Sinyal seviyesi tam gözüküyor ama arayanlar ulaşamıyor,ben kimseyi arayamıyor mesaj gönderemiyorum.Düzelmesi için telefonu yeniden başlatmam gerekiyor.LG OPTİMUS 4X HD kullanıyorum 3 haftalık telefon, öncesinde hiçbir problem yoktu son 3 gündür böyle birşey yaşıyorum.Çok sinir bozucu arkadaşlar , bunun sebebi ne olabilir ,böyle bir sorun yaşan var mı varsa neler yaptılar çözmek için ? [ Turkcell le sorun bildirimi gönderdim , ev adresimi sorunun detaylarını aldılar benden cevap bekliyorum, daha da olmadı 3 haftalık telefonu servise göndericem soğuttu beni ]
Sinyal seviyesi tam gözüküyor ama arayanlar ulaşamıyor,ben kimseyi arayamıyor mesaj gönderemiyorum.Düzelmesi için telefonu yeniden başlatmam gerekiyor.LG OPTİMUS 4X HD kullanıyorum 3 haftalık telefon, öncesinde hiçbir problem yoktu son 3 gündür böyle birşey yaşıyorum.Çok sinir bozucu arkadaşlar , bunun sebebi ne olabilir ,böyle bir sorun yaşan var mı varsa neler yaptılar çözmek için ? [ Turkcell le sorun bildirimi gönderdim , ev adresimi sorunun detaylarını aldılar benden cevap bekliyorum, daha da olmadı 3 haftalık telefonu servise göndericem soğuttu beni ]
telefonunda şebeke modunda hangi seçenek seçili bulunuyor
Sinyal seviyesi tam gözüküyor ama arayanlar ulaşamıyor,ben kimseyi arayamıyor mesaj gönderemiyorum.Düzelmesi için telefonu yeniden başlatmam gerekiyor.LG OPTİMUS 4X HD kullanıyorum 3 haftalık telefon, öncesinde hiçbir problem yoktu son 3 gündür böyle birşey yaşıyorum.Çok sinir bozucu arkadaşlar , bunun sebebi ne olabilir ,böyle bir sorun yaşan var mı varsa neler yaptılar çözmek için ? [ Turkcell le sorun bildirimi gönderdim , ev adresimi sorunun detaylarını aldılar benden cevap bekliyorum, daha da olmadı 3 haftalık telefonu servise göndericem soğuttu beni ]
telefonunda şebeke modunda hangi seçenek seçili bulunuyor
şebeke modu derken , ağ modu: GSM/WCDMA (otomatik mod) , şebeke seçimi: otomatik olarak seç var. Mobil ağ ayarları kısmında hiçbir değişiklik yapmadım zaten 3 gün önce de hard reset yapmıştım o kısım ilk günkü gibi duruyor. Tam olarak sorduğunuz kısmı yazabildim mi ya da neyi yazıyım tam menüdeki adını söylerseniz daha doğru yazabilirim.
Sinyal seviyesi tam gözüküyor ama arayanlar ulaşamıyor,ben kimseyi arayamıyor mesaj gönderemiyorum.Düzelmesi için telefonu yeniden başlatmam gerekiyor.LG OPTİMUS 4X HD kullanıyorum 3 haftalık telefon, öncesinde hiçbir problem yoktu son 3 gündür böyle birşey yaşıyorum.Çok sinir bozucu arkadaşlar , bunun sebebi ne olabilir ,böyle bir sorun yaşan var mı varsa neler yaptılar çözmek için ? [ Turkcell le sorun bildirimi gönderdim , ev adresimi sorunun detaylarını aldılar benden cevap bekliyorum, daha da olmadı 3 haftalık telefonu servise göndericem soğuttu beni ]
telefonunda şebeke modunda hangi seçenek seçili bulunuyor
şebeke modu derken , ağ modu: GSM/WCDMA (otomatik mod) , şebeke seçimi: otomatik olarak seç var. Mobil ağ ayarları kısmında hiçbir değişiklik yapmadım zaten 3 gün önce de hard reset yapmıştım o kısım ilk günkü gibi duruyor. Tam olarak sorduğunuz kısmı yazabildim mi ya da neyi yazıyım tam menüdeki adını söylerseniz daha doğru yazabilirim.
söylemiş olduğum ağ modu otomatik olarak seçili değise bulunduğunuz bölgede eğer 3g ve 2g servislerinden bir yoksa bu sorunu yaşaya bilirsiniz. sizin dışınızda bu sorunu yaşayan kimse oldu mu? bölgesel bir durumda olabilir. bu sorunu gün içerisinde farklı yerlere gittiğinizde de yaşıyorsanız hattan yada cihazdan kaynaklanıyor olabilir yani telefonunuz 3g ve 2g şebeke geçişlerine uyum sağlamıyor olabilir. sabit olduğunuzda isterseniz ağ modunu sadece wcdma veya sadece gsm seçip kullanmayı deneyip sorunu hattan mı yoksa telefondan mı kaynaklandığını öğrenebilirsiniz eğer 2g veya 3g sabitlediğinizde aynı sorunu yaşamıyorsanız sorun cihazdır. şebeke geçişlerini yapamıyor demektir.
Sorunu yaşadığım yerler genelde kapalı mekanlar , belki açık alanda da oluyordur ben farketmemiş olabilirim.Ama şunu söyleyeyim bir önceki telefonumu aynı mekanlarda kullandığımda hiç böyle bir sorunla karşılaşmamıştım, 3 gün öncesine kadar yeni telefonumla da sorun yoktu.Söylediğiniz ayarı buldum "sadece gsm " olarak kullanmayı deneyeceğim.Bir de simkartı değiştirmemi öneren arkadaşlar oldu şuan 64k kullanıyorum 128k al diyenler oldu ,64k nın yenisini al diyenler oldu. Yarın yeni bir simkart almayı düşünüyorum.Sizce faydası olabilir mi ?
Sorunu yaşadığım yerler genelde kapalı mekanlar , belki açık alanda da oluyordur ben farketmemiş olabilirim.Ama şunu söyleyeyim bir önceki telefonumu aynı mekanlarda kullandığımda hiç böyle bir sorunla karşılaşmamıştım, 3 gün öncesine kadar yeni telefonumla da sorun yoktu.Söylediğiniz ayarı buldum "sadece gsm " olarak kullanmayı deneyeceğim.Bir de simkartı değiştirmemi öneren arkadaşlar oldu şuan 64k kullanıyorum 128k al diyenler oldu ,64k nın yenisini al diyenler oldu. Yarın yeni bir simkart almayı düşünüyorum.Sizce faydası olabilir mi ?
sim kartınızı farklı cihazlarda kullandığınızda sorun devam ediyorsa çözüm olabilir ama diğer cihazlarda sorunsuz kullanıyorsanız değişmeniz anlamsız olacaktır.
doğru söylüyorsunuz aslında önceki telefonumda sorun yapmadığını düşünürsek anlamsız kaçıyor ama yine de ben simkarttan olma ihtimalini dışlamak için yenilemeyi düşünüyorum.Sonrasında yalnızca "gsm modu" denerim sorun düzelirse bu telefondandır demek olacak servise vereceğim cihazı.Düzelmezse telefondan değildir demek olmayacak o da var tabi. Anlaşılan daha çok uğraşıcam
Gelen aramaları al diye bisey var onu acicaksiniz.
nerde ki bu ayar. Aradım bulamadım ,reddetme yönlendirme var da onu göremedim söylersen yerini kontrol ederim.Benim ki gelen aramayı arasıra al da sanırım Öyle birşey olduğunu sanmıyorum çünkü normal çalıştığı zaman da oluyor ,kaldı ki ben öyle bir ayar değiştirmedim.Başka ihtimaller bulmamız lazım
Sinyal seviyesi tam gözüküyor ama arayanlar ulaşamıyor,ben kimseyi arayamıyor mesaj gönderemiyorum.Düzelmesi için telefonu yeniden başlatmam gerekiyor.LG OPTİMUS 4X HD kullanıyorum 3 haftalık telefon, öncesinde hiçbir problem yoktu son 3 gündür böyle birşey yaşıyorum.Çok sinir bozucu arkadaşlar , bunun sebebi ne olabilir ,böyle bir sorun yaşan var mı varsa neler yaptılar çözmek için ? [ Turkcell le sorun bildirimi gönderdim , ev adresimi sorunun detaylarını aldılar benden cevap bekliyorum, daha da olmadı 3 haftalık telefonu servise göndericem soğuttu beni ]
her markada her operatörde değişiyormu bu ayrlar acaba
Bende galaxy s duos var . Ben arayabiliyorum ama karsi taraf beni arayamiyor istersem .. sizdede bu mu var diye dusundum ben
tamam heralde bendeki gelen "aramaları reddet" seçeneğine denk geliyor.Aslında android 4.x aynı olmasını beklerdim ayar isminin neyse anladım demek istediğini , o ayarlarda sorun yok baktım.
Sinyal seviyesi tam gözüküyor ama arayanlar ulaşamıyor,ben kimseyi arayamıyor mesaj gönderemiyorum.Düzelmesi için telefonu yeniden başlatmam gerekiyor.LG OPTİMUS 4X HD kullanıyorum 3 haftalık telefon, öncesinde hiçbir problem yoktu son 3 gündür böyle birşey yaşıyorum.Çok sinir bozucu arkadaşlar , bunun sebebi ne olabilir ,böyle bir sorun yaşan var mı varsa neler yaptılar çözmek için ? [ Turkcell le sorun bildirimi gönderdim , ev adresimi sorunun detaylarını aldılar benden cevap bekliyorum, daha da olmadı 3 haftalık telefonu servise göndericem soğuttu beni ]
telefonunda şebeke modunda hangi seçenek seçili bulunuyor
şebeke modu derken , ağ modu: GSM/WCDMA (otomatik mod) , şebeke seçimi: otomatik olarak seç var. Mobil ağ ayarları kısmında hiçbir değişiklik yapmadım zaten 3 gün önce de hard reset yapmıştım o kısım ilk günkü gibi duruyor. Tam olarak sorduğunuz kısmı yazabildim mi ya da neyi yazıyım tam menüdeki adını söylerseniz daha doğru yazabilirim.
söylemiş olduğum ağ modu otomatik olarak seçili değise bulunduğunuz bölgede eğer 3g ve 2g servislerinden bir yoksa bu sorunu yaşaya bilirsiniz. sizin dışınızda bu sorunu yaşayan kimse oldu mu? bölgesel bir durumda olabilir. bu sorunu gün içerisinde farklı yerlere gittiğinizde de yaşıyorsanız hattan yada cihazdan kaynaklanıyor olabilir yani telefonunuz 3g ve 2g şebeke geçişlerine uyum sağlamıyor olabilir. sabit olduğunuzda isterseniz ağ modunu sadece wcdma veya sadece gsm seçip kullanmayı deneyip sorunu hattan mı yoksa telefondan mı kaynaklandığını öğrenebilirsiniz eğer 2g veya 3g sabitlediğinizde aynı sorunu yaşamıyorsanız sorun cihazdır. şebeke geçişlerini yapamıyor demektir.
şimdi aklıma geldi 2g 3g geçişlerinde sorun olsa 3-4 saat hatta daha fazla boyunca yapar mı ulaşılamama sorununu üstelik konum değiştirmeye rağmen.Mesela evde başlasın ulaşılamama problemi ,ben farkına varıyım ama yeniden başlatmıyım telefonu, dışarı çıkıp dolaşmaya başlıyım böyle bir durumda bile yeniden başlatana kadar sorunlu kalıyor.
Ekleme: Turkcell sorun bildirimime cevap verdi.Ne demek oluyor bu ? " Kapsama alanıyla ilgili talebinizi değerlendirdik.Belirttiğiniz bölgede yer bulamadığımız için baz istasyonu kurulumu yapilamamaktadır.Uygun yer önermek isterseniz 532 yi arayabilirsiniz."
Sinyal seviyesi tam gözüküyor ama arayanlar ulaşamıyor,ben kimseyi arayamıyor mesaj gönderemiyorum.Düzelmesi için telefonu yeniden başlatmam gerekiyor.LG OPTİMUS 4X HD kullanıyorum 3 haftalık telefon, öncesinde hiçbir problem yoktu son 3 gündür böyle birşey yaşıyorum.Çok sinir bozucu arkadaşlar , bunun sebebi ne olabilir ,böyle bir sorun yaşan var mı varsa neler yaptılar çözmek için ? [ Turkcell le sorun bildirimi gönderdim , ev adresimi sorunun detaylarını aldılar benden cevap bekliyorum, daha da olmadı 3 haftalık telefonu servise göndericem soğuttu beni ]
telefonunda şebeke modunda hangi seçenek seçili bulunuyor
şebeke modu derken , ağ modu: GSM/WCDMA (otomatik mod) , şebeke seçimi: otomatik olarak seç var. Mobil ağ ayarları kısmında hiçbir değişiklik yapmadım zaten 3 gün önce de hard reset yapmıştım o kısım ilk günkü gibi duruyor. Tam olarak sorduğunuz kısmı yazabildim mi ya da neyi yazıyım tam menüdeki adını söylerseniz daha doğru yazabilirim.
söylemiş olduğum ağ modu otomatik olarak seçili değise bulunduğunuz bölgede eğer 3g ve 2g servislerinden bir yoksa bu sorunu yaşaya bilirsiniz. sizin dışınızda bu sorunu yaşayan kimse oldu mu? bölgesel bir durumda olabilir. bu sorunu gün içerisinde farklı yerlere gittiğinizde de yaşıyorsanız hattan yada cihazdan kaynaklanıyor olabilir yani telefonunuz 3g ve 2g şebeke geçişlerine uyum sağlamıyor olabilir. sabit olduğunuzda isterseniz ağ modunu sadece wcdma veya sadece gsm seçip kullanmayı deneyip sorunu hattan mı yoksa telefondan mı kaynaklandığını öğrenebilirsiniz eğer 2g veya 3g sabitlediğinizde aynı sorunu yaşamıyorsanız sorun cihazdır. şebeke geçişlerini yapamıyor demektir.
şimdi aklıma geldi 2g 3g geçişlerinde sorun olsa 3-4 saat hatta daha fazla boyunca yapar mı ulaşılamama sorununu üstelik konum değiştirmeye rağmen.Mesela evde başlasın ulaşılamama problemi ,ben farkına varıyım ama yeniden başlatmıyım telefonu, dışarı çıkıp dolaşmaya başlıyım böyle bir durumda bile yeniden başlatana kadar sorunlu kalıyor.
Ekleme: Turkcell sorun bildirimime cevap verdi.Ne demek oluyor bu ? " Kapsama alanıyla ilgili talebinizi değerlendirdik.Belirttiğiniz bölgede yer bulamadığımız için baz istasyonu kurulumu yapilamamaktadır.Uygun yer önermek isterseniz 532 yi arayabilirsiniz."
Turkcell e ilettiğiniz sorun kapsama alanı ve baz istasyonu çekimiyle ilgili yani sizin işinizee yarıcak bi cevap değil. Sorunun çözümüde turkcell de değil zaten sizde belirtmişsiniz daha önceki cihazda bi problem olmadığını.Simkart ı değiştirmenizde hiç bi fayda olmucaktır simkart ın çekimle hiç bi alakası yok.Simkart ya çalışır yada hiç çalışmaz (Islanma, manyetik kısmında deformasyon vs.) Bana kalırsa L g müşteri hizmetleriyle bi görüşün derim. Kullanım kılavuzunda bilgilere bakın sadece 2g şebekesinde çalıştırın faydası olabilir Telefon 3g şebekesinin çekmediği noktalarda sinyal almıyo olabilir bide şu kodlamayı deneyin #330*0000# ve yes (Arama tuşu) na basın
Zamanında bu problemi yaşayıp Turkcell'e şikayeti iletmiştik. Baz istasyonlardan sorumlu elemanlarıyla görüşmüştük. Özellikle bazı noktalarda, telefon hangi baz istasyona bağlanacağına karar veremiyormuş. Bir baz istasyonunun bu noktada sinyalinin baskın gelmesi için bir değişiklik planlamış ancak uygulayamamışlardı. Zaman sonra yeni baz koyacak yer buldular ya da eşit sinyal aldığımız diğeri kalktı herhalde ki sorun ortadan kalkmıştı. 3g'de bu sorun daha çok oluyormuş. Bu bilgiyi de eklemişti. İmkan varsa 2G'ye geçin.
Sinyal seviyesi tam gözüküyor ama arayanlar ulaşamıyor,ben kimseyi arayamıyor mesaj gönderemiyorum.Düzelmesi için telefonu yeniden başlatmam gerekiyor.LG OPTİMUS 4X HD kullanıyorum 3 haftalık telefon, öncesinde hiçbir problem yoktu son 3 gündür böyle birşey yaşıyorum.Çok sinir bozucu arkadaşlar , bunun sebebi ne olabilir ,böyle bir sorun yaşan var mı varsa neler yaptılar çözmek için ? [ Turkcell le sorun bildirimi gönderdim , ev adresimi sorunun detaylarını aldılar benden cevap bekliyorum, daha da olmadı 3 haftalık telefonu servise göndericem soğuttu beni ]
telefonunda şebeke modunda hangi seçenek seçili bulunuyor
şebeke modu derken , ağ modu: GSM/WCDMA (otomatik mod) , şebeke seçimi: otomatik olarak seç var. Mobil ağ ayarları kısmında hiçbir değişiklik yapmadım zaten 3 gün önce de hard reset yapmıştım o kısım ilk günkü gibi duruyor. Tam olarak sorduğunuz kısmı yazabildim mi ya da neyi yazıyım tam menüdeki adını söylerseniz daha doğru yazabilirim.
söylemiş olduğum ağ modu otomatik olarak seçili değise bulunduğunuz bölgede eğer 3g ve 2g servislerinden bir yoksa bu sorunu yaşaya bilirsiniz. sizin dışınızda bu sorunu yaşayan kimse oldu mu? bölgesel bir durumda olabilir. bu sorunu gün içerisinde farklı yerlere gittiğinizde de yaşıyorsanız hattan yada cihazdan kaynaklanıyor olabilir yani telefonunuz 3g ve 2g şebeke geçişlerine uyum sağlamıyor olabilir. sabit olduğunuzda isterseniz ağ modunu sadece wcdma veya sadece gsm seçip kullanmayı deneyip sorunu hattan mı yoksa telefondan mı kaynaklandığını öğrenebilirsiniz eğer 2g veya 3g sabitlediğinizde aynı sorunu yaşamıyorsanız sorun cihazdır. şebeke geçişlerini yapamıyor demektir.
şimdi aklıma geldi 2g 3g geçişlerinde sorun olsa 3-4 saat hatta daha fazla boyunca yapar mı ulaşılamama sorununu üstelik konum değiştirmeye rağmen.Mesela evde başlasın ulaşılamama problemi ,ben farkına varıyım ama yeniden başlatmıyım telefonu, dışarı çıkıp dolaşmaya başlıyım böyle bir durumda bile yeniden başlatana kadar sorunlu kalıyor.
Ekleme: Turkcell sorun bildirimime cevap verdi.Ne demek oluyor bu ? " Kapsama alanıyla ilgili talebinizi değerlendirdik.Belirttiğiniz bölgede yer bulamadığımız için baz istasyonu kurulumu yapilamamaktadır.Uygun yer önermek isterseniz 532 yi arayabilirsiniz."
Turkcell e ilettiğiniz sorun kapsama alanı ve baz istasyonu çekimiyle ilgili yani sizin işinizee yarıcak bi cevap değil. Sorunun çözümüde turkcell de değil zaten sizde belirtmişsiniz daha önceki cihazda bi problem olmadığını.Simkart ı değiştirmenizde hiç bi fayda olmucaktır simkart ın çekimle hiç bi alakası yok.Simkart ya çalışır yada hiç çalışmaz (Islanma, manyetik kısmında deformasyon vs.) Bana kalırsa L g müşteri hizmetleriyle bi görüşün derim. Kullanım kılavuzunda bilgilere bakın sadece 2g şebekesinde çalıştırın faydası olabilir Telefon 3g şebekesinin çekmediği noktalarda sinyal almıyo olabilir bide şu kodlamayı deneyin #330*0000# ve yes (Arama tuşu) na basın
Teşekkürler cevap için .Telefonu sorunun açıklamasıyla birlikte LG servisine gönderdim , geri gönderilince bakalım ne olacak. Sonucu buraya yazarım.
turkcell kullanıyorum. üniversite dolayısıyla edirne deyim edirne biraz kenarda kalmış o yüzden mi yani , ne yapıcam ben baz istasyonu yanına mı taşınayım
telefonunda şebeke modunda hangi seçenek seçili bulunuyor
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
şebeke modu derken , ağ modu: GSM/WCDMA (otomatik mod) , şebeke seçimi: otomatik olarak seç var. Mobil ağ ayarları kısmında hiçbir değişiklik yapmadım zaten 3 gün önce de hard reset yapmıştım o kısım ilk günkü gibi duruyor. Tam olarak sorduğunuz kısmı yazabildim mi ya da neyi yazıyım tam menüdeki adını söylerseniz daha doğru yazabilirim.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
söylemiş olduğum ağ modu otomatik olarak seçili değise bulunduğunuz bölgede eğer 3g ve 2g servislerinden bir yoksa bu sorunu yaşaya bilirsiniz. sizin dışınızda bu sorunu yaşayan kimse oldu mu? bölgesel bir durumda olabilir. bu sorunu gün içerisinde farklı yerlere gittiğinizde de yaşıyorsanız hattan yada cihazdan kaynaklanıyor olabilir yani telefonunuz 3g ve 2g şebeke geçişlerine uyum sağlamıyor olabilir. sabit olduğunuzda isterseniz ağ modunu sadece wcdma veya sadece gsm seçip kullanmayı deneyip sorunu hattan mı yoksa telefondan mı kaynaklandığını öğrenebilirsiniz eğer 2g veya 3g sabitlediğinizde aynı sorunu yaşamıyorsanız sorun cihazdır. şebeke geçişlerini yapamıyor demektir.
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
sim kartınızı farklı cihazlarda kullandığınızda sorun devam ediyorsa çözüm olabilir ama diğer cihazlarda sorunsuz kullanıyorsanız değişmeniz anlamsız olacaktır.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
nerde ki bu ayar. Aradım bulamadım ,reddetme yönlendirme var da onu göremedim söylersen yerini kontrol ederim.Benim ki gelen aramayı arasıra al da sanırım Öyle birşey olduğunu sanmıyorum çünkü normal çalıştığı zaman da oluyor ,kaldı ki ben öyle bir ayar değiştirmedim.Başka ihtimaller bulmamız lazım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
her markada her operatörde değişiyormu bu ayrlar acaba
tamam heralde bendeki gelen "aramaları reddet" seçeneğine denk geliyor.Aslında android 4.x aynı olmasını beklerdim ayar isminin neyse anladım demek istediğini , o ayarlarda sorun yok baktım.
şimdi aklıma geldi 2g 3g geçişlerinde sorun olsa 3-4 saat hatta daha fazla boyunca yapar mı ulaşılamama sorununu üstelik konum değiştirmeye rağmen.Mesela evde başlasın ulaşılamama problemi ,ben farkına varıyım ama yeniden başlatmıyım telefonu, dışarı çıkıp dolaşmaya başlıyım böyle bir durumda bile yeniden başlatana kadar sorunlu kalıyor.
Ekleme:
Turkcell sorun bildirimime cevap verdi.Ne demek oluyor bu ?
" Kapsama alanıyla ilgili talebinizi değerlendirdik.Belirttiğiniz bölgede yer bulamadığımız için baz istasyonu kurulumu yapilamamaktadır.Uygun yer önermek isterseniz 532 yi arayabilirsiniz."
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 00BRK00 -- 19 Şubat 2013; 16:54:16 >
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
karşı taraf aramış ama telefonum full çekmesine rağmen çalmadı nedense...
Turkcell e ilettiğiniz sorun kapsama alanı ve baz istasyonu çekimiyle ilgili yani sizin işinizee yarıcak bi cevap değil. Sorunun çözümüde turkcell de değil zaten sizde belirtmişsiniz daha önceki cihazda bi problem olmadığını.Simkart ı değiştirmenizde hiç bi fayda olmucaktır simkart ın çekimle hiç bi alakası yok.Simkart ya çalışır yada hiç çalışmaz (Islanma, manyetik kısmında deformasyon vs.) Bana kalırsa L g müşteri hizmetleriyle bi görüşün derim. Kullanım kılavuzunda bilgilere bakın sadece 2g şebekesinde çalıştırın faydası olabilir Telefon 3g şebekesinin çekmediği noktalarda sinyal almıyo olabilir bide şu kodlamayı deneyin #330*0000# ve yes (Arama tuşu) na basın
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
Teşekkürler cevap için .Telefonu sorunun açıklamasıyla birlikte LG servisine gönderdim , geri gönderilince bakalım ne olacak. Sonucu buraya yazarım.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle