Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
17
Cevap
72839
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Philips Smart TV Sorunları ve Çözümleri
P
11 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

SMART TV’YE BAĞLANAMAMA DURUMUNDA KONTROL EDİLECEK ADIMLAR:

1. Bilgisayar/telefon/tablet ile aynı internete bağlanabiliyor musunuz? Hayır ise, internet bağlantınız ile ilgili bir sorun mevcut olup servis sağlayıcısı ile temasa geçiniz.

2.http://www.supportforum.philips.com/en/forumdisplay.php?5-Net-TV-Forum adresine gidiniz. Philips sunucusu devre dışıysa, kırmızı renkte, mutsuz bir yüz simgesi göreceksiniz. Bu durumda TV Smart TV’ye girmez. Sunucunun tekrar devreye girmiş ve çalışır durumda olup olmadığını görmek için daha sonra tekrar deneyiniz. Sunucu devrede ve çalışır durumdaysa, yeşil renkte, gülümseyen bir yüz simgesi göreceksiniz.

3. Ev ağı ve TV arasındaki bağlantının problemsiz olup olmadığını kontrol ediniz. Kablousuz bağlantıda sorun yaşanıyorsa kablo ile de bağlantı denenmelidir. Modem tekrar kapatılıp-açıldıktan (reset) sonra tekrar denenmelidir.

4. Modem şifreleme yöntemi ile TV arasında bir uyumsuzluk olup olmadığını kontrol etmek için modem şifrenizi kaldırarak şifresiz olarak tekrar bağlanmayı deneyiniz.

5. TV’nizde en son yazılımın kurulu olduğuna emin olunuz. En son TV Yazılım Güncellemesini bulmak içinwww.p4c.philips.com ürün destek sayfasına bakınız.

6. TV “Philips server not found” (Philips sunucusu bulunamadı) hata mesajını Net TV portalına erişemediği için görüntüler. Bunun en olası nedeni router (veya Modem) cihazınızdaki bir güvenlik duvarı ayarıdır. Güvenlik duvarı ayarı TV’nin internete serbestçe erişimine izin vermemektedir. Modeminizdeki güvenlik duvarı ayarlarını kontrol ediniz ve TV’nin internete bağlanıp bağlanamayacağını görmek için güvenlik duvarını kapatınız. Router cihazında TV’nizin IP adreslerini serbestçe geçecek şekilde ayarlayınız. Port 80 ve port 443 TV tarafından erişilebilir durumda olmalıdır.

7. TV’nizi normal bir kanala getiriniz, ardından uzaktan kumandada 123654’e basınız. Müşteri Servis Menüsünü (CSM) göreceksiniz. Burada TV’nizin model, seri numarasının, Options 1 ve 2 numaralarının görünüp görünmediğini kontrol ediniz. TV, bu bilgi olmadan internete erişemeyecektir.


8. TV’nizi açtığınızda, Smart TV’ye hemen erişmeye çalışmayınız. Öncelikle, TV’nin açılma işlemini tamamlamasını bekleyiniz ve Smart TV’ye TV açıldıktan 1-2 dakika sonra erişiniz.

9. TV’nizde saklanan tüm internet çerezlerini siliniz. TV menüsü; [Setup] (Ayarlar) > [Network settings] (Ağ ayarları)veya [Installation] (Kurulum) > [Clear Net TV memory] (Net TV belleğini sil) veya [Clear Apps memory]’ye(uygulama belleğini sil) gidiniz. Alternatif olarak TV menüsündeki [Reinstall TV] (TV’yi yeniden kur) seçeneğini kullanarak TV’nizi yeniden yükleyebilirsiniz. Bu seçenek portaldaki tüm ayarları silecektir.

10. TV saat ayarını otomatikten manual’e alıp doğu tarih-saat ayarını yapmanızı rica ederiz. Bunun için TV ana menüsünden Ayarlar (veya Kurulum) > Genel Ayarlar (veya Tercihler) > Saat > Otomatik saat modu > El ile (veya Manual) durumuna getirilmelidir. Bu ayardan sonra yine aynı menünün altındaki Tarih ve saat bölümü akif olacaktır. Bu menülerden güncel tarih ve saat ayarının olup olmadığını kontrol ediniz. Eğer yanlış tarih-saat bilgisi görürseniz tarih ve saati güncel duruma getiriniz.

11. Superonline internet servis sağlayıcıdan hizmet alıyor ve Huwaii marka modem kullanıyorsanız, lütfen bu internet sağlayıcı ile irtibata geçip modem modelinizi de belirterek modeminiz için gerekli yazılım güncellemesinin yapılmasını sağlayınız.

12. TTNet internet servis sağlayıcıdan hizmet alıyor ve Airties marka modem kullanıyorsanız: Modemin 192.168.2.1 IP adresi arayüzüne girerek ADSL veya internet menüsündeki ayarlar kısmından MTU değerini 1300 yapıp kaydediniz. Bu ayarı kaydettikten sonra tekrar deneyiniz. Sorun hala devam ederse modem port yönlendirmesi için lütfen ekteki “Port_Yonlendirme.pdf” dokümanındaki işlemleri gerçekleştiriniz.
Buradaki “TCP portları” ve ”UDP portları” kısmına 80808080 değerlerini giriniz.

13. Farklı bir modem veya internet ile TV’nin Smart TV’ye girip girmediğini kontol ediniz. Eğer akıllı telefonunuz var ve onda mobil internet kullanıyorsanız, telefonunuzdan internet paylaşımı yaparak farklı bir modem ve internet deneme imkanınız olur. Bu konuda detaylı bilgi için ekteki “Akıllı Telefondan İnternet Paylaşımı.pdf” dokümanını inceleyiniz.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pdrem -- 11 Mayıs 2013; 17:22:12 >

T
11 yıl
Teğmen

Bunu herhalde size müşteri hizmetleri gönderdi :) Ya da sizin Philips müşteri hizmetleri ile bir ilişkiniz var ve bu sorular çok sorulunca burada paylaşıp dertten kurtulmak istediniz :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
11 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: tvefsanesi

Bunu herhalde size müşteri hizmetleri gönderdi :) Ya da sizin Philips müşteri hizmetleri ile bir ilişkiniz var ve bu sorular çok sorulunca burada paylaşıp dertten kurtulmak istediniz :)


evet müşteri hizmetleri gönderdi forum üyeleri faydalansın istedim zira bu konuda çok problem yaşanıyor, bu kesin çözüm mü hayır ama bazen problemi çözebiliyor :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
11 yıl
Onbaşı

PHİLİPS SMART YOUTUBE SORUNUNU ÇÖZDÜM.

PHİLİPS SERVİSİ ARADIM ÇÖZEMEDİ, TTNET ARADIM,
EN SONUNDA MODEM SRVİSİNİ ARADIM. BİLGİSAYAR BAŞINDA


DNS AYARLARINI DEĞİŞTİRDİ VE MTU AYARINI 1300 YAPTIM SORUN ÇÖZÜLDÜ.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
11 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: blackorca

PHİLİPS SMART YOUTUBE SORUNUNU ÇÖZDÜM.

PHİLİPS SERVİSİ ARADIM ÇÖZEMEDİ, TTNET ARADIM,
EN SONUNDA MODEM SRVİSİNİ ARADIM. BİLGİSAYAR BAŞINDA


DNS AYARLARINI DEĞİŞTİRDİ VE MTU AYARINI 1300 YAPTIM SORUN ÇÖZÜLDÜ.



yukarıda çözümler arasında var yazdıkların demek işe yarıyor :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
11 yıl
Binbaşı

quote:

TTNet internet servis sağlayıcıdan hizmet alıyor ve Airties marka modem kullanıyorsanız: Modemin 192.168.2.1 IP adresi arayüzüne girerek ADSL veya internet menüsündeki ayarlar kısmından MTU değerini 1300 yapıp kaydediniz. Bu ayarı kaydettikten sonra tekrar deneyiniz. Sorun hala devam ederse modem port yönlendirmesi için lütfen ekteki “Port_Yonlendirme.pdf” dokümanındaki işlemleri gerçekleştiriniz.
Buradaki “TCP portları” ve ”UDP portları” kısmına 80808080 değerlerini giriniz.


80808080 şeklinde bir port kabul etmiyor. Bu 80 ve 80 mi yoksa 8080 ve 8080 mi?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
11 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: born2bemad

quote:

TTNet internet servis sağlayıcıdan hizmet alıyor ve Airties marka modem kullanıyorsanız: Modemin 192.168.2.1 IP adresi arayüzüne girerek ADSL veya internet menüsündeki ayarlar kısmından MTU değerini 1300 yapıp kaydediniz. Bu ayarı kaydettikten sonra tekrar deneyiniz. Sorun hala devam ederse modem port yönlendirmesi için lütfen ekteki “Port_Yonlendirme.pdf” dokümanındaki işlemleri gerçekleştiriniz.
Buradaki “TCP portları” ve ”UDP portları” kısmına 80808080 değerlerini giriniz.


80808080 şeklinde bir port kabul etmiyor. Bu 80 ve 80 mi yoksa 8080 ve 8080 mi?

8080 olmalı.

80808080 diye bir port yoktur sanırım.



S
9 yıl
Er

hiç kimseye kesinlikle tavsiye etmiyorum

ürünü Kadirli teknosa dan aldım
ama bin pişmanım
alalı bir kaç hafta olmadan TV kilitlenmeye başladı kanal geçişleri çok aşırı yavaş
teknik servis dedim ücretli gelirmiş dediler
iyiki sıfır tv aldım ve garantisi var dedim.
velhasılı bin pişmanım sakın yakşalmayım Philips marka ne varsa almayın derim ...
Smart tv zaten söylemeye gerek yok
kimse giremiyor...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
8 yıl
Yarbay

youtube smart tv sorunu ;

normal saatlerde fazla sorun yok gibi

ama burası TR olunca akşam üzeri youtube den 2 şeye bakmak baya sorun oluyor

ama asıl sorun şu ki ! smart tv lerdeki youtube uygulaması 1080p video ya ayarlanmış ! :(

günün heran gibi bir saati 1080p olmayan videoları sorunsuz takılmadan izleniyor

1080p olmasında 720p olsa sorun yok ama bu sorunun aşılması için youtube

bu seçeneği ne zaman aktif edecek !?

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

youtube ye bu sorunu geri bildirimle hep beraber bildirelim ki

isteyen istediği çözünürlükte takılmadan youtube izleye bilsindimi

ben tek başıma geri bildirim yaptım ama sistem tek bir geri bildirimleri fazla dikkate almıyor

onun için herkesin yardımı lazım arkadaşlar !



M
8 yıl
Er

Philips55PUK.. Tv aldım. Digiturk kutusundan start ile tv ye bağlıyım. Tv izlerken kendiliğinden ana menüye dönüp duruyor. Sürekli tv tușuna basmak zorunda kalıyorum. Lütfen bilen varsa yardımlarınızı bekliyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

C
7 yıl
Yüzbaşı

sunucu bulunamadı yada bağlanılamadı hatasını çözmek için televizyonunuz ayarlarını fabrika ayarlarına geitirip tekrar kurulum yapın.



S
6 yıl
Yüzbaşı

49pus6561 model android tv kullanıyorum. Tv ile modem arasında mesafe olduğundan wifi sinyalini iyi alamıyorum. Tv yi internete bağlamak için accespoint yada repaerter özellikli asus re-n12 cihazımı kullanabilirmiyim. Ben biraz uğraştım fakat bağlantıyı kuramadım. Bu şekilde tv ye internet bağlayan oldu mu?



T
5 yıl
Yarbay

Philips TV'nin ayarlar menüsüne giremiyorum. Kısayol var mı format için



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

M
5 yıl
Teğmen

8602 65" philips tvm var çift band wifi de 5ghz ağı hiç görmüyor, ne zararı var diyenlere netflix kalitesi düşük kalıyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi matetech -- 12 Mayıs 2019; 10:42:29 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
S
5 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: matetech

8602 65" philips tvm var çift band wifi de 5ghz ağı hiç görmüyor, ne zararı var diyenlere netflix kalitesi düşük kalıyor.
Hocam aynı sorunu ben de yaşıyorum, sen çözebildin mi ? Modem 1.5 metre yanda ama görmüyor. 2.4 olanı görüyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

M
5 yıl
Çavuş

Arkadaşlar bir sorunum var :49pus7002 televizyonda televizyonu kapatıp açtığımda ,bazen görüntü var ama ses olmuyor. Televizyonu yeniden başlatırsam normale dönüyor.Servis iki sefer anakartı değişti ama çözüm olmadı. Değişim kararı verildi. Bu olayın çözümü var mı ? Çünkü yeni alacağım televizyon aynı marka olacak. İlgilenecek arkadaşa şimdiden teşekkür ediyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

H
3 yıl
Binbaşı

Bu sorunu yaşayan kişiler 5GHz kablosuz ağının kanalını modem/router arayüzünden 36, 40, 44 veya 48 olarak değiştirirse sorun çözülecektir.

@saameet_06 @matetech

Aradan 2 yıl geçse de Google aramalarında hala çıkıyor.


< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @saameet_06 , @matetech
Q
3 yıl
Yüzbaşı

Allah senden razi olsun hocam. 40 yapinca 5ghz gordu televizyon ama hiz olarak cok yavas kaliyor yine.

1000 mbit turknet var evde. Tv 100mbit i gecmiyor hiz testinde.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @holyjohn
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.