1. sayfa
Hayır Bornova Vatan dan kutulu olarak aldım, güvenlik bantlı idi |
Merhaba kader arkadaşım senden bir gün sonra yani 25 kasımda aldım bende aynı model cihazı S0ETR OLANI cihazı aldım eve geldim kurulum yaptım win 8 64 bit vardı 2 gün kullandım ve artık kendi programlarımı yüklerken sorun yaşadım ve win 7 ye döndüm. 32 bit kurdum ilk başta sonra 2 gün daha kullandım. ( Format atması ayrı bir dert biosdan bi ton ayar sonrası formatlanıyor rec. ler fln silmek gerekiyor) neyse win 7 64 bit yükleyecekken çat pc gitti. açmıyor samsung reklamından sorna gri ekran ve hayat yok. Anca biosa girip ordan hdd yi seçip açılıyordu. Bir nevi sistemi vurdurarak açıyorduk. Biosu resetleme sıfırlama çözüm getirmedi. Geçtiğimiz cumartesi servise verdim Ankara'da. Bugünse değişim raporu geldi ve aynı model bir cihaz daha aldım. SOrunun ne olduğunu çözülebilmiş değil. anakart hatası deyip geçtiler. Kronik bir durum değil gibi çünkü samsungun en çok satan serisi son 1 - 2 aydır. Umarım bu aldığım cihazda sorun olmaz. Şuan win 8 den win7 64 bit de çevirdim sistemi sorun yok gibi. |
bende 1 hafta önce vatandan probook tablet pc aldım bozuk cıktı değiştirdim gene bozuk çıktı kızdım samsung soetr modelini aldım orda çalışanlara win 8 kurdurdum bir sorun çıkmadı biraz şans işi heralde bunlardan öncede media markt tan son 1 tane kaldı diye bana kullanılmış ekranı tamir görmüş exper taplet sattı kapalı bantlı kutuydu tabletin arkasında onarıldı etiketi ve içinde bayan fotoğrafları vardı yanı 1 hafta sınandım... |
aslında ayıplı mal olduğu için gerekli testleri yapıp hemen iade almaları lazım tüketici kanunu gayet açık. bu arada sonucu merak ettim. |
sonuç garantiye gonderildikten 21 . iş günü bitiminde samsung servisine gitmek zorunda kaldım ordan bana iade değişim belgesi verdiler ve tekrar vatan computera gelrek para iadesi aldım yani lanet olsun Türkiye samsung servisine |
AYnı sorunu bende yaşamış ve servise başvurmuştum her gün arayarak bilgi verdiler bana ve 6 iş içersinde rapor verdiler değişim için. Sen direk servise mi verdin yoksa vatana mı verdin önce ? |
Arkadaşın yazdıklarını okumadın mı? İlk önce vatana orada 5 gün beklemiş samsung servisine göndermişler bulunduğu yere göre kargoyla 2 günde orası 1 hafta gitmiş kaç yerde söyledik garanti belgeli ürünlerde direk servisle muhattap olmak gerekir mağazayla değil.2 defa kendi hatamdan dolayı samsung servisine ürünü verdim birinde batarya diğerinde meyve suyu döktüm klavyeye yinede garanti içerisinde 3 gün zarfında yapıldı bataryada istanbuldan aldırttılar 3 günde elimdeydi.ben sorun yaşamadım birde direk servise verdim mağazaya değil uğraşamam mağazayla,servislerinde ya da ellerinde bekletebilirler servise gitmesi uzun zaman alabilir arkadaştada bu olmuş. |
1. sayfa
Ertesi gün iade ve değişim için gittimde kabul etmediler. Yazılımsal sorun olacağını söyleyip kendi teknik servisleri için notebooku aldılar. 5gün geçtikten sonra telefona gelen SMS'de notebookun Samsung yetkili servisine gönderildiği yazıyordu. Ve şu an halen bekliyorum.
Ayırdığım bütçeme göre bu notebooku ekran kalitesi için tercih etmiştim. Diğer seçimim ise bununu dengi olan Lenovo Z580 olacaktı.
Bu talihsiz durum oldukça canımı sıkmış durumda. 5dk dahi kullanmadığım & elimde kalan notebook. Gerekli olduğu bir zamanda aldığım notebooku kullanamamış olmam ve giden param. Üstelik sorunun akibeti belli olmadığı için servis ile uğraşacak olmam.
Bu mesajı sadece bilgilendirme amaçlı ve eğer varsa sizin de tavsiye & düşüncelerinizi almak için yazdım.
Ayrıca bu modeli alırken sizinde böyle bir talihsiz olayla karşı karşıya kalabileceğinizi & birkez daha düşünmeniz gerektiğini belirtmek isterim. Keşke Z580'i alsaydım