Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
5
Cevap
1009
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Gold Bilgisayar Z 500 Değişim Rezaleti
M
11 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

28.07.2013 tarihinde Gold Bilgisayar dan satın almış olduğum i7 li Z 500'u, 19.08.2013 tarihinde "F" tuşu arızası sonucunda Lenovo yetkili servisine bıraktım. Ürünü 20.09.2013 tarihinde DOA adını verdikleri bire bir değişim yapmamı sağlacak form ile teslim aldım. 21.09.2013 günü Gold Bilgisayar Altunizade şubesine teslim ettim ve bire bir değişim talep ettiğimi belirttim. 27.09.2013 günü gelen mesaj ve telefon görüşmeleri sonrası hediye çeki adını verdikleri gider pusulasını teslim aldım, ürünü alabilmek için mağazada stok sorgulattığımda ürünün sadece Sultanbeyli mağazada olduğunun bilgisini aldım ayırca şöyle bir şey söylediler eğer satın aldığınız fiyat ile şuan ki fiyat arasında fark varsa bunu ödemem gerekirmiş. Tabi inanamadım. Sultanbeyli mağaza ile görüştüm durumu anlattım. Distribütör ile görüşerek bana bilgi vereceklerini bildirdiler. Yaptıkları görüşmeden bir sonuç çıkmadı. Bunun üzerine Lenovo müşteri hizmetlerini aradım ve durumu anlattım, ancak daha önce böyle bir durum ile karşılaşmamış olduklarından sadece kart açtı sonuç çıkacağını zannetmiyorum. Durum bu sizce ne yapmam gerekmekte daha önce böyle birşey ile karşılaşan var mı aramızdan.



İ
11 yıl
Onbaşı

hakem heyetine götüreceğini söyle ve gerekirse başvur bence


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
11 yıl
Yarbay

lenovonun sana verdiği kart ile mağazaya gidince yeni sıfır bilgisayar alman gerekiyordu.
eğer kalmamışsa da hediye çekini kabul etmemen ve bilgisayarı bir şekilde temin etmeleri gerektiğini söylemen gerekiyordu.



O
11 yıl
Yüzbaşı

ben y500 değiştim, değişim raporuyla sanalmarketimden. 1900 e almıştım dolar arttı 2150 olduydu. yenisini yolladılar direkt. para falan istemediler


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mehmetgs1111
S
11 yıl
Binbaşı

İlginç bir durum,yanlış politika... Garanti kapsamı bire bir değişimlerde fiyat farkı ödenmemesi mantık çerçevesindedir..

İstanbul Çizgi elektronik firmasının ASUS marka 8800GT ekran kartımın 3 yıllık garantisinin bitmesine 1 ay kala yanması sonucu döneme ait muadil kart olan sıfır GTX460 göndermeleri sanırım olması gereken davranış.Çok kısa bir süre için mağdur edilmişsiniz.
Sanırım üretici firma ve satan firmanın biraz küçük düşünmesiyle alakalı.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
11 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

isimyok1,

Pazartesi yeni görüşmeler yapacağım sonuçlanmaz ise gideceğim hakem heyetine. Birde artık bilgisayarı kullanmak istiyorum, tatlı dil ile biran önce sonuçlandırmak istiyorum.

SudaEriyenAspirin,

Bilgisayarı götürmeden önce görüştüm ben, DOA formu ile getiriyim arızalı makineyi, siz bana yenisin verin dedim. Gold önce kendi servisine gönderiyormuş makineyi oradan onay geldikten sonra cihazı vereceklerdi.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.