Bana da, tarife degistirirken gorusme sonlanabilir kapatip tekrar arayin dediginde, kapatmadim kendiliginden kapanirsa kapansin dedim ve hat kesilmedi. Aksi halde 2. kez aradiginda isin yoksa derdini bir daha anlat alayabilirlerse. Bu arada hattini tasidigin cepshopdaki herif bir cift sözü haketmiş. |
ya ben hata yaptıklarini söylüyorum düzeltemeyiz diyor müşteri hizmetleri ne işe yariyor bu müşteri hizmetleri |
Hata işlem yapan bayiye ait, siz sozleşmeyi imzalarken üzerinde hangi tarife yazıyordu, veya neye imza attınız! Kontrol etmeniz isabet olmuş fakat burdaki hata vodafone nin değil bayide çalişan aktivasyoncunun, |
Avea ve Vodafonun,müşteri hizmetlerine işim düşmesin diye öyle dikkat ediyorum ki... Aptal aptal insanlar bakıyor telefonlara, İşini iyi yapan temsilcileri tenzih ederim |
iyi de o bayi vodafone bayisi degil mi bayisi hatta yaptiysa benim sucum ne arasin düzeltirsin. |
vodafone müsteri temsilcisinin yaptıgı terbiyesizlik sana özel degil,genel karakteristik özellikleri. |
bayide sözleşme imzalamadınız mı??? annenizin imzaladığı sözleşmede ne yazıyordu??? eğer sözleşmede cepavantaj 500 yazıyorsa, en az bayi kadar sizin de hatanız var demektir eğer sözleşmede 30 TL.'lik dediğiniz tarife yazıyorsa ve buna rağmen cepavantaj500'e geçirildiyseniz BTK+Tüketici Hakem Heyeti yollarını kullanmak gerekir........... |
BTK ve sikayetvar uzerinden sikayette bulun,vodafone benim devamli suratima kapatir oldu sikayet ettim tarih saat istediler,gerci bulamayacaklar ses kaydini yine ama iste ugrastiriyorlar, ayrica vodafone cep merkezleri tarife vs islerinde musteri hizmetlerinden daha üst yetkidedir,Turkcell gibi degil bilgin olsun |
Vodafone'mi yoksa temsilci mi size terbiyesizlik yaptı? şikayet edin. |
Hiç bir temsilci suratınıza lap diye kapatmaz iyi akşamlar, iyi günler deyip kapatmıştır |
genelde öyle oluyor ama iki gün önce aynı durum avea MH de başıma geldi, bir anda tlf yüzüme kapattı eleman. ben de bir daha arayıp şikayette bulındum, personele yazılı ve sözlü uyarıda bulunmuşlar. (şikayetimden sonra bana dönüp durumu ilettiler) |
başka işim yok forumda yalan konu acicam yürü git |
hocam ben kimseyi şikayet etmek niyetinde degilim yaptıklari hatayi düzeltmelerini istiyorum onu bile beceremiyorlar. |
hocam hatta benim hatam degil. hata vodafone nun hatasi bayisininmiş yok müşteri hizmetlerininmiş beni ilgilendirmez. ben aradim hatayi düzeltmelerini istedim. düzeltmediler. ben bunu bilirim. |
Hata dediğiniz şey nedir Müşteri hizmetlerinin tavrı mı Yanlış tarifeye geçirildiğiniz iddiası mı Yanlış tarifeye geçirildiğinizi iddia ediyorsanız İmzalanan sözleşmede hangi tarife yazıyorsa o geçerlidir Bunu anlatmak istiyorum!!! |
Şikayet etmek gerekiyor. Onlar bizlere hizmet etmek için maaş alıyorlar |
evet açarsın |
Hiçbir hakaret ve benzeri birşey söylemediğim halde Vodafone temsilcisi benim de yüzüme kapatmıştı :) size denk gelmemiştir bence |
Bunların alayı böyle hocam paraya doymuslar belli. |
1. olarak ben fark etmeseydim annemde konuşur telefonla 1500 dk var diye 1300 dk görüşseydi. 350 400 tl fatura gelicekti. ben derdimi kime anlatacaktim
2. benim fark edip söyledigim zaman niye düzeltmezse ne işe yarar müşteri hizmetleri.
3. olarak ben zaten hattı taşimak için cepmerkezine gittim niye tekrar gitmem gerekiyor.