Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
6
Cevap
1041
Tıklama
0
Öne Çıkarma
TTNet Bağlantı Sorunu
I
10 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Merhabalar;

Geçtiğimiz perşembe günü evime bağlattığım TTNet Hattım açıldı. Abonelikten önce bana hattımın 16Mbit/Sn hızı desteklediği söylendi ancak ben 1-2 mbit üzeri hız yakalayamıyorum. Onda da zaten hattım direk düşüyor. Hiç bir şekilde stabil düzgün bir internet bağlantısı sağlayamıyorum.
Müşteri hizmetlerini aradım , evime ekip geldi kontroller yaptı , sinyal seviyelerimin normal olduğunu söylediler. Sorun modeminizde dediler. Gittim modem aldım yine aynı. Sonra müşteri hizmetlerinden aradıklarında sorunumun çözülmediğini ve bağlantı sorunumun devam ettiğini söyledim. Tekrar kayıt aldılar. Sonra Müşteri hizmetlerinden tekrar arandım sorunumun Ankastre , İç Hat , Modem veya Spitter'dan kaynaklandığını TTNet Elit hizmeti almam gerektiğini belirten bir sesli kayıt dinletildi.
Sinirim tepeme çıktı.
Yahu nasıl olur ?
Bir önceki gelişinde bu adamlar ankastreyi kontrol etmediler mi ?
E modemse modemi değiştirdim yine aynı. Kaldı ki başka bir hatta modemi de denedim , çatır çatır çalışıyor.
Spitter desem ? Bu kadar ezbere atılmaz , evimde telefon yok ve dolayısı ile spitter kullanmıyorum.
Hadi iç hat sorunlu.. E o zaman evime gelen adamlar ne diye sinyal değerleriniz normal diyor?

Nereden tutsan elinizde kalıyor. Yeni bir başvuru daha yaptım ama çıldırıcam artık.

Şu hat değerlerine bir bakın... Tam bir rezalet!!!

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Isbara -- 19 Ağustos 2014; 0:19:55 >

K
10 yıl
Binbaşı

Hattınız ölü kim dediyse 16 alırsa diye iyi sallamış satmak için Eğer iptal etme şansınız var iptal edin uydunet'e geçin

Edit:Gelen adamlar telefon makinesi ile dinleyip gidiyorlar ki sadece telefon 512k bağlantı da bile çalışabilir. O nedenle düzgün sinyal gösteriyor ve kaldırır diyip s**tirip gidiyorlar. Forum da kaç tane arkadaş tt net in bu yalanından şikayetçi iptal edebilirseniz edin.Binanızda başka alternatif var ise ona geçin yoksa mahkumsunuz bu hıza hangi firmaya geçerseniz geçin





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KüfürbazHaydoo -- 19 Ağustos 2014; 0:38:22 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
I
10 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Sahiden söyledikleri gibi hatlarda falan bir sıkıntı olamaz mı ?
Bir gelsin de elemanlar hele. Ben biliyorum onlara diyeceğimi. Zaten İçerenköy telekom merkezine de gidecem. Ancak bana diğer arkadaşlar gibi hattınız bu kadar destekliyor da demiyor müşteri hizmetleri. 16 Mbit desteklediği konusunda ısrarcılar.
Bu arada daha önce Uydunet kullandım. Onlarda ayrı sıkıntı. Ne için olursa olsun geliyorlar kutuları kurcalıyorlar bir kişinin işinii yaparken diğerlerininkini mahfediyorlar. 3 gün ne internet ne de Teledünya kullanamadım onların üstüne sonra arıza kaydı bırakmama rağmek gelmediler. Bende sinirlendim iptal ettim.
Hepsi birbirinin aynısı. Hepsi üçkağıtçı bunların.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
I
10 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Bu gün beni İçerenköy Telekom'dan aradılar. 2 kere adresime geldiklerini beni evde bulamadıklarını söylediler. Ankastre'ye kadar kontrolleri yapmışlar sinyal değerlerimde sorun yokmuş. Ankastre'den daireme çekilen kabloda skıntı olabileceğini ve gelip bakmaları gerektiğini söylediler..
Bende hastanede çalıştığım için işimi yarım bırakıp çıkamayacağımı 19'dan sonra gelmeleri gerekeceğini söyledim. 19'dan sonra bir ekip yönlendireceklerini söylediler. Bakalım bir gelsinler kontrol ederim. Müşteri hizmetleri 16 mbit'e hattımın müsade ettiği konusunda gerçekten ısrarlı. Hiç diğer arkadaşlara söyledikleri gibi "Hattınız bu kadarına müsade ediyor. Daha hızlı kullanamazsınız" demiyorlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
İ
10 yıl
Yarbay

Sinyal ölçümünü daire içinden mi yaptılar yoksa bina girişinden mi? Bina girişinden ise gerçekten aradaki hat problemli olabilir. 16 mbit destekler derken bağlı olduğunuz santrale göre 8-16mbit vs. diyorlar. Yani teorik olarak bu hıza çıkabilirsiniz diyorlar.



I
10 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Bu gün geldiler evin içinden ölçüm yaptılar. Max. Download Rate :13790 falan çıktı evin içinden.
Yanlız kendi ölçümlerinde de SNR 8 - 13 arası geziyor ve Hat zayıflaması da 18 -20'lerdeydi. Bana bu değerlerin normal olduğunu söylediler. Bende böyle birşeyin mümmkün olmadığını söyledim. Eve gelen telekom yetkilileri apartmanın çok eski olduğunu ve içerideki kablolar çok yıpranmış olduğu için 16 mbit stabil bir bağlantı yakalayamadığımı söylediler. Ankastre'den Cat5 kablo çektirebilrsiniz dediler. O sebeple santralden ADSL hızımı düşürdüler. 8 Mbit yaptılar. ADSL modem IP aldı sonra gayet güzel bağlandı. Ama 1 - 1,5 saat sonra yine kesildi. Tekrar düşük hız ve sürekli kesilmeler yine başladı.

Bu sabah tekrar aradı müşteri hizmetleri yine sorunumun çözülmediğini bildirdim. BTK'nın yönlendirmesi ile aradıklarını söylediler. Durumu anlattım. Çok fena fırça çektim. Apartmanım eski bana niye "Altyapınız müsait" diyerek yanlış bilgi veriyorsunuz ? Arıza ekipleri apartmandaki kablajın 16mbiti kaldırmayacağını söylediler dedim. Müşteri hizmetleri arıza ekibi ile görüşeceklerini eğer onlarda altyapının kaldırmayacağı bilgisini verirlerse daha uygun bir tarifeye çekeceklerini söylediler hattımı.
Sonuçta Ankastreden vat5 çekmek para. en az 150-200tl para alacak elektrikçi. Birde yönetimden falan izin alacaksın
Ne gerek var kiralık ev için ?
Olabiliyorsa ben tarifemi düşürtecem. Ama önce internet bağlantımda tabilite yakalamam lazım.

SNR değerlerim ilk nağladığımda 17-18 db oluyor. Öyle kullanıyorum 1-2 saat sonra kopuyor ve sürekli olarak 3-8 db arası değerler alıyor ve Max Download Rate'im 3-4-5 mb/sn aralığına geriliyor. Modemin takılı olduğu hattaki kabloları söküp tekrar bağladığımda yine düzeliyor 1-2 saat sonra kopuyor. eski haline dönüyor.
Hiç birşey anlamadım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
10 yıl
Yüzbaşı




DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.