Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
4
Cevap
807
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Asus Vatan Teknik Servisi
K
11 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

21.04.2013 tarihinde Asus N55sf markalı bilisayarımı Vatan Bilisayar Antalya (konyaaltı) şubesinin teknik servisine verdim. 1 hafta sonra 118TL usb için para istediler (sms ile), arayıp usb'nin yapılmasını istemiyorum dedim, 1 hafta sonra ise ürünü almaya gittim. Ancak hiçbirşeyi tamir etmemişlerdi. Orada niye böyle oldu diye sorduğumda teknik servisteki çalışanda şaşırdı "hata oldu herhalde onay vermeyince hiçbirini yapmamışlar galiba" dedi.



Teleservice sevk irsaliyesinde:


Arıza Açıklama: Aşırı ısınıyor, Fanlardan ses geliyor, Fps düşmesi yaşanıyor, Fn tuşları çalışmıyor, önemli bilgi yok, sağ usb kullanılmıyor.

Tamir Açıklaması: Sağ USB girişi kırık KDV dahil ücret 140TLdir. Ücret onaylanmadığı için iade edilmiştir, Ücretin onaylanması durumunda cihazınızı tekrar servisimize irtibat bilgilerinizle birlikte gönderip işlemlerini yaptırabilirsiniz.



yazıyordu. Neyse hata oldu diyerek ürünü hiç almadan 03.05.2013 tarihinde doğrudan geri gönderdim.




Sorun: servisten yeni geldi fakat herhangi bir işlem yapılmamış; aşırı derecede ısınıyor, fps düşmesi yaşanıyor. Fanlardan aşırı ses geliyor. Batarya ömrü azalmış, güncel driverlar yüklenmesi isteniyor. Yandaki ses tuşları çalışmıyor. Önemli bilgi yok.

Aksesuarlar: İç ve dış temizliğin yapılması isteniyor, notebook, batarya, fat.fot.

Görünüm: kullanıma bağlı yoğun lekeler izler çizikler var. Ekran görüntüsü alındı. SAĞ ÖN USB KIRIK VAR



Bir hafta sonra yine sms geldi, hemen Antalya Vatan'ı aradım.

Daha önce olan olayı anlattım "usb yapılmasın ama diğer işlemlerin yapılmasını istiyorum dedim"

tamam dedi,

Ben üsteledim "kesin yapılır bu sefer sorun çıkmaz değil mi? kesin yapılır?" dedim.

evet dedi "mail atacağım yapacaklar" dedi.





Bu gün ürün gelmiş almaya gittim yine hiçbirşey yapmamışlar irsaliyede aynı açıklama yazıyordu, tabii almadım bilgisayarı mahkemeye vereceğim dedim. Çalışanda bana diyorki "Servis dışı bir durumda ödeme yapılıp tamir edilmediğinde diğer işlemler yapılmıyormuş"

İyide kardeşim böyle saçma şeymi olur, ekran çizik diye ekranı değiştirmedende işlem yapmayın o zaman?

Beni 1 aydır bilgisayarsız bıraktılar madur ettiler, yazmam gereken 1 tez, 2 sunum, 1 hafta sonrada finallerim var. baştan söyleseniz yine el mecbur verir parayı yaptırırdım.

Yarın hakem heyetine gideceğim,

Dilekçeye neler eklememi önerirsiniz?



Bilgisayarı servisten almalımıyım?

Aramamı önereceğiniz yerler varmı?



U
11 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: kafkafkafsinsinsin

21.04.2013 tarihinde Asus N55sf markalı bilisayarımı Vatan Bilisayar Antalya (konyaaltı) şubesinin teknik servisine verdim. 1 hafta sonra 118TL usb için para istediler (sms ile), arayıp usb'nin yapılmasını istemiyorum dedim, 1 hafta sonra ise ürünü almaya gittim. Ancak hiçbirşeyi tamir etmemişlerdi. Orada niye böyle oldu diye sorduğumda teknik servisteki çalışanda şaşırdı "hata oldu herhalde onay vermeyince hiçbirini yapmamışlar galiba" dedi.



Teleservice sevk irsaliyesinde:


Arıza Açıklama: Aşırı ısınıyor, Fanlardan ses geliyor, Fps düşmesi yaşanıyor, Fn tuşları çalışmıyor, önemli bilgi yok, sağ usb kullanılmıyor.

Tamir Açıklaması: Sağ USB girişi kırık KDV dahil ücret 140TLdir. Ücret onaylanmadığı için iade edilmiştir, Ücretin onaylanması durumunda cihazınızı tekrar servisimize irtibat bilgilerinizle birlikte gönderip işlemlerini yaptırabilirsiniz.



yazıyordu. Neyse hata oldu diyerek ürünü hiç almadan 03.05.2013 tarihinde doğrudan geri gönderdim.




Sorun: servisten yeni geldi fakat herhangi bir işlem yapılmamış; aşırı derecede ısınıyor, fps düşmesi yaşanıyor. Fanlardan aşırı ses geliyor. Batarya ömrü azalmış, güncel driverlar yüklenmesi isteniyor. Yandaki ses tuşları çalışmıyor. Önemli bilgi yok.

Aksesuarlar: İç ve dış temizliğin yapılması isteniyor, notebook, batarya, fat.fot.

Görünüm: kullanıma bağlı yoğun lekeler izler çizikler var. Ekran görüntüsü alındı. SAĞ ÖN USB KIRIK VAR



Bir hafta sonra yine sms geldi, hemen Antalya Vatan'ı aradım.

Daha önce olan olayı anlattım "usb yapılmasın ama diğer işlemlerin yapılmasını istiyorum dedim"

tamam dedi,

Ben üsteledim "kesin yapılır bu sefer sorun çıkmaz değil mi? kesin yapılır?" dedim.

evet dedi "mail atacağım yapacaklar" dedi.





Bu gün ürün gelmiş almaya gittim yine hiçbirşey yapmamışlar irsaliyede aynı açıklama yazıyordu, tabii almadım bilgisayarı mahkemeye vereceğim dedim. Çalışanda bana diyorki "Servis dışı bir durumda ödeme yapılıp tamir edilmediğinde diğer işlemler yapılmıyormuş"

İyide kardeşim böyle saçma şeymi olur, ekran çizik diye ekranı değiştirmedende işlem yapmayın o zaman?

Beni 1 aydır bilgisayarsız bıraktılar madur ettiler, yazmam gereken 1 tez, 2 sunum, 1 hafta sonrada finallerim var. baştan söyleseniz yine el mecbur verir parayı yaptırırdım.

Yarın hakem heyetine gideceğim,

Dilekçeye neler eklememi önerirsiniz?



Bilgisayarı servisten almalımıyım?

Aramamı önereceğiniz yerler varmı?

tüketici haklarına verirsen sorun senden değil de pc den veya onlardan kaynaklanıyorsa hakkını tığış tıpış alırsın kardeşim benimde başıma gelmişti buna benzer olay teknosada tüketici haklarına verince tıpış tıpış yaptılar



S
11 yıl
Yarbay

Tüketici haklarına başvurun derim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
11 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

R
11 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: kafkafkafsinsinsin

up

özelliklede son bölümde dediğiniz ekran çizik diye servis dışımı olacak vurgusunu ve benzer durumları vurgulayınız..hakem heyetinin yanında kibar olunuz..saygıda kusur etmeyiniz..bol şanslar



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.