24 aylık cihaz taahhüdüm mayısta bitti. Temmuz faturama tekrar 41 TL ücret yansıdı. İtiraz ettim. Sonucu burada yazarım. İşin ilginci haziran faturam normal gelmişi.
24 aylık cihaz taahhüdüm mayısta bitti. Temmuz faturama tekrar 41 TL ücret yansıdı. İtiraz ettim. Sonucu burada yazarım. İşin ilginci haziran faturam normal gelmişi.
Hocam. Geçtiğimiz günlerde bana da öyle bir mesaj gelmişti. Cihaz taahhüdünüz bitti. Uygun fiyattan görüşmek için tarifenizi yenileyin diye. Oysa ben hiç konuşma tarifemi değiştirmemiştim ki. Sadece tarifem aynıydı hep, ekstra 10 tl ödeme yaptım. Kısacası ben taahhüdü cihaz kampanyasından çıkmamak üzere yaptım. Tarife ile ilgili işlemim yok. Bunlar beni geçtiğimiz ay aradılar. Töbe birdaha vodafone dedim. Cihaz taahhüdüm biter bitmez numaramı taşıyorum dedim. Ondan dolayı mı acaba böyle şeylerin peşindeler?
hattımı falan taşımadım. 3 yıldır tarifem aynı. bu ay güncel dönem işlemlerinde 45-50 gelmesi gereken fatura tekrar 94 küsür görünüyor. tekrar aradım. itiraz faturanıza bakıyoruz dediler. güncel dönem'e ise fatura çıkınca bakacaklarmış. dedim her ay itirazmı edeceğim. cevap: aynı şeyi söyleyip duruyor.
Defalarca aramadan sonra 30 ağustos cuma günü mesaj geldi. 542 yi arayın 41 TL iade yapılacaktır diye. Neyse 542 yi diğer telefonumdan aradım. Durumu anlattım. İban numarasını kimlik fotokopisini ve bir dilekçe ve imza'yi faks ile göndermemi istediler. E dedim mesaj gönderirken bunu yazsa idiniz. 40 kuruş ödemek zorunda kalmazdık. Son 40 kuruşumuda böylelikle aldılar. Faksı çektim. İmza ve kimlik fotokopisi olduğu halde tekrar bunları ekleyip faks istediler. Bende ok işaretleri ile bu imza bu iban no bu kimlik fotokopisi diyerek tekrar faks çektim. Anlamış olmalılarki 4 iş günü içinde iban numarasına para iadesi yapılacağı ile ilgili mesaj geldi. Bakalım ne olacak.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
o her ay alınıyor zaten
Hocam. Geçtiğimiz günlerde bana da öyle bir mesaj gelmişti. Cihaz taahhüdünüz bitti. Uygun fiyattan görüşmek için tarifenizi yenileyin diye. Oysa ben hiç konuşma tarifemi değiştirmemiştim ki. Sadece tarifem aynıydı hep, ekstra 10 tl ödeme yaptım. Kısacası ben taahhüdü cihaz kampanyasından çıkmamak üzere yaptım. Tarife ile ilgili işlemim yok. Bunlar beni geçtiğimiz ay aradılar. Töbe birdaha vodafone dedim. Cihaz taahhüdüm biter bitmez numaramı taşıyorum dedim. Ondan dolayı mı acaba böyle şeylerin peşindeler?
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
bu ay güncel dönem işlemlerinde 45-50 gelmesi gereken fatura tekrar 94 küsür görünüyor. tekrar aradım. itiraz faturanıza bakıyoruz dediler.
güncel dönem'e ise fatura çıkınca bakacaklarmış. dedim her ay itirazmı edeceğim. cevap: aynı şeyi söyleyip duruyor.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
15 günü dolmasını bekliyorum.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Verin tüketici haklarına hocam en iyisi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Neyse 542 yi diğer telefonumdan aradım. Durumu anlattım.
İban numarasını kimlik fotokopisini ve bir dilekçe ve imza'yi faks ile göndermemi istediler. E dedim mesaj gönderirken bunu yazsa idiniz. 40 kuruş ödemek zorunda kalmazdık. Son 40 kuruşumuda böylelikle aldılar.
Faksı çektim. İmza ve kimlik fotokopisi olduğu halde tekrar bunları ekleyip faks istediler. Bende ok işaretleri ile bu imza bu iban no bu kimlik fotokopisi diyerek tekrar faks çektim. Anlamış olmalılarki 4 iş günü içinde iban numarasına para iadesi yapılacağı ile ilgili mesaj geldi. Bakalım ne olacak.