23 ocakta teslim aldığım 5s in alüminyum çerçevesinde mikroskopla görülebilecek bir çizik vardı normal bir kullanıcı önemsemez ama bana orası grand kanyon gibi görünüyordu ve bugün aradım değişim talep ettim ve onayladılar, şimdi tnt kargodan gelecek olan telefonu bekliyorum
23 ocakta teslim aldığım 5s in alüminyum çerçevesinde mikroskopla görülebilecek bir çizik vardı normal bir kullanıcı önemsemez ama bana orası grand kanyon gibi görünüyordu ve bugün aradım değişim talep ettim ve onayladılar, şimdi tnt kargodan gelecek olan telefonu bekliyorum
Herhangi bir sorunda değişimi onaylıyorlarmı yani ?
23 ocakta teslim aldığım 5s in alüminyum çerçevesinde mikroskopla görülebilecek bir çizik vardı normal bir kullanıcı önemsemez ama bana orası grand kanyon gibi görünüyordu ve bugün aradım değişim talep ettim ve onayladılar, şimdi tnt kargodan gelecek olan telefonu bekliyorum
Herhangi bir sorunda değişimi onaylıyorlarmı yani ?
benimki önemsiz bir kozmetik sorundu ve değişim onaylandı, düşünün donanımsal bir sıkıntıda neler yaparlar
23 ocakta teslim aldığım 5s in alüminyum çerçevesinde mikroskopla görülebilecek bir çizik vardı normal bir kullanıcı önemsemez ama bana orası grand kanyon gibi görünüyordu ve bugün aradım değişim talep ettim ve onayladılar, şimdi tnt kargodan gelecek olan telefonu bekliyorum
Herhangi bir sorunda değişimi onaylıyorlarmı yani ?
benimki önemsiz bir kozmetik sorundu ve değişim onaylandı, düşünün donanımsal bir sıkıntıda neler yaparlar
Özel mesaj ile benim telefondaki sorunu aktardım size.
Herhangi bir Ürünü veya Ürünleri Apple'a iade etmeden önce lütfen aşağıdakileri kontrol edin:
Apple'dan İade Edilen Malzeme Yetki (RMA) numarası aldığınızı (talep üzerine verilir). Faturanızın iadeler bölümünü doldurduğunuzu ve pakete koyduğunuzu (istenirse çift fatura gönderilebilir). Geri gönderilecek olan iadeler bölümüne Apple'ın Satış ve Para İadeleri İlkeleri sayfasından da ulaşılabilir. Alınan tüm aksesuarlar, garantiler ve diğer ürünlerin pakete konduğunu. Verilen tüm orijinal ambalajların kullanıldığını. İade Edilen Malzeme Yetki (RMA) numarasının ambalaj üzerinde açık bir şekilde göründüğünü veya yazıldığını. Ambalajın güvenli bir şekilde sarıldığını.
Herhangi bir Ürünü veya Ürünleri Apple'a iade etmeden önce lütfen aşağıdakileri kontrol edin:
Apple'dan İade Edilen Malzeme Yetki (RMA) numarası aldığınızı (talep üzerine verilir). Faturanızın iadeler bölümünü doldurduğunuzu ve pakete koyduğunuzu (istenirse çift fatura gönderilebilir). Geri gönderilecek olan iadeler bölümüne Apple'ın Satış ve Para İadeleri İlkeleri sayfasından da ulaşılabilir. Alınan tüm aksesuarlar, garantiler ve diğer ürünlerin pakete konduğunu. Verilen tüm orijinal ambalajların kullanıldığını. İade Edilen Malzeme Yetki (RMA) numarasının ambalaj üzerinde açık bir şekilde göründüğünü veya yazıldığını. Ambalajın güvenli bir şekilde sarıldığını.
gönderilen telefon sıfır telefon mu olacak bir kaç yorum okudum sürekli değişim talebinde bulunmak zorunda kalan arkadaşlar olmuşta.
Orijinalden alıntı: Consciousness Apple icin mi dediniz bilmiyorum ama teknosa vb oktan magazalar aksaminda goturseniz bile iade almiyor
Diğer mağazalarda bırakın akşamınayı çalışanın yanında açtığınız ürun bozuk çıksa bile servise gönderilim diyorlar :)
quote:
Orijinalden alıntı: galatasaray19o5 gönderilen telefon sıfır telefon mu olacak bir kaç yorum okudum sürekli değişim talebinde bulunmak zorunda kalan arkadaşlar olmuşta.
Sıfır ürün göndermek zorundalar.
Bu mesajda bahsedilenler:
@Consciousness , @galatasaray19o5
Orijinalden alıntı: Consciousness Apple icin mi dediniz bilmiyorum ama teknosa vb oktan magazalar aksaminda goturseniz bile iade almiyor
Diğer mağazalarda bırakın akşamınayı çalışanın yanında açtığınız ürun bozuk çıksa bile servise gönderilim diyorlar :)
quote:
Orijinalden alıntı: galatasaray19o5 gönderilen telefon sıfır telefon mu olacak bir kaç yorum okudum sürekli değişim talebinde bulunmak zorunda kalan arkadaşlar olmuşta.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Herhangi bir sorunda değişimi onaylıyorlarmı yani ?
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
benimki önemsiz bir kozmetik sorundu ve değişim onaylandı, düşünün donanımsal bir sıkıntıda neler yaparlar
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
Özel mesaj ile benim telefondaki sorunu aktardım size.
Hiçbir sebep belirtmenize bile gerek yok. Iade ediyorum veya değiştiriyorum demeniz yeterli.
Yeter ki 14 gün içinde belirtin.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Ama illaki bir sebep isterler neden değişim istiyorsunuz diye.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Beğenemdim.
Koşulsuz iade zaten olay orda
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
renk değişimi yaparım o zaman
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Evet,
Iki adet bilgisayar,ipad vs. alıp deneyebilirsin
Örneğin:
iPad Mini Retina ve iPad Air alıp 14 gün sonra birini iade edip sevdiğini kullanabilirsin.
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
Değişimi yapabilmem için nelere dikkat etmem lazım?
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
http://store.apple.com/tr/help/returns_refund
http://store.apple.com/tr/open/salespolicies
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Apple icin mi dediniz bilmiyorum ama teknosa vb oktan magazalar aksaminda goturseniz bile iade almiyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
gönderilen telefon sıfır telefon mu olacak bir kaç yorum okudum sürekli değişim talebinde bulunmak zorunda kalan arkadaşlar olmuşta.
Diğer mağazalarda bırakın akşamınayı çalışanın yanında açtığınız ürun bozuk çıksa bile servise gönderilim diyorlar :)
Sıfır ürün göndermek zorundalar.
Bu mesajda bahsedilenler: @Consciousness , @galatasaray19o5
teşekkürler cevaplar için
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
:D :D :D :D :D