Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
89
Cevap
9816
Tıklama
5
Öne Çıkarma
Megane II İnceleme + Hikaye
F
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Evet arkadaşlar aracım 2004 model Megane II dinamik 1.6 16v 115 hp ve opsiyonel tüm paketler üstünde mevcut.Araç 2009 yılından itibaren bende , 74500 km de satın aldım , şu anda 135000 km'de.Araca 85000 km'de Brc marka LPG taktırdım , yaklaşık 50000 km dir LPG ile kullanılıyor.Bu konuyu hem eski model araç inceleme konularına bir katkı hemde aracı ikinci elde almak isteyenlere bir nebze yardım eder niyetiyle açtım . Öncelikle yazdıklarımın benim izlenimim olduğunu , kulaktan dolma ve ondan bundan duyma değil yaşanmışlardan yola çıkarak sizlere aktardığımı söyleyeyim . Başlıyoruz.


Aracı aldığımda arka sağ tekerlekte rulmandan ve sunroofdan ses geliyordu ayrıca debriyaj balatası bitmek üzereydi belki , 15 -20 bin km giderdi ama ben değiştirmek istedim .Benden önceki sahibi aracın , içine dışına pek bakmamış , sadece araçla kaza yapmamış o kadar.
Sonuç olarak arka rulman ve baskı balata değişimiyle aracı kullanmaya başladım ,sunroof sesi ise sunroof pabuçlarına serviste çekilen ütopik fiyat sonrası başka baharda çözmek üzere rafa kalktı.

Araç model yılı ve serisi itibari ile Megane II serisinin en sorunlu aracı, dolayısıyla kronik sorunların hemen hepsini yaşadığımı söyleyebilirim . Aracı almak isteyen arkadaşlara yol göstermesi bakımından bunları tek tek ele alıp anlatacağım.
İlk olarak ön takımdan başlayalım , araç hareketsiz halde direksiyonu çevirirken gelen gacırtılar sebibiyle özel servise gidildi.Yapılan kontroller sonrası sorunun amörtisör üst bilyelerinden(kronik sorun değil) kaynaklandığı aynı zamanda sağ rot kolunda boşluk olduğu tespit edildi . ilk başta rot kolu ve amörtisör üst bilyesi değişimi yapıldı . Rot kolu 25 lira , amörtisör üst bilyeleri çifti 30 lira ,ben tanıdık vasıtasıyla 20 lira işçilikle işi çözdüm. Sesler kayboldu ve sorun kalmadı.Sonrasında yaklaşık 2 yıl sonra ön takım yine ses yapmaya başladı , ama öyle böyle değil koparcasına sesten bahsediyorum.Bu arada şunu not düşeyim , aracı bilerek zorlayan , canına okuyan biri değilimdir fakat yeri geldiğinde de acımam. Sorun nüksedene kadar araç sıklıkla bozuk zeminde kullanıldı , duble yol yapım çalışmalarının yoğunlukla yapıldığı zamanlara denk geliyor.Neyse ustaya gösterdiğimde yine aynı rot kolunda boşluk tespit edildi ,fakat boşluk bu sefer çok daha fazlaydı , derine inildiğinde asıl sorunun direksiyon kutusundan olduğu anlaşıldı.Direksiyon kutusu içinde halka şeklindeki tıkırtı burcu değiştirildi sorun bir hafta sonra yine nüksetti ,direksiyon kutusu değişimi şart olmuştu.Aslında tasarım aşamasında biraz daha kalın bir tıkırtı burcuyla üretilse hiç bir araçta bu kronik sıkıntı ortaya çıkmazdı diye düşünüyorum . Orjinal direksiyon kutusu ve tekrar sağ rot kolu değişimi 225 lira artı
50 lira işçilikle sorun rafa kalktı ve halen o ön takımla devam ediyorum.Henüz bu direksiyon kutusu miyadını doldurmadı ama benden sonraki sahibi , sorun yaşayabilir.Ön takımla ilgili bunların dışında tek bir parça bile değiştirmedim ve sorunsuz kullanmaya devam ediyorum. Yani aracın ön takımının
direksiyon kutusu haricinde çok kırılgan bir yapısı yok , gayet sağlam olduğunu söyleyebilirim.

İkinci ve en önemli diyebileceğim kronik sorun ise açı kaydırıcı(yağlı kasnak ,ekzantirik kasnağı) denilen parça oldu . Soğuk İlk çalıştırmada motordan gelen cılız bir sesle başladı , artarak devam etti ,sorun olduğunu bile bile 1.5 yıl bu şekilde kullanmaya devam ettim,çünkü, değiştirilmesi gerektiğinde triger setiyle beraber değiştirilmesi gerekiyordu . Son zamanlarda artık ses iyice ayyuka çıkmıştı , dışarıdan arkadaşlar '' bu ne sesi laa'' demeye başlamıştı . Neyse rutin bakım , triger seti , alternatör seti,devir daim pompası
, tek bobin ,alt motor takozu ve açı kaydırıyla beraber 1000 lira harcadık.Usta trigerin oldukça yıpranmış olduğunu ve bazı kasnakların yalpa bile yaptığını söyledi , ne zaman değiştiğini bilmediğim trigeri risk alarak neredeyse kopartacakmışız . Böylece araç ön takım ve motor anlamında kronik sorunlarından
arınmış oldu.

Bahsettiğim direksiyon kutusu ve ekzantrik kasnağı bana göre bu araçta en büyük kronik sorunlar,araca sahip olanlar bu sorunlarla uzun vadede karşılaşılacaktır . Bunlarla ilgili makyaj sonrası iyileştirmeye gidildi mi bilmiyorum ama zannetmediği mi söylemeliyim.
Bunların dışında motorda bir diğer kronik sorun ateşleme bobinleri .(Makyajla Ateşleme bobinlerin de iyileştirmeye gidildi.) Elektronik olarak başıma gelen kronik sıkıntı ise airbag sargısı oldu.Buda bana 150 tl'ye mal oldu.Bunun dışında lastik basınç sensörlerinden gelen ve kendi başıma çözdüğüm uyarılar , far sensörünün bazen kararsız kalarak hata vermesi (araç stop edilip çalıştırılınca geçer) dışında elektronik sorun yaşamadım.
İç mekanda ve diğer aksamlardaki kronik sorunlara gelirsek.İlk olarak soyulan kapı kolu ve vites topuzundaki rakamları söyleyebiliriz .Ön konsoldaki gösterge siperliği ,orta kumanda bölümü ve havalandırma kanalları yumuşak malzemeyle kaplı, fakat çizilmeye müsait bir yapıda.Yine kronik ön göğüs çıtırtıları bu araçta meşhurdur . Aslında bu kadar fazla yumuşak malzeme kullanarak , sırf sert yapılı ve çok parçalı orta kısımdan bir çuval inciri nasıl berbat etmiş Renault tebrik etmek lazım.
Kronik sorunlara devam.Yine dijital klimalı modellerde ortaya çıkan iç sirkülasyon pervanesinin ses yapması.Aslında işlevsel olarak problem yaratmıyor ama ses sorunu olduğu da açık.< Resime gitmek için tıklayın >
Foto da okla işaretli parçanın içinde .Parçayı sökerek yağladım eskisi gibi olmasa da ses yapmaya devam ediyor .Detaylar forumlarda mevcut.

Dış kapı kolundaki siyah plastik parça.Buda aslında eller serbest özelliği için sensör yeri ama yine Türk halkına reva görülmemiş bir özellik . Ses yaparak insanı rahatsız ediyor ama bir şekilde sıkıştırılıp ses sorunu ortadan kaldırılabilir .Ben kenarından japon damlattım ve tuttu ama önermem eğer japon kaportaya bulaşırsa çıkmıyor , çok dikkat edilmesi gerekir.
< Resime gitmek için tıklayın >


Tüm bunların dışında problem yapıp değiştirilen parçalar , sol ön cam teli ve mekanizması , sağ ön kapı gergisi (çıkma) , sunroof pabuçları ( yan sanayi ) ,eksoz takozları ,arka stop ampülü araçta değişti.
Buraya kadar yazdıklarım başıma gelenlerden ibaret ,genel olarak aracın kronik sorunları olduğunu ama sanılanın aksine elektrik ve elektronik olarak sorunlu bir otomobil olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim . Bugüne kadar araç ne start tuşuna basıp çalışmamazlık yaptı , nede arıza vererek yolda bıraktı.
Gelelim araçla ilgili değerlendirme kısmına ilk olarak iç mekandan başlayalım.
İÇ MEKAN
İç mekan oldukça geniş , sürüş pozisyonunu ayarladığınızda arkada hatırı sayılır diz mesafesi kalıyor . Kumanda birimleri ergonomik ve ulaşımda sorun yok .Göstergeler okunaklı . Direksiyon altında olan müzik kontrolleri , çok pratik ve alışkanlık yapıyor . Başka aracın sürücü koltuğunu oturduğunuzda eliniz ister istemez direksiyon altına gidiyor , ön kol dayama hareketsiz ama tam olması gerektiği yerde . Kullanımı ise benim için sorunsuz.Oldukça ferah ve büyük camlara sahip iç mekan uzun yolculuklarda insanı yormuyor.Fazlasıyla saklama gözleri ve özel bölmeler mevcut.Bol fotoğraf ve ufak yorumlarla devam edelim.
< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
Sunroof la beraber oldukça ferah iç mekan.

< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >
Boyum forum ortalaması olan 1.95 den oldukça kısa 1.82 ,kendime göre fazlasıyla geride bir sürüş pozisyonundan sonra geride kalan diz mesafesi.
< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >
Kırmızıyla çizdiğim bölümler yumuşak plastik , bu sınıfta bu kadar altlara kadar inen yumuşak plastik kullanımı var mıdır bilmiyorum.Orta konsoldaki kumanda birimlerinin olduğu kısım ise bu kadar yumuşak malzemenin kullanıldığı konsola ses anlamında ihanet ediyor.
< Resime gitmek için tıklayın >
Sadece zeminde kaplama var.Torpido kapağı çok işlevsel ,derinlere dalmanızı engelliyor .Torpido ayrıca kalemlikli ve soğutma özelliğine sahip.
< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >
Araç içi saklama gözleri.Ön tarafta her iki tarafta zeminde , arka panzilotta derinlikleri farklı üçlü göze sahip ,ön kapılarda oldukça derin.Kapı içlerindeki derin gözleri unutmuşum, birde onlar var. Ön kolçak var oda gayet derin.Bunların dışında iç mekanda yan perdeler ve arka perde standart olarak var.



SÜRÜŞ

Aracın direksiyon sistemi hissiz ve yumuşak bir yapıda , özellikle şehir içinde direksiyon tepkileri hiç net değil , fakat yumuşaklığıyla ilgili zamanında yapılan eleştirilerin çok yersiz olduğu şimdilerde ortaya çıkmış bulunuyor zira günümüz araçlarında direksiyon artık çok daha hafif . Yüksek hızlarda ise direksiyon tam kıvamında sertleşerek güven veriyor ve tepkileri çok net olmasa da daha iyi hale geliyor . Süspansiyon sistemi yumuşak ayarlara sahip ve yerden yüksek yapıda olan araç
özellikle dalgalı yüzeylerde mükemmele yakın sönümleme yapıyor ve rahatsız etmiyor. Fakat keskin yüzeylerde darbeleri iç mekana yansıttığını söylemeliyim. Burada özellikle vurgulamak istediğim arka bağımlı süspansiyonun gerçekten çok sessiz ve tok çalıştığı. Yol tutuş olarak araç yerden yüksek yapısı, yüksek oturma pozisyonu ve yumuşak süspansiyonların etkisiyle virajlarda yana yatmaya eğilimli ve güven duygusu zayıf , yani aracın çok iddialı olduğu bir konu değil yol tutuş. Fakat yıllarca bu otomobili kullanan birisi olarak bunlar benim için pek bir şey ifade etmiyor , huyunu suyunu bildiğim aracı gerektiğinde tedirgin olmadan zorlayabiliyorum.
Aracı aptallık derecesinde zorlamadığınız ve kötü zeminde gerekli dikkati gösterdikten sonra araç yol tutuş olarak sorunsuz . Sportif tatlar vermese de işini yapıyor . Frenler ise tepkili ve güçlü, günümüz araçlarına göre biraz öne yığılsa da sorunsuz , güven veren ve gerçekten iyi frenlere sahip.

KONFOR VE DONANIM
Konfor ve donanım bakımından araç bana göre sınıfında zirveyi zorlayacak özelliklere sahip.Gerek süspansiyon konforu gerekse yol sesi ve lastik sesi yalıtımı zamanına göre çok iyi.Özellikle stabilize yolda ve parke yolda araç yol sesi ve lastik sesi yalıtımının ne kadar iyi olduğunu kesinlikle ortaya koyuyor.Zaten araç içindeki trim seslerini ve rüzgar sesini net duymanızı sağlayan bu yalıtım oluyor . Koltuklar tam kıvamında sertliğe sahip ne koltuğa gömülüp mayışıyorsunuz nede uzun yolda oranız buranız ağrıyor , yüksek oturma pozisyonu ve ferah iç mekan uzun yolculukları yorulmadan tamamlamanıza yardımcı oluyor.Konforu olumsuz etkileyen faktörler ise 100 km üstünde
artan rüzgar sesi , benzinli olması nedeniyle yüksek devirlerde motor uğultusu ve yüksek yapısı itibariyle yan rüzgarlardan yüksek hızda etkilenmesi diyebiliriz. fakat abartıldığı gibi 100 km üstünde güven vermiyor ,yok uçuyor, yok kaçıyor diyenlere kulak asmamak lazım.Bu sınıfta yüksek hızlarda rüzgarın dezavantajlarını yaşatmayacak araçta bilmiyorum açıkçası.
Donanıma geçersek.Araç donanım yönünde zamanının zirvesinde diyebiliriz ,o yıllarda donanım anlamında bu aracı zorlayabilecek bir tek Mazda 3
vardı diye biliyorum.Bu kadar zengin donanıma rağmen araçta donanım yönünden eksik olan bana göre tek şey,yurt dışına ithal edilen her araca takılan ama
ne hikmetse Türk tüketicisine reva görülmeyen ESP sistemi.ESP sistemi , aslında ülkemiz şartlarına uyarlanmış ,çamurlukla lastik arasına kafa
girebilecek seviyede yükseltilmiş olan bu araçta oluşan bazı zaafiyetlerin önüne geçebilirdi . Neyse uzatmayayım. Donanımların hepsini olmasada kabaca bazılarını yazayım, 4 cam otomatik çift kademeli ve sıkışmayı önleyici özellikte ,yağmur sensörü , far sensörü , lastik basınç sensörü, hız sabitleme ve sınırlama , ısıtılabilir ve katlanabilir yan aynalar , otomatik kararan iç dikiz aynası,6'lı cd changer ,otomatik yükseklik ayarlı mercekli xenon farlar , tam otomatik klima vs...
Donanımları ve detayları günümüzde bir çok otomobil şirketinin yaptığı gibi detaylandırsam liste uzar gider.
MOTOR VE PERFORMANS

Motor 1.6 hacminde değişken sübap zamanlamalı atmosferik motor. 115 hp güç 152 nm tork üretiyor.2000 devir altında hantal kalan motor bu devirden sonra gücünü yansıtmaya başlıyor .Yabancı bir kaynakta okuduğum kadarıyla motor sahip olduğu toplam torkun%90 lık kısmını 2000 devir sonrası veriyormuş.Motor hakkında muadilleri arasında biraz daha esnek ve çok az daha tüketim sergilediğini söyleyebiliriz .11 sn olan 0-100 hızlanması makul seviyede.135000 km de olan aracın kondisyonunda bir düşüş yok , motor kronik sıkıntıları dışında kolay kolay arıza verecek yada performansı düşecek gibi durmuyor.Aksine uzun yıllar hizmet etmeye devam edecek gibi hissettiriyor otomobil bana.Son hız olarak 195 km katalog verisi var , bu hıza bir çok kez çıktım, kadranda 210 km hızı gördüğüm oldu, ama kadran sapması ve eğim düşünüldüğünde , fabrika verisini doğrular nitelikte veriler olduğunu söyleyebilirim.5. viteste 6000 deviri çeviriyor alet. Motor LPG ile tam uyumlu ve bu güne kadar LPG kaynaklı bir sorun yaşamadım.Bir tek bobin değişimi oldu onda da LPG takan usta eski bobini işaret ederek baştan ikaz etmişti beni , o anda sorun olmadığı için değiştirmedim ve 35000 km idare etti o bobin aracı.
Devamı diğer mesajda.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fottili -- 17 Ağustos 2013; 21:49:10 >

E
11 yıl
Binbaşı

Mobilde resim gozukmuyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

DIŞ GÖRÜNÜM
< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >[bscfp=]
İlk yazılacak şeyleri sonlarda yazmak durumunda kaldım ama olur o kadar.Dışta krom görünümlü kapı kolları ve aracı çevreleyen kalın çıtalarla arac oldukça şık.Bu şıklığı çok büyük cam alanına sahip sunroof ve xenon farlar tamamlıyor.Bagajı 520 litre ve süspansiyonlu bagaj kolları sayesinde hacim verimli şekilde kullanılıyor.Yine bagaj kapağındaki kaplama gerek işçiliği gerekse kalitesiyle , son jenerasyon otomobillerde pek rastlayamadığımız bir detay.
< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >



F
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: EmreKaanYksl

Mobilde resim gozukmuyor

Doğru dürüst konu açmayıp , Arap'ın yağı bol bulduğunda yaptığı gibi basarsak fotoyu olacağı buydu.Kusura bakmayın artık ,çok yüklü bir konu oldu . Ben daha tam detaya inmedim derken biraz fazla detaya kaçtığımı anladım.


Bu mesaja 3 cevap geldi.
S
11 yıl
Yarbay

Allah kaza bela vermeden kullanmayı nasip etsin. Gösterge takımındaki kilometre yazan bölümün üstündeki yer ne işe yarıyor?


Bu mesaja 2 cevap geldi.
E
11 yıl
Yarbay

güzel bir inceleme olmuş başta okurken biraz sıkıldım ama sonradan okumak çok zevkliydi 2004 model bir araç hala seneler geçmesine rağmen güncelliğini koruyor konfor konusunda ise sınıfına göre çok çok iyi hatta 2003 senesinde testi yapıldığında üst sınıfı tehdit ettiği ve üst düzey konforundan bahsedilmişti
http://www.arabam.com/Test/Renault-Megane-Sedan-16-Dynamique/Detay-278


Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
11 yıl
Yarbay

F
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: gkb23

Allah kaza bela vermeden kullanmayı nasip etsin. Gösterge takımındaki kilometre yazan bölümün üstündeki yer ne işe yarıyor?

Uyarı hoparlörü , araç içinde duydumuz ikaz seslerinin kaynağı.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
11 yıl
Yarbay

O senelerde benim aracım anahtarsız kartla çalışıyor diyince nasıl havalı oluyordu Eski Scenic'imden hatırlıyorum.Teknolojisine günümüzdeki çoğu araç yetişemedi...


Bu mesaja 3 cevap geldi.
M
11 yıl
Yarbay

Tafsilatlı ve güzel bir inceleme olmuş... Emeğine sağlık... Megane II içiyle dışıyla iç mekan işçiliğiyle oldukça oturaklı ve dengeli bir araç. Hele ki arka yaşam alanı çok ferah ve geniş. Bu aracın yerine çıkan Fluence ise daha az başarılı bir model...




Bu mesajda bahsedilenler: @fottili
S
11 yıl
Yarbay

bence bu tarz inceleme konuları belirli bir başlık altında toparlamak lazım. gerçekten çok faydalı konular. çok kişi bu incelemelerden faydalanabilir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
11 yıl
Binbaşı

2006 da ilk defa bindiğimde bu araca el frenini de görünce bundan sonrası uçak falan olur herhalde demiştim, ileri görüşlülüğüme hayran kaldım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Aslında inceleme yazıları genellikle aracın övülmesi şeklinde geçiyor ama ben her şeyi ortaya sermek istedim.Bugüne kadar forumda ufak cümleler dışında , sahip olduğu aracı eleştirebilen pek az kişi olmuştur.Ben iyi eleştirdiğimi düşünüyorum ve biliyorum ki en sorunsuz denilen araçlarda bile dile getirilmese bile bir takım kronik sorunlar var .




Bu mesajda bahsedilenler: @efsanea_06
F
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: bynoun

2006 da ilk defa bindiğimde bu araca el frenini de görünce bundan sonrası uçak falan olur herhalde demiştim, ileri görüşlülüğüme hayran kaldım.

İyi ne güzel uçağa binmiş sayılırsın o zaman .



F
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Faydalı olursak ne mutlu bize.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @statükocu
S
11 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: fottili

Faydalı olursak ne mutlu bize.

niye olmasın. bu tür konular artmaya başladı. herkes sıfır km alacak diye bir kural yok. sıfıra gücü yetmeyenler için çok iyi kaynak olur bu tarz incelemeler..



A
11 yıl
Yarbay

reno değilmi işte aynı dertleri bende yaşadım.. sadece az yakıyor başka hiçbir iyi yanı yok .. alt takımdan ön düzenden bıktım usandım ateşleme bobininden sıkıldım artık..



E
11 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: fottili

quote:

Orijinalden alıntı: EmreKaanYksl

Mobilde resim gozukmuyor

Doğru dürüst konu açmayıp , Arap'ın yağı bol bulduğunda yaptığı gibi basarsak fotoyu olacağı buydu.Kusura bakmayın artık ,çok yüklü bir konu oldu . Ben daha tam detaya inmedim derken biraz fazla detaya kaçtığımı anladım.

güzel araba güzel inceleme tebrikler



11 yıl
Yarbay

Teşşekürler



B
11 yıl
Binbaşı

Çok güzel bir inceleme olmuş. 2 tane Megane aracımız oldu, bir tane de sürekli bindiğim eniştemin Megane II'sı var. Bizimkiler 5 vitesti, eniştemdeki 6 vites. Alacak olanlara tavsiyem 6 vites. Sizin bahsettiğiniz sorunları biz yaşamadık(3 araçta da); bu araçlardan biri 2007 diğer 2'si 2008 modeldi. Gerçekten fiyat/performans arabası olarak Megane II çok güzel bir araç. Yol sesini ve virajda savrulma hissi(sadece hissi)ni boş verecekseniz dört dörtlük bir araç.


Bu mesaja 2 cevap geldi.