Yol tutuş bakımından katılıyorum. Otobanda başka araçların üst segment araçlarıyla yarışır bir tutuşu var. (Gelip eleştirecek arkadaşlar olacak, ben her segmentten araba kullandım bunu belirteyim) Fakat şehir içi çok katılmıyorum. Kasisleri normal araçlara göre biraz daha fazla hissedersiniz. Fakat rahatsız edici düzeyde değil. Yüksek hızlarda verimli sert süspansiyonların bu karakteristiğini yadırgamamak gerek. Direksiyonu ciddi anlamda hoş. Adamın dediği gibi araç sahibinden emir bekliyor gibi. Slalom yaptığım oldu, çok rahat. Tek sıkıntısı ıslak zeminde zorlarsanız arkadan kayar. Fakat kuru zeminde böyle bir sıkıntısı yok, belki de benim lastiklerden ötürü. Bariz şekilde çiy yağmış yolda göbeğe girdim yarım tur sonra savurdu. Dizel versiyonu var bende. Ciddi anlamda zorladığım zaman tüketim 8 litre. Şehir dışı bir kez 3.2 gördüm. Genelde 4-5 arası gidip gelir. Şehir içi 5-6 arası tüketir. Son olarak şunu söyleyeyim. Uzun yolda yormaz. Bassanız bile gayet iyi gidiyor. |
Hocam bahsettiginiz aracin dizel versiyonunu test ettim, dolu dolu tok, saglam yere basan, yolu cok iyi tutan bir araba. Karting arabasi gibi resmen, direksyon cok net. Cok zevk aldigim bir arac. Bide a180 amg paketinden boyle zevk almistim :) |
içine mustang kaçmış b sınıfı ford sürüş dinamikleri efsane |
evet bende biliyorum bu test sürüşü yapan arkadaşları, gerçekten kolay araba beğenmiyorlar. ben arabanın ön tarafını çok fazla beğenemiyorum ama beğenenler de var tabii ki.. garip bir uzaylı havası olmuş arabada:D bir önceki kasa sanırım daha iyiydi? < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
O ızgara o ebattaki bir araç için fazla abartılı o yüzden yeni tasarım hoş durmadı... |
Direksiyon tepkileri çok çok net. Neredeyse boşluk hissi yok gibi. Süspansiyonlar sert fakat yol tutuş bu sınıf için çok çok yukarıda. İlk sürdüğümde ciddi ciddi zorlamama rağmen yere sağlam basıyor. Islak zeminde arkasını bırakma eğilimi hiç hissetmedim fakat eğer yaşandıysa bu lastikle de alakalı olabilir. Gövde salınımı bu sınıf için yine çok çok iyi. Özetle sürüş dinamikleri açısından Fiesta bu sınıf için çok fazla. Go-kart arabası tabirini kullanmışlar, bende buna katılıyorum. Arabayı sürmek insana keyifli geliyor. Genişlik gibi bir kriteriniz yoksa, b segmenti tasarruflu bir araba istiyorsanız, dolu bir fiesta dizel alınıp binilir. |
Paylaştığınız videoyu izledikten sonra fiesta aldım diyeyim size :) Söylediği her şey doğru.Şu milimlik bi sıkıntı var diyo eleman direksiyonda.Onu kurcaladım hiç gözüme çarpmadı. |
Bende aynısı 1.6 titanium x ps var ve aracın şehir içinde daha 7.5 yaktıgını görmedim. Suan bile 7 litre ortalama gozukuyor. Uzun yolda rahat 5.4 5.5 arası yakıyor tabi bu 120 km hıza kadar böyle. Yol tutusuda süper. Hoş ben honda civic alma düşüncesiyle satıyorum.(Değişiklik olsun) yoksa cok eglenceli bir aractır kendisi |
|
1.6 powershift var bende de.Araştırdığım kadarıyla 1.0 la 1.6 aynı yakıyor.1.6 almamın sebebi turbosuz, sorunsuz, kendini kanıtlamış bir motor olması.1 milyon km yapar denildiğine göre.Ara hızlanması ve performansı süper.0-100 km hıza 10 saniyede çıkıyor zaten.3.16i 9 saniye :) 1.0 ın tek avantajı vergi bence. |
1.0 Ecoboost aynı kullanım koşullarında 1.6'dan az yakıyor. Turbosuz, sorunsuz, kendisini kanıtladığı için 1.6 önermenizi anlarım. Ama 1.0 ile aynı yakıyor diyemezsiniz. 1.0 ecoboost'ta kendini kanıtlamış bir motordur ayrıca. İki sene üstüste yılın motoru ödülünü almıştır. |
1.0 ecoboost powershift titanium+x pk.+ güvenlik pk. opak renk için fiyat alan var mi ? Bana en son 50500 fiyat verildi, daha düşük söyleyen bayi var ise haberleşelim |
Uzun yolda 5.5 litre.şehir içi 7 litre yakıyorum.bazen 6.7 felanda oluyor. 1.0 ne yakıyor acaba?var mı bilginiz? |
Sizin yakıt değerleri çok iyi. Hangi koşullarda yaptığınız da önemli. 1.0 Ecoboost Fiesta'yı 110 ortalama ile şehirler arası 5.5 litre yaktırırsınız. Şehiriçi 25-30 km ortalama hızlarda 7 litre yaktırırsınız. Eğer sizin verdiğiniz değerlerde bu kullanım koşullarında elde edilmişse yukardaki yazdığım ifadeyi geri alıyorum. |
Benim degerlerimde bu arkadasla ayni. Turbolu 1 almaktansa 1.6 tavsiye ederim. |
şehir dışı 100km hız ile bu değerleri elde ediyorum. Işıkların ve dur-kalkların çok olmadıgı bir şehirde yaşıyorum. İstanbul olunca 8 litreden aşağı yakmıyor. |
Atmosferik 1.6 için 120 km hıza sabitlediğinizde 6. viteste yaklaşık olarak kaç devirde oluyor araç? Ben ecoboost motoru özellikle alt devirlerde yüksek tork vereceği düşüncesiyle istiyorum. Devirli kullanım sessizlik ve konfor açısından çok tercih etmeyeceğim bir kullanım. Buradan hareketle atmosferik aracın 2000-3500 devir aralığında zayıf kalacağını düşündüğümden bu seçeneği değerlendiriyorum. Tabi herkesin kullanım alışkanlıkları ve beklentileri farklı, ona saygımız sonsuz... |
Tahmin etmiştim yoğun trafikte kullanmadiginizi. 1.6 olanin fabrika verisi şehir içi 8.4 litre zaten. Yakit anlaminda 1-2 litre daha avantajli olacaktir 1.0 eb ayni kullanim kosullarinda. |
aşağıdaki araç fiesta'nın titanium 2013 olan modeli.. sizde burada yapılan yorumlara katılıyormusunuz merak ettim..?
Videoyu izlemek için tıklayınız
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bymuratcan -- 9 Haziran 2014; 0:26:25 >