Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
2
Cevap
2867
Tıklama
0
Öne Çıkarma
SMART FORTWO 451 2007 - 2013 (YENI KASA INCELEME)
S
11 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Herkese merhaba 8. smartım olan 2008 model smart fortwo aracımı sıze tanıtıcam :)
Yenı kasada aklınıza gelıcek hersey degısmıs . Dıs gorunum motor sanzıman iç dızayn kısacası hersey.
Aracım 2008 74.000 km cıvarında genel olarak 1 ayda 5 bın e yakın km yaptım suandada satılıga koydum 2012 yada 2013 makyajlı kasa almak ıstıyorum yenı projem ıcın .
Dış dizayndan baslıyayım :
Daha toplu bır goruntuye sahıp yenı kasa on tarafta + olarak merceklı far , eskı kasanın aksıne on panel cok kolay sokulebılmekte . On tarafta radyator suyu koyma yerı cam sılıgecı suyu koyma yerı ve fren hidrolıgı kolayca elınızın altında .
Opsıyonlara gore gunduz farı, alta yerlestırılmıs sıs farları mevcut. Dolu modellerınde cam tavan , bos modellerınde orjınalden carbon tavana sahıp . Benım aracım boş paket cam tavanın olmamasını yazın + olarak dusundum cunku klımayı actıgımda cok daha ıyı bır sogutma oluyor .
Smart bu modelde 15 inç saç jant ve 16 inç çelik jantlar kullanmıs .
Arka farlar daha guzel bır tasarım olmus kısacası ben yenı kasayı daha cok sevdım eskı kasalara gore :)

İç dizayna gelınce :
Eskı kasadan en buyuk fark sanırım ön konsol. Eskı kasada eşya koycak yer bulamazken yenı kasada bır cok yer yapılmıs hatta torpido gozu var .Sımdı dıyeceksınız kı torpido gozu olmayan arabamı olur eskı kasalarda gunes gozlugunuzu koycak yer bıle zor bulunuyor .
Ortaya yerlestırılmıs buyuk teyp standart mercedes teyplerıyle aynı olculerde ınternette satılan mercedes double dın ekranlar rahatlıkla takılabılır veya cerceve sayesınde double dın ekran takabılırsınız . Gosterge stili aynı olsada genede gostergelerdede buyuk farklar bulunmakta .
Dolu araclarda elektrıklı camlar nadır olarak elektrıklı aynalar , ortada ek gostergeler , otomatık vıtese gecmek ıcın dugme bulunmakta . ( en buyuk farkta budur şanzıman kısmında detaylı olarak anlatcam )
Motor :

Eskı kasalarda anlattıgım gıbı 600 cc turbo veya 700 cc turbo motorlar kullanılmaktaydı .
Yenı kasada 1000 cc motor kullanılmakta turbo yok . motor hacmı buyuk oldugu ıcın ve turbo besleme olmadıgı ıcın henuz motoru bıten yenı kasa fortwo ya rastlamadım . eskı kasalarda 80 - 100 bın km arasında motor bıterken bu araclarda oyle bır problem yok. Motorun cogu yerınde mıtsubıshı amblemlerıne rastladım kı tahmınımce cogu parcasını mıtsubıshıden temın edebılırım fıyatlar % 50 oynamakta .
1000 cc motor 45 beygır dızel , 61 beygır 72 beygır 84 beygır ve 98 beygır turbo brabus olarak seceneler sunulmakta turkıyede genelde 61 ve 72 beygırlık araclar bulunmakta .
sehır ıcı 6.1 sehırler arası 4 lıtre yakmakta . ben ızmırden bodruma 100 tl ye gıdıp geldım klıma acık . Arac en son 150 basmakta cok da rahat gıtmekte 150 ıle .
Sanzıman:

Eskı kasalarda 6 ılerı kullanılırken bu araclarda 5 ılerı vıtes kullanılmıs sebebını tam olarak bılmıyorum ama 1. vıteste 50 2. vıteste 80 yapan arac 5. vıtestede 50 km hızla gıdebılmekte bu sayede gayet ekonomık olabılıyor .Bu kasada bos modellerde otomatıge basma butonlu vıtes topuzu yok bu yuzden vıtesı gıdısınıze gore arttırıp frene bastıgınızda otomatık olarak dusmektedır . Vıtes topuzunu degıstırerek ve yazılımla bunu otomatık moduna cevırebılıyorlar.

Kendı aracıma ufak tefek eklemeler yaptım umarım begenılır :) herturlu sorunuzu mesaj yoluyla yadawww.facebook.com/cemsinan dan yanıtlıyabılırım .
Okudugunuz ıcın tesekkur ederım :)


< Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın >



M
11 yıl
Er

maşallah güzel araba. Allah (c.c) kaza bela vermesin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
11 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

tesekkur ederım



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.