Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
22
Cevap
1648
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Vodafone nun Terbiyesizligi
B
11 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

avea dan anneme ait hatti vodafone na taşidik. Hatti taşirkende 30 tl 1500 dk olan tarife geçmek istedigimizi söyledik. Hat taşima işlemi tamamlandıktan sonra bir kontrol edeyim dedim. Online işlemlerden girdim tarifeme baktım cepavantaj500 yaziyor hemen müşteri hizmetlerini aradim. ilk aradigimda şiyayetimi belirttim cümlem bittigi gibi telefonu suratima kapattı. sonra tekrar aradim. Dedim nasıl bi terbiyesizliktir bu suratima telefon kapatıyorsunuz. müşteri temsilcisinden şikayetçi oldum. ben şikayetçi olunca 2. aradigim müşteri temcilsi benimle ilgilendi ve tarifemizi cep avantaj1000 e gecirdi. Gecirmeden öncede bana dedi ki anlık tarife geçişleri sirasinda hat kopabilir kapatıp tekrar arayin. size bir mesaj gönderiyoruz 1 yil taahüt veriyorsunuz hattiniza 500 dk daha tanimliyoruz peki teşekkur ederim ilgilendiginiz için dedim telefonu kapattım 3. kez tekrar aradim bu cikan müşteri temsilcine durumu anlattım benim yapabilecegim birşey yok dedi ve telefonu suratima tekrar kapattı.

1. olarak ben fark etmeseydim annemde konuşur telefonla 1500 dk var diye 1300 dk görüşseydi. 350 400 tl fatura gelicekti. ben derdimi kime anlatacaktim

2. benim fark edip söyledigim zaman niye düzeltmezse ne işe yarar müşteri hizmetleri.

3. olarak ben zaten hattı taşimak için cepmerkezine gittim niye tekrar gitmem gerekiyor.



S
11 yıl
Yarbay

Bana da, tarife degistirirken gorusme sonlanabilir kapatip tekrar arayin dediginde, kapatmadim kendiliginden kapanirsa kapansin dedim ve hat kesilmedi. Aksi halde 2. kez aradiginda isin yoksa derdini bir daha anlat alayabilirlerse. Bu arada hattini tasidigin cepshopdaki herif bir cift sözü haketmiş.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
11 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

ya ben hata yaptıklarini söylüyorum düzeltemeyiz diyor müşteri hizmetleri ne işe yariyor bu müşteri hizmetleri



E
11 yıl
Çavuş

Hata işlem yapan bayiye ait, siz sozleşmeyi imzalarken üzerinde hangi tarife yazıyordu, veya neye imza attınız! Kontrol etmeniz isabet olmuş fakat burdaki hata vodafone nin değil bayide çalişan aktivasyoncunun,



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
11 yıl
Yarbay

Avea ve Vodafonun,müşteri hizmetlerine işim düşmesin diye öyle dikkat ediyorum ki...
Aptal aptal insanlar bakıyor telefonlara,
İşini iyi yapan temsilcileri tenzih ederim



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

B
11 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

iyi de o bayi vodafone bayisi degil mi bayisi hatta yaptiysa benim sucum ne arasin düzeltirsin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
11 yıl
Binbaşı

vodafone müsteri temsilcisinin yaptıgı terbiyesizlik sana özel degil,genel karakteristik özellikleri.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

G
11 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: BuBBa123

iyi de o bayi vodafone bayisi degil mi bayisi hatta yaptiysa benim sucum ne arasin düzeltirsin.

bayide sözleşme imzalamadınız mı???

annenizin imzaladığı sözleşmede ne yazıyordu???

eğer sözleşmede cepavantaj 500 yazıyorsa, en az bayi kadar sizin de hatanız var demektir

eğer sözleşmede 30 TL.'lik dediğiniz tarife yazıyorsa ve buna rağmen cepavantaj500'e geçirildiyseniz BTK+Tüketici Hakem Heyeti yollarını kullanmak gerekir...........


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
11 yıl
Yarbay

BTK ve sikayetvar uzerinden sikayette bulun,vodafone benim devamli suratima kapatir oldu sikayet ettim tarih saat istediler,gerci bulamayacaklar ses kaydini yine ama iste ugrastiriyorlar,

ayrica vodafone cep merkezleri tarife vs islerinde musteri hizmetlerinden daha üst yetkidedir,Turkcell gibi degil bilgin olsun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
I
11 yıl
Yüzbaşı

Vodafone'mi yoksa temsilci mi size terbiyesizlik yaptı? şikayet edin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
11 yıl
Yüzbaşı

Hiç bir temsilci suratınıza lap diye kapatmaz iyi akşamlar, iyi günler deyip kapatmıştır


Bu mesaja 3 cevap geldi.
İ
11 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Jexon17

Hiç bir temsilci suratınıza lap diye kapatmaz iyi akşamlar, iyi günler deyip kapatmıştır

genelde öyle oluyor ama iki gün önce aynı durum avea MH de başıma geldi, bir anda tlf yüzüme kapattı eleman.
ben de bir daha arayıp şikayette bulındum, personele yazılı ve sözlü uyarıda bulunmuşlar. (şikayetimden sonra bana dönüp durumu ilettiler)



B
11 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Jexon17

Hiç bir temsilci suratınıza lap diye kapatmaz iyi akşamlar, iyi günler deyip kapatmıştır

başka işim yok forumda yalan konu acicam yürü git


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
11 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: gaggag

quote:

Orijinalden alıntı: BuBBa123

iyi de o bayi vodafone bayisi degil mi bayisi hatta yaptiysa benim sucum ne arasin düzeltirsin.

bayide sözleşme imzalamadınız mı???

annenizin imzaladığı sözleşmede ne yazıyordu???

eğer sözleşmede cepavantaj 500 yazıyorsa, en az bayi kadar sizin de hatanız var demektir

eğer sözleşmede 30 TL.'lik dediğiniz tarife yazıyorsa ve buna rağmen cepavantaj500'e geçirildiyseniz BTK+Tüketici Hakem Heyeti yollarını kullanmak gerekir...........

hocam ben kimseyi şikayet etmek niyetinde degilim yaptıklari hatayi düzeltmelerini istiyorum onu bile beceremiyorlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
11 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: beter.böcek

BTK ve sikayetvar uzerinden sikayette bulun,vodafone benim devamli suratima kapatir oldu sikayet ettim tarih saat istediler,gerci bulamayacaklar ses kaydini yine ama iste ugrastiriyorlar,

ayrica vodafone cep merkezleri tarife vs islerinde musteri hizmetlerinden daha üst yetkidedir,Turkcell gibi degil bilgin olsun

hocam hatta benim hatam degil. hata vodafone nun hatasi bayisininmiş yok müşteri hizmetlerininmiş beni ilgilendirmez. ben aradim hatayi düzeltmelerini istedim. düzeltmediler. ben bunu bilirim.



G
11 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: BuBBa123

quote:

Orijinalden alıntı: gaggag

quote:

Orijinalden alıntı: BuBBa123

iyi de o bayi vodafone bayisi degil mi bayisi hatta yaptiysa benim sucum ne arasin düzeltirsin.

bayide sözleşme imzalamadınız mı???

annenizin imzaladığı sözleşmede ne yazıyordu???

eğer sözleşmede cepavantaj 500 yazıyorsa, en az bayi kadar sizin de hatanız var demektir

eğer sözleşmede 30 TL.'lik dediğiniz tarife yazıyorsa ve buna rağmen cepavantaj500'e geçirildiyseniz BTK+Tüketici Hakem Heyeti yollarını kullanmak gerekir...........

hocam ben kimseyi şikayet etmek niyetinde degilim yaptıklari hatayi düzeltmelerini istiyorum onu bile beceremiyorlar.

Hata dediğiniz şey nedir
Müşteri hizmetlerinin tavrı mı
Yanlış tarifeye geçirildiğiniz iddiası mı
Yanlış tarifeye geçirildiğinizi iddia ediyorsanız
İmzalanan sözleşmede hangi tarife yazıyorsa o geçerlidir
Bunu anlatmak istiyorum!!!



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
11 yıl
Yarbay

Şikayet etmek gerekiyor. Onlar bizlere hizmet etmek için maaş alıyorlar



O
11 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: BuBBa123

quote:

Orijinalden alıntı: Jexon17

Hiç bir temsilci suratınıza lap diye kapatmaz iyi akşamlar, iyi günler deyip kapatmıştır

başka işim yok forumda yalan konu acicam yürü git

evet açarsın


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
11 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Jexon17

Hiç bir temsilci suratınıza lap diye kapatmaz iyi akşamlar, iyi günler deyip kapatmıştır

Hiçbir hakaret ve benzeri birşey söylemediğim halde Vodafone temsilcisi benim de yüzüme kapatmıştı :)

size denk gelmemiştir bence



S
11 yıl
Yüzbaşı

Bunların alayı böyle hocam paraya doymuslar belli.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >