Yani önceden değiştirilmiş cihazı yenileyip öyle satmışlar. Satan mağazadan git değişim iste. Eğer değişim yapmazlarsa tüketici haklarına felan başvur bence. Arızalı ürünü yenileyip tekrar satmışlar.
Hangi mağazadan aldıysan önce mağazayla bir görüş. Eğer iade ya da değişim yapmazlarsa, lehine ya da aleyhine de olsa tüketici mahkeme heyetine başvur bence.
1 - Sol taraftaki 2 x USB 3.0 ve HDMI portlarının içi boş olması dolayısıyla modül ün eksik olması.
2 - Klavye Aydınlatmasının Çalışmaması.
3 - Harici Subwooferın düzgün çalışmaması
4 - 1 Saatlik kullanımda hiç fan sesi duymamış olmamla beraber bilgisayarın ateş gibi ısınması. Yani fan olmaması yada fan ın çalışmaması.
şikayetleriyle asus istanbul servisine doa değişimi için gönderdiğim bilgisayar için asusun bana az önce gönderdiği mailde aynen bunlar yazıyodu.
Merhaba;
XXX seri numaralı ürün yenilenmiş cihazlardandır. DOA değişim hakkı bulunmamaktadır. Cihazın arızaları giderilmiştir ve tarafınıza gönderilecektir.
Refurbished ürünlerde DOA değişim hakkı olmuyormu. Bilgisayar bana onarılmış olarak geldiğinde kabul etmelimiyim?