Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
51
Cevap
6898
Tıklama
0
Öne Çıkarma
<<CORSAIR RMA YARDIM>>
B
10 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Merhaba fan kontrolcusu arızalı H100 ümü Corsair RMA ile Hollandaya gönderip H100i veya H110 ile değişim yaptırmak istiyorum. RMA barkodu geldi fakat kargo işlemini nasıl yapacağım bu konuda yardımlarınız bekliyorum. Kargo ücreti üründen fazla tutacağından ücretsiz kargo işlemini nasıl yapabiliriz ?

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boss06 -- 25 Mart 2014; 20:53:08 >

B
10 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Kargo ücretini gönderen öder gibisinden bi ibare attılar cevap olarak bende kargonun çok tutacağını söyledim biz ödersek ne anlamı kalacak gider sıfırı alınır o fiyata.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
10 yıl
Yarbay

Selamlar,

Garanti işlemi için Türkiye distribütörü ile iletişime geçebilirsiniz.

http://www.vektron.com.tr/iletisim



B
10 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Fan kontrolcüsü bozuk H100 e sahibim. Turkiyede ben bunu bu şekilde garantiye göndersem arızası yok diye geri göndereceklerini biliyorum. Amacım hollandaya kargo ücreti ödemeden gönderip h100i ile değiştirmek. Turkiyede garanti satana kadar bu yüzden corsair den soğudum bir daha almaya cam corsair ürünlerini.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
10 yıl
Yarbay

Selamlar,

Corsair'ın Türkiye'deki garanti desteği, yeri geldiğinde kullanıcı hatalarını bile değişime sokuyor. Özenle ve ilgiyle durmu halledeceklerine eminim. Ülke içinde halledebilirsiniz.


Bu mesaja 3 cevap geldi.
B
10 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Vektrona gönderiliyor ürün





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boss06 -- 31 Mart 2014; 13:23:47 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

B
10 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: tech guru

Selamlar,

Corsair'ın Türkiye'deki garanti desteği, yeri geldiğinde kullanıcı hatalarını bile değişime sokuyor. Özenle ve ilgiyle durmu halledeceklerine eminim. Ülke içinde halledebilirsiniz.

Vektron firması bıraksın bu işi corsairin madem distrübütör usun neden tr de değişimi halletmiyorsun 2012 de aldığım da ürünü distrübütör dijital trenddi el değiştirdi müşterileri mağdur durumda bıraktılar .adamların verdiği cevaba bakın

Bu urunler digital trend urunu oldugundan, burda degisimi yapilmiyor. Direkt corsair a gidecek yine urun. Bunuda 10 gunde bir yapiyolarmis biriktirip. Onumuzdeki pazartesi sali yurtdisina gidecegini soyledi. Donus icin bi tarih veremiyor. 1hafta da olur 1 ayda. Corsair in stok durumuna gore degisiyomus.

Verilen cevap bu hizmet bu mağdur durumdayım corsair de yazacam.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
10 yıl
Teğmen

Merhaba,

Ürününüzü diğer distribütör üzerinden değiştireceğiz. Size attığım PM'de değişimin TR içersinde yapılabileceğini, ürünü Hollanda'ya göndermenin gereksiz olduğunu belirtmiştim ancak o sürede ürün Vektron'a gitmiş. Ürünü nasıl diğer distribütöre göndereceğiniz konusundan sizi PM aracılığıyla bilgilendireceğiz. Ürününüz TR içersinde değişecektir.

Teşekkürler.


Bu mesaja 6 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @boss06
B
10 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Corsair

Merhaba,

Ürününüzü diğer distribütör üzerinden değiştireceğiz. Size attığım PM'de değişimin TR içersinde yapılabileceğini, ürünü Hollanda'ya göndermenin gereksiz olduğunu belirtmiştim ancak o sürede ürün Vektron'a gitmiş. Ürünü nasıl diğer distribütöre göndereceğiniz konusundan sizi PM aracılığıyla bilgilendireceğiz. Ürününüz TR içersinde değişecektir.

Teşekkürler.

Sizden haber bekliyorum..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
10 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Corsair

Merhaba,

Ürününüzü diğer distribütör üzerinden değiştireceğiz. Size attığım PM'de değişimin TR içersinde yapılabileceğini, ürünü Hollanda'ya göndermenin gereksiz olduğunu belirtmiştim ancak o sürede ürün Vektron'a gitmiş. Ürünü nasıl diğer distribütöre göndereceğiniz konusundan sizi PM aracılığıyla bilgilendireceğiz. Ürününüz TR içersinde değişecektir.

Teşekkürler.

Corsair nickli arkadaş çok yardımcı oldu vektron değişim yapmadı boğaziçi bilgisayara giden 2 adet sorunlu corsair h100 h100i ile değişim olarak geldi. Teşekkürler.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
10 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: boss06


quote:

Orijinalden alıntı: Corsair

Merhaba,

Ürününüzü diğer distribütör üzerinden değiştireceğiz. Size attığım PM'de değişimin TR içersinde yapılabileceğini, ürünü Hollanda'ya göndermenin gereksiz olduğunu belirtmiştim ancak o sürede ürün Vektron'a gitmiş. Ürünü nasıl diğer distribütöre göndereceğiniz konusundan sizi PM aracılığıyla bilgilendireceğiz. Ürününüz TR içersinde değişecektir.

Teşekkürler.

Corsair nickli arkadaş çok yardımcı oldu vektron değişim yapmadı boğaziçi bilgisayara giden 2 adet sorunlu corsair h100 h100i ile değişim olarak geldi. Teşekkürler.

Yeni ürünleriniz hayırlı olsun.

Değişim yapılmasına ve sorununuzun bu şekilde hallolmasına sevindim.

Corsair firmasının böyle sorun durumlarında kullanıcılarını saçma ve gereksiz işlemler (tamir vs.) ile uğraştırmak yerine değişim yoluna gitmesi gerçekten benim de Corsair ürünlerini tercih ederken gözettiğim en büyük farklardan biri.Umarım bir daha aynı sorunlarla karşılaşmazsınız.



H
10 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Corsair

Merhaba,

Ürününüzü diğer distribütör üzerinden değiştireceğiz. Size attığım PM'de değişimin TR içersinde yapılabileceğini, ürünü Hollanda'ya göndermenin gereksiz olduğunu belirtmiştim ancak o sürede ürün Vektron'a gitmiş. Ürünü nasıl diğer distribütöre göndereceğiniz konusundan sizi PM aracılığıyla bilgilendireceğiz. Ürününüz TR içersinde değişecektir.

Teşekkürler.

Merhaba,

2 yil once vatan bilgisayardan aldigim SSD bozuldu. Bu urunlerde garanti 3 yil mi? Garanti islemleri icin nereye gondermem gerekiyor?

Tesekkurler


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
10 yıl
Yarbay

Selamlar,

Vektron Bilgisayar ile iletişime geçebilirsiniz. Ya da Corsair RMA'ya başvurabilirsiniz. SSD'ler 3 yıl garantili.

http://corsair.force.com/
http://www.vektron.com.tr/iletisim


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @hitman
A
10 yıl
Yüzbaşı

Arkadaşlar merhaba,

Bende konuyu açan arkadaş ile aynı problem ile karşı karşıyayım ve hatta 4-5 aydırda firma firma dolaşıyorum nasıl çözüm bulacağım diye.Bende ki H100 De de fanlardan aşırı ses geliyor ve devrini bir türlü kontrol edemiyorum.LCD paneldeki buton ise işlem görmüyor.Dijital Trend firması biz o ürünlere bakmıyoruz inventus bakıyor dedi ve beni onlara yönlendirdi.Onları aradım telefona bakan kişide corsair'dan ürün gelmesi de gitmesi de ayrı bir dert çok fazla zaman alıyor siz en iyisi mi internetten onlar ile iletişime geçin dedi ve bende corsair.com adresinden support sayfasına üye oldum ve kayıt oluşturdum.Sonra bana dönüş yaptılar faturanın resmini ve ürün modeli ile seri numarasını talep ettiler.Bende bilgileri verdim bana dün dönüş yaptılar ve RMA gönderimi için garantiniz onaylanmıştır ve RMA etiketinin çıktısını alıp corsair'ın yurtdışı servis bölümüne göndermem gerektiğini belirtmişler.Ancak kaldı ki ürün geliş ve gidiş bedelleri ile gümrük bedelleri size aittir diye belirtmişler.Kaldı ki ürünün fiyatı belli benim ürünü göndermem ve geri gelirken çıkacak olan masraflar yerine gider yeni bir soğutucu almam daha mantıklı.Valla ne yalan söyleyeyim gidip başka marka bir soğutucu alasım var çok soğudum bu corsair markasından.Gittim birde kaliteli marka diye ram power supply ve kasasını da aldım ama şimdi hep bir soru işareti var kafamda :( neyse ki forumda dolaşırken bu konuyu görünce corsair nickli üyenin yardımcı olduğunu ve boğaziçi bilgisayarın değişimini yaptığı bilgisini görünce hemen bende boğaziçi bilgisayarı aradım.Sağolsun telefona bakan beyefendi gayet ılımlı bir yaklaşım ile bana tüm evraklar ile gönderimini yapın kontrolünü yapalım ve corsair dan onay alındıktan sonra onların önereceği ürün ile değişimini yapabiliriz bilgisini verdiler.Bugün onlara ürünü göndereceğim bakalım sonucu ne olacak.Tabii ki de sizler ile buradan paylaşacağım sonucu.Ama şunu şöyle söylemeden de geçemeyeceğim marka imajı ve müşteri memnuniyeti konusunda gerçekten ilgili bir firma böyle firmaların olduğunu görmek çok güzel bir şey.

Saygılar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
İ
10 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: boss06


quote:

Orijinalden alıntı: Corsair

Merhaba,

Ürününüzü diğer distribütör üzerinden değiştireceğiz. Size attığım PM'de değişimin TR içersinde yapılabileceğini, ürünü Hollanda'ya göndermenin gereksiz olduğunu belirtmiştim ancak o sürede ürün Vektron'a gitmiş. Ürünü nasıl diğer distribütöre göndereceğiniz konusundan sizi PM aracılığıyla bilgilendireceğiz. Ürününüz TR içersinde değişecektir.

Teşekkürler.

Sizden haber bekliyorum..

sanslisin, corsair diye bi kullanici sana yardim ediyor demekki forumdada takiliyor cogu firma. gerci hollandadanda degiaim yapardin. corsair garanti konusunda ozenli musteri memnuniyetine onem veriyorlar. mesela ben ta iki yil once h100 un topuz seklindeki 4 somunundan birini kaybetmistim. rma proseduru baslattim adamlar hongkongdan parca gonderdiler. hemde 3 gune...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

T
10 yıl
Yarbay

Merhaba.
Size bi sorum olacak. H110 icin intel backplate rma actim. Yollacaklarini soylediler. Yalniz kargodan ses yok. 1 hafta oldu rma nin kargoya verilecegi bilgisi. Nerden sorgulasak? Hollanda dan geliyordu urunler?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @tech guru
A
10 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: karahan_1900

Merhaba.
Size bi sorum olacak. H110 icin intel backplate rma actim. Yollacaklarini soylediler. Yalniz kargodan ses yok. 1 hafta oldu rma nin kargoya verilecegi bilgisi. Nerden sorgulasak? Hollanda dan geliyordu urunler?

RMA'dan tekrardan bilgi almak için online Chat'ten sorgulama yaptırabilir ve daha kesin bir cevap alabilirsin.



T
10 yıl
Yarbay

Selamlar,

Açtığınız ticket üzerinden güncel durumu sorabilirsiniz.




Bu mesajda bahsedilenler: @karahan_1900
K
10 yıl
Çavuş

quote:

Orijinalden alıntı: tech guru

Selamlar,

Corsair'ın Türkiye'deki garanti desteği, yeri geldiğinde kullanıcı hatalarını bile değişime sokuyor. Özenle ve ilgiyle durmu halledeceklerine eminim. Ülke içinde halledebilirsiniz.

asla halletmezler.. ben H110 ALDIM.. SORU N YAŞADIM.. HALLETMEDILER.. NEREYE ŞİKAYET EDERSEN ET DEDİLER. BU SERVİS YUZUNDEN CORSAİR URUNLERINI ARTIK KULLANMAYACAGIM BEN DE. BU ARADA İNVENTUS TEKNIK SERVİSTEN ÇOK DAHA FAZLA FAYDALI VE İLGİLİYDİ.. YANİ CORSAİR İYİ MARKA AM TEKNIK SERVİS BERBAT.. BENCEE HOLLANDAYA GÖNDERMEK DAHA MANTIKLI.. MECBUREN.



N
10 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Corsair

Merhaba,

Ürününüzü diğer distribütör üzerinden değiştireceğiz. Size attığım PM'de değişimin TR içersinde yapılabileceğini, ürünü Hollanda'ya göndermenin gereksiz olduğunu belirtmiştim ancak o sürede ürün Vektron'a gitmiş. Ürünü nasıl diğer distribütöre göndereceğiniz konusundan sizi PM aracılığıyla bilgilendireceğiz. Ürününüz TR içersinde değişecektir.

Teşekkürler.

Merhaba,

Benim de Vatanbilgisayar'dan almış olduğum , Dist.Dijital Trend'in yaptığı CORSAIR H100i'de kronik LED sorunu oluştu.
Mavi renk yanmıyor ,corsair link yazılımı sistemi bazen görüyor bazen görmüyor ,Aygıt yöneticisinde artık H100i görünmüyor , korkumdan oyun açamıyorum.

Daha 13 aydan fazla garantisi mevcut , bu konuda ne yapabilirim , Hollandaya gönderen arkadaşlar olmuş ama Türkiye'den alınmış garantili ürüne okadar kargo parası verme düşüncesi içimi yakıyor .CORSAIR forumlarında H100i ile ilgili olarak çokça sorun okudum ve H100i 'den soğudum bir üst modeli ile değişim talebi yapabilirmiyim , H105 veya H110 .

Yapılması gerekenleri PM yerine buradan yazarsanız aynı durumda olan arkadaşlarda faydalanabilir.Teşekkürler.


Bu mesaja 1 cevap geldi.