adet doldurabilir kalem pil. = Paketi ancak makas yardımıyla açılabilir ve bir daha kapanamayacağından sorun yoktu. Sorunsuz açılmamış sıfır ürün geldi.
1 adet usb3 flash bellek. = Paketi pille aynı. Açıldı mı kapanamayacağından sorunsuz geldi.
1 adet kulaklık = Kutusu sol üstten ezilmiş, hasarlıydı. Kutuyu açıp kulaklığı incelediğimde üzerinden herhangi bir hasar yoktu. denediğimde sorunsuz çalıştığı ve 30 tl'lik ürün için berbat iade süreceni yaşamak istemediğimden idare etmeye karar verdim.
1 adet yazıcı kartuşu = Kartuşlar iki paket için geliyor. Önce cips poşeti gibi açıldımı kapanmayacak bir poşete sonra yine her tarafından yapıştırılmış kutusu için gelmesi gerekiyor. Bana gelen kartuşun dış karton kutusu her iki taraftan yırtılmıştı. Ama içindeki ikinci naylon ambalajı hiç açılmamış olduğundan sorun etmedim. Kartuşta sorunsuz düzgün çalıştı ama mağazada olsa kesinlikle öyle yırtık kutulu bir ürünü almazdım.

Kısaca aldığım ürünlerin kutuları hasarlı ama kendileri sorunsuzdu siz yine de vatandan internetten alışveriş yaparken dikkatli olun





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fire.Sword -- 27 Eylül 2014; 13:35:17 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
X
10 yıl
Binbaşı

Netten ürün almaya karşıyım. Mecbur kalınca alıyorum.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.