Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
2
Cevap
537
Tıklama
0
Öne Çıkarma
ASUS SERVİS SORUNU
6
12 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

Asus N53jf model laptopum klavye arızası için servise gönderdim.Laptop servisten hasarlı bir şekilde geldi.Kargo şirketine rapor tutturdum.Anakart arızası için tekrar servise gönderdim.Bu kez hasar için 500 tl anakart arızası için 500 tl fatura ile gönderildi.Ne yapmam gerekiyor yardım eder misiniz?



M
12 yıl
Teğmen

Hocam öncelikle gecmis olsun.Bana derseniz kendi bulunduğunuz ilçenin Kaymakamlığı'na gidin,orda tüketici hakları bölümü var.Elinizdeki bütün belgelerle beraber gidin.Faturadan tutun,bütün kargo takip fişleri ile ve tabi en son tutturdugunuz rapor ile beraber gidin.Sikayetinizi belirtin.Süreç tamamen ucretsiz.Onlar en kısa zamanda sizi çağırıp dinlerler.Ondan sonra süreç baslar.İlk olarak Asus'a ihbarname çekerler.Hakliysaniz eger cok buyuk bı ihtimalle ihbarnameden hemen sonra Asus peşinizden koşacaktır.Bizzat denenmistir :) Ama süreç 2 haftayı bulabilir bastan söyleyeyim.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
12 yıl
Yarbay

sırf böyle sorunlardan korktuğum için kendim götürüp alıyorum laptobumu.. geçmiş olsun.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.