Geçtiğimiz Haziran ayı başlarında TTnet taahhüdüm dolmuştu. TTnet kullanırken Superonline tarafından aranılarak aynı tarifede daha uygun fiyatla hizmet alacağım söylendi. Ayrıca geçiş hizmeti için benim bir şey yapmayacağımı, TTnet işlemlerini kendilerinin halledeceklerini söylediler. Özellikle bu nokta zaten çok hoşuma gitti. Çünkü çalıştığım için TTnet'i kapatmakla uğraşmaya zaman ayırmama gerek kalmayacaktı.
Ancak yeni öğrendim ki TTnet aboneleğim 1 aydan fazladır devam ediyormuş. Superonline'ın ellerinde görüşme kaydı yokmuş, sizi bayimizden aramışlar diyerek topu bayilerine attı ve tamamen işin içinden sıyrıldı. Bana ekstradan 1 aylık TTnet faturası kaldı. Bayilerinin hatasını kabul edemezlermiş çünkü ellerinde yalnızca müşteri hizmetlerinden aramaların kaydı tutulurmuş.
Bugün TTnet'le de görüştüm ancak benim başvurmam gerektiğini, şu an ancak iptal işlemi yapabileceklerini söylediler. Bu ne biçim bir iş anlamadım. Superonline bayisi resmen beni kandırdı. Hangi bayi olduğunu bilmiyorum, 1 aydan fazla zaman geçti ve bayiden arandığımın bile farkında değildim.
Sizce ne yapmalıyım?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi motherannorthe -- 11 Temmuz 2014; 11:24:14 >
TTnet açıksa Superonline kullanamazsın. Yani Süperonline'a geçmemişsindir. Ayrıca hem tt hem sol'den 2 fatura birden gelmediyse, Superonline'a geçmek için tekrar işlem yapabilirsin.
TTNet aboneliğim var hala ve gayet de 1 aydır Superonline kullanıyorum. Kullanamama mantığını çözemedim, ne demek istediniz? İki fatura birden geldi ayrıca, onu da belirteyim.
Aynı porta bağlanmayacağını biliyorum. TTnet bize herhangi bir kapatma talebi gelmedi diyor. İnternetinizi kullanmadığınızı incelemeden bilemeyiz diyorlar. Suç Superonline'ın bayisinde tamamen. Eğer ki Superonline bayisini savunmaya devam ederse BTK'ya başvuracağım.
Bugün TTnet'imi gidip kendim kapattırdım. Vakit ve nakit kaybından başka bir şey değiller
Ancak yeni öğrendim ki TTnet aboneleğim 1 aydan fazladır devam ediyormuş. Superonline'ın ellerinde görüşme kaydı yokmuş, sizi bayimizden aramışlar diyerek topu bayilerine attı ve tamamen işin içinden sıyrıldı. Bana ekstradan 1 aylık TTnet faturası kaldı. Bayilerinin hatasını kabul edemezlermiş çünkü ellerinde yalnızca müşteri hizmetlerinden aramaların kaydı tutulurmuş.
Bugün TTnet'le de görüştüm ancak benim başvurmam gerektiğini, şu an ancak iptal işlemi yapabileceklerini söylediler. Bu ne biçim bir iş anlamadım. Superonline bayisi resmen beni kandırdı. Hangi bayi olduğunu bilmiyorum, 1 aydan fazla zaman geçti ve bayiden arandığımın bile farkında değildim.
Sizce ne yapmalıyım?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi motherannorthe -- 11 Temmuz 2014; 11:24:14 >