dell marka netbook muz var iyi güzel hoş.klavyesinde sorunlar meydana geldi. herneyse media marktan almıştım. media mark topu dell müş. hiz. attı. iyi..dell aradık cihazı yerinde tamir ediyorlar diye bir sürü laf duymuştum yada forumda yazılar okumuştum hepsi hikaye... bana bir kargo adresi verdiler. buraya gönderin kargoyuda siz ödeyin...bırakın evimde tamir işini kargo parasını bile bana ödetiyorlar. ben kargo parsında değilim. sinbo bile bunlardan daha iyi hizmet veriyor....
yani arkadaşlar dell markasını kötülemiyorum ama bu servis işi hikaye çıktı...sinboyu örnek veriyorum en azından kargo evime geliyor alıyor parada almıyorlar.iki ürünüm sıfırıyla değiştirild geldi...sinbo ile dell kıyaslamak abes ama müş . hiz metlerini kıyaslarsak sinbo açık ara önde...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartalaraz -- 29 Nisan 2013; 14:17:05 >
Ben bizzat yasadim bu sorunu. Cihaz geldi klavye degisti.ama sacmalamiyorum..eve gelmesini bos verin kargo parasinida bizzat odedim..neyse forumda 10 senedir varim yalan atacak hakim yok.sonucta hic bir firma babamin degil..cihaz netbook..
Serinin sonunda ''c'' harfi bulunan modellerde yerinde servis olayı yok bildiğim kadarıyla. Bu arada bende bir soru sorayım. İstanbul'da teknik servisleri nerede bunların?
ben yeni 5521 model laptop aldım.bozuk çıktı.yerinde servis vermediler.1 kişiye verdiler diye herkese yerinde servis veriyorlar anlamına gelmiyor.soruyu soran arkadaşın yaşadıklarını aynen doğrudur.benden de istanbuldaki teknik servise parasını ben ödemek koşuluyla kargo ile göndermemi, oradan ELDEN almamı ve yazdıkları raporla aldığım yere kargoyla göndermemi istediler.Bir de ben istanbulda değilim ve ürün tamamen "yepyeniydi." yada bana eski ürübü kakaladılar. asıl saçma olan onların sattığı ürünün yine kendileri tarafından test edilip ona sonuça göre değiştirilip değiştirilmeyeceğine karar verilmesi.yani demke istediğim bağımsız biryer test etmesi ve rapor vermesi gerekmez mi..
ayırca telefondaki sözde teknik servisi çok laubali..onların bildikleri ancak bilgisayar konusunda hiçbirşey bilmeyen insanlara yardım etmek için..ürün bozuksa veya anlamıyorlarsa bana dedikleri gibi " o pek büyütülecek bir sorun değil, hatta sorun değil görmezlikten gelin " bile diyebiliyorlar..
ayırıca aldıığınız bir ürünü 30 gün içinde değiştirmek istediğinizde kesinlikle kargo ücretini ödemeyeniz.yasal olarak bu ücreti satıcı öder.koskoca delle bunu söyledim.yani paran mı bir kargo için dedi bana.ben vereyim isterseniz ama ben de fazla yok diye ekledi..nasıl "büyük" bir firma olduğunu anladık..birdaha tövbe..bir gözümde şu an sıradan ir üçkağıtçıdan bir farkı yok..
ayırca ben memnunum vs diyenler beni ingilendirmiyor..sonuç itibariyle herkese eşit fiyata satıyorlarsa herkese eşit hizmeti de vermek zorundalar..
dell alırken bu ürünün yerinde hizmeti varmı diye sorun..çünkü ne satarlarsa otomaitkmen var diyorlar ama bu ürünler hangileri internet sitelrinde yazılmamış.
yani arkadaşlar dell markasını kötülemiyorum ama bu servis işi hikaye çıktı...sinboyu örnek veriyorum en azından kargo evime geliyor alıyor parada almıyorlar.iki ürünüm sıfırıyla değiştirild geldi...sinbo ile dell kıyaslamak abes ama müş . hiz metlerini kıyaslarsak sinbo açık ara önde...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartalaraz -- 29 Nisan 2013; 14:17:05 >