Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
15
Cevap
1083
Tıklama
0
Öne Çıkarma
__'sürpriz faturaları paylaşalım_
İ
10 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Benim faturam bu kadar gelmemeliydi diyenler

...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

G
10 yıl
Yüzbaşı

neden boyle bi konu acmaya gerek duydun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
I
10 yıl
Yüzbaşı

faturalı kullansaydım büyük ihtimal sürprizlerle karşı karşıya kalırdım



Y
10 yıl
Yarbay

Kullandıgın tutar kadar fatıra cıkar bunun süprizi nerde



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
10 yıl
Yüzbaşı

Aynen sürpriz faturalar eskide kaldı hem. Artık herkes tarifeye bağlı. İstediği zaman ıcığını cıcığını diye tabir var. Heh onu biliyorlar işte.



İ
10 yıl
Yüzbaşı

3 aydır faturalı kullanıyorum hiç sürpriz faturayla karşılaşmadım çünkü hep kontrol ediyordum.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

0
10 yıl
Yarbay

Bilinçli tüketici olduktan sonra faturada süpriz yaşamazsınız.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
İ
10 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Yandex

Bilinçli tüketici olduktan sonra faturada süpriz yaşamazsınız.

Turkcell ve Vodafone

Faturalı hattı alma cesaretim hiç olmadı nedense








< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
10 yıl
Yüzbaşı

Bilgisiz veya kötü niyetli bi çalışana denk gelen insanı hariç tutarak söylüyorum, bilinçli tüketici mağazaya gidip bana 30 dediniz 50 geldi demez, neden 50 lira harcadığını, nereye harcadığını bilir.

Süpriz fatura yoktur cahil müşteri vardır



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
W
10 yıl
Yüzbaşı

bilinçli tüketiciyiz, bas bas bağırıyoruz VODAFONE a , teknik sorun var diyolar , 90 liralık fatura 265 lira geliyor, fatura kesilmeden arıyoruz, adamlar çözemiyor. ödeyin önümüzdeki ay düşer diyorlar.
Önümüzdeki ay da aynı olay oluyor. Güncel kullanımda görüyorum diyorum . Artıyor yine. Adamlar yapıcak bişi yok fatura kesilsin öyle bakalım diyor.

tarife çakılı dakika dolu sabit vodafone sınırsız, 4000 heryöne 4000 sms 4 gb adamlar hala para kesiyor, hemde ilk gün başlıyor faturadan sonra, dakika aşım vs söz konusu bile değil.

Çok kötü tezgaha geldik. 200 lira verip taahütü bozup çıkmayı düşünüyorum , onu da biz bozdu oluyoruz, yoksa adamlar her ay 300 500 bi türlü önümüzdeki aydan düşemiyoruz.

Parası değil , sinirim bozuldu göz göre göre adamlar faturaya geçiriyor. kaç kere aradık ücretli bide insanla görüşülen müşteri hizmetleri . Adamlar çözemiyor ya.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
10 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: wreith

bilinçli tüketiciyiz, bas bas bağırıyoruz VODAFONE a , teknik sorun var diyolar , 90 liralık fatura 265 lira geliyor, fatura kesilmeden arıyoruz, adamlar çözemiyor. ödeyin önümüzdeki ay düşer diyorlar.
Önümüzdeki ay da aynı olay oluyor. Güncel kullanımda görüyorum diyorum . Artıyor yine. Adamlar yapıcak bişi yok fatura kesilsin öyle bakalım diyor.

tarife çakılı dakika dolu sabit vodafone sınırsız, 4000 heryöne 4000 sms 4 gb adamlar hala para kesiyor, hemde ilk gün başlıyor faturadan sonra, dakika aşım vs söz konusu bile değil.

Çok kötü tezgaha geldik. 200 lira verip taahütü bozup çıkmayı düşünüyorum , onu da biz bozdu oluyoruz, yoksa adamlar her ay 300 500 bi türlü önümüzdeki aydan düşemiyoruz.

Parası değil , sinirim bozuldu göz göre göre adamlar faturaya geçiriyor. kaç kere aradık ücretli bide insanla görüşülen müşteri hizmetleri . Adamlar çözemiyor ya.


Öyle şey olur mu hocam yapmayın. Gidin bir vodafone bayiine (telefon satılan resmi büyük mağaza) anlatın derdinizi ve sorununuz çözülene kadar oradan ayrılmayın ve onları meşgul edin. sikayetvar.com'a da bildirimde bulunun. Aramakla olacak bir iş ise arayın müşteri temsilcisini ve mağazadaki görevli ile görüştürün.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
Y
10 yıl
Binbaşı

bu ay avea faturam yuksek gelecek aradim soyledim faturam yuksek diye mh yetkilisine laf anlatamadim... Paket asmissin diyor... 9.9.2014 23.59da fatura kesildi, bu ay (ekim) kullanim detayimda 9.9.14 23.01 de 4 tl internet kullanilmis gorunuyor... bu gece fatura ciksin itiraz edecem bakalim ne diyecekler...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
10 yıl
Yüzbaşı

kötünün iyisi avea



W
10 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: BlogKaan

quote:

Orijinalden alıntı: wreith

bilinçli tüketiciyiz, bas bas bağırıyoruz VODAFONE a , teknik sorun var diyolar , 90 liralık fatura 265 lira geliyor, fatura kesilmeden arıyoruz, adamlar çözemiyor. ödeyin önümüzdeki ay düşer diyorlar.
Önümüzdeki ay da aynı olay oluyor. Güncel kullanımda görüyorum diyorum . Artıyor yine. Adamlar yapıcak bişi yok fatura kesilsin öyle bakalım diyor.

tarife çakılı dakika dolu sabit vodafone sınırsız, 4000 heryöne 4000 sms 4 gb adamlar hala para kesiyor, hemde ilk gün başlıyor faturadan sonra, dakika aşım vs söz konusu bile değil.

Çok kötü tezgaha geldik. 200 lira verip taahütü bozup çıkmayı düşünüyorum , onu da biz bozdu oluyoruz, yoksa adamlar her ay 300 500 bi türlü önümüzdeki aydan düşemiyoruz.

Parası değil , sinirim bozuldu göz göre göre adamlar faturaya geçiriyor. kaç kere aradık ücretli bide insanla görüşülen müşteri hizmetleri . Adamlar çözemiyor ya.


Öyle şey olur mu hocam yapmayın. Gidin bir vodafone bayiine (telefon satılan resmi büyük mağaza) anlatın derdinizi ve sorununuz çözülene kadar oradan ayrılmayın ve onları meşgul edin. sikayetvar.com'a da bildirimde bulunun. Aramakla olacak bir iş ise arayın müşteri temsilcisini ve mağazadaki görevli ile görüştürün.

Kurumsal hat ( şirket ) olduğundan bayilerin hiçbiri bakmıyor, sizin bizimle ilginiz yok biz bireysellere bakıyoruz , kurumsal sorunlularıyla muhattap olacaksınız diyorlar.
Her bölgede bazı kurumsal görevlileri oluyor.Küçük illerde ilde 1 tane mesela.
Bunlar sadece abone kayıt, görüşme işine bakıyor. Sorun olursa kurumsal müşteri hizmetlerini ara , bizim yapacağımız bir şey yok diyorlar.

Zaten sorun muhattap bulamamak, üst merci yok, alt merci merhaba diyor sadece. Başka bişi yapamıyor. Yapan olmadı yani



G
10 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: kokden0732


quote:

Orijinalden alıntı: Yandex

Bilinçli tüketici olduktan sonra faturada süpriz yaşamazsınız.

Turkcell ve Vodafone

Faturalı hattı alma cesaretim hiç olmadı nedense







Turkcell Akıllı Fatura

Vodafone Fatura Stop

Avea Kontrolü S.E.Ç




< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

İ
9 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: BlogKaan

quote:

Orijinalden alıntı: wreith

bilinçli tüketiciyiz, bas bas bağırıyoruz VODAFONE a , teknik sorun var diyolar , 90 liralık fatura 265 lira geliyor, fatura kesilmeden arıyoruz, adamlar çözemiyor. ödeyin önümüzdeki ay düşer diyorlar.
Önümüzdeki ay da aynı olay oluyor. Güncel kullanımda görüyorum diyorum . Artıyor yine. Adamlar yapıcak bişi yok fatura kesilsin öyle bakalım diyor.

tarife çakılı dakika dolu sabit vodafone sınırsız, 4000 heryöne 4000 sms 4 gb adamlar hala para kesiyor, hemde ilk gün başlıyor faturadan sonra, dakika aşım vs söz konusu bile değil.

Çok kötü tezgaha geldik. 200 lira verip taahütü bozup çıkmayı düşünüyorum , onu da biz bozdu oluyoruz, yoksa adamlar her ay 300 500 bi türlü önümüzdeki aydan düşemiyoruz.

Parası değil , sinirim bozuldu göz göre göre adamlar faturaya geçiriyor. kaç kere aradık ücretli bide insanla görüşülen müşteri hizmetleri . Adamlar çözemiyor ya.


Öyle şey olur mu hocam yapmayın. Gidin bir vodafone bayiine (telefon satılan resmi büyük mağaza) anlatın derdinizi ve sorununuz çözülene kadar oradan ayrılmayın ve onları meşgul edin. sikayetvar.com'a da bildirimde bulunun. Aramakla olacak bir iş ise arayın müşteri temsilcisini ve mağazadaki görevli ile görüştürün.

Aranan kan geldiii



1500dk
1500 sms
6 gb internet :♥ "39 TL "♥

süresi dolmadan alın derim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.